Olin lapsena kiusattu, nyt olen johtajan vaimo..
Kommentit (31)
Ja nyt johtaja ja toisen mokoman vaimo. Mutta ensisijaisesti olen itse johtaja.
KÄvin keskustelemassa koulukiusaamiskokemuksista noin 25 vuotiaana psykologilla, kun ne muistot vaivasivat lasten aloittaessa kerho-eskarielämäänsä.
Kävin muistot läpi, kirjoitin, maalasin ja annoin lopulta kiusaajille anteeksi.
Nyt koko asia on minulle yksi hailee. Kiusaaminen on osa ihmisluontoa. Lapsiani varoitan moiseen ryhtymästä ja kehotan puolustamaan kiusattuja.
ja tosi rankasti kiusattiinkin. Vihasin kiusaajiani ja monta vuotta yläasteen jälkeekin pidin itseäni huonona ja rumana. Nyt kuitenkin olen hyvin menestyneen miehen vaimo ja ihanan tyttären äiti, asumme kalliissa asunnossa yms. ja tajusin päälle kaksikymppisenä vasta että olen oikeastaan aika kaunis, kiusaajani olivat tyttöjä ja olivat kuulleet että jotkut yläasteen suositut pojat olivat minusta kiinnostuneita ja siitä alkoi kiusaaminen. Tämä kuitenkin aiheutti itsetunnon menetyksen moneksi vuodeksi. Mutta nyt kun näen entisiä kiusaajiani, en voi kuin nauraa sisäisesti, he ovat paljon rupsahtaneempia, lihavampia ja taloudellisesti heikommin menestyneitä kuin minä. Ja kaiken lisäksi lapsettomia yli kolmekymppisinä.
Nyt olen onnellinen perheen äiti, hoitaja ja myös kuntosalin asiakas, vaikkakin mun mielestä kunto-ohjaaja on ihan hyvä ammatti.
Mutta mun pahin kiusaajani on facebookissa ja kuvan mukaan väsähtänyt, elähtänyt platinablondi avonaisessa kaula-aukossaan.
Ai niin, mieheni on vaan pikkupomo. =D
jos olisit ollut kiusattu ja nyt olet ITSE johtaja.
Mikä meriitti on olla johtajan vaimo?
Kiusaatteko itse muita? Kuinka suhtaudutte siihen jos lapsenne kiusaa/tulee kiusatuksi?
ja siihen ettei lapsi joutuisi kiusatuksi? Miten kasittelette asiaa lasten kanssa?
ja nyt kiusattu täällä palstalla. Kyllä paha saa näköjään aina palkkansa.
t. tatuoitu jätkä
Nyt menee hyvin, mutta minullakin välillä menneet ovat mielessä.
Luulen, että ap haluaa sanoa, että kiähkiäh olen pyristellyt/pärjännyt/saavuttanut "hyvän tilan"? Minä ajattelisin näin, jos tuon olisin aloittanut.
tai alistaminen, siitäkö on kysymys?
Vai yritätkö sanoa, että olisit menestynyt elämässä? Mitä itse teet, oletko saanut mitään muuta aikaiseksi kuin naitua "johtajan"? Johtajiakin on monenlaisia, Suomessa valtaosa on yksityisyrittäjiä, joilla on 0-5 alaista.
Nyt olen onnellinen perheenäiti, ihanat lapset ja ihan mies. Olen lisäksi lääketieteen tohtori ja erikoislääkäri ja viihdyn erinomaisesti ammatissani. Viime viikolla menin salille, jossa sattumalta vastaanotossa oli töissä yksi pahin kiusaajani kouluajoilta. Tunsin niin suurta voitonriemua, kun en tuntenut pelkoa vaan pelkkää ylemmyyttä tähän perusduunariin jossain salilla. Tuli tosi voittaja olo ja teki mieli sanoa, että etpäs pystynyt mua nujertamaan! Mutta oli hiljaa ja vain hymyilin... ;)