Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RASISTIT HUOMIO!!!!!

Vierailija
06.02.2010 |

Mikä on saanut teidät olemaan rasisteja? Jos vaan 1-2 huonoa kokemusta jostakin tietystä maankansalaisesta tms kultuurinedustajasta niin silloin kaikki ovat samanlaisia??? Miksi ihmeessä jos näette suomalaisen naisen ja hänen esim 1/2 tumman lapsensa kanssa yleisissä paikoissa miksi tätä LASTA räitään pain näköä ja irvaillaan äidille ties mitä p****aa??? näin siis kohdellaan suomalaisia/suomessa syntyneitä?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
09.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täysin mistään mitään tietämätön ja paska ihminen

Vierailija
62/83 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoi kuinka häntä harmittaa että häntä ja hänen lapsiaan kiusataan. Yhtäkkiä taas todetaan miten läpimätiä kaikki somalit (eli yleistäen kaikki maahanmuuttajat) ovat.

Onneksi on takana maailmanluokan koulutukset, jotta voidaaan näin järkevästi katsoa asioita :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnan tukien nettosaaja, raiskaaja, ryöstäjä, lusmu, rasisti itsekin (muslimit usein)

Pointti oli pikemminkin se, ettei sivistyksen taso ole varsin korkea... On helppo syyttää erinäköistä kaikesta pahasta mitä Suomessa tapahtuu, vaikka todellisuudesta enemmistö raiskaajia, lusmuja ja ryöstäjiä ovat suomalaisia matti meikäläisiä - niitä kun kuitenkin on pari miljoonaa enemmän kuin ulkomaalaisia Suomessa ikinä.

Vierailija
64/83 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiskunnan tukien nettosaaja, raiskaaja, ryöstäjä, lusmu, rasisti itsekin (muslimit usein)

Pointti oli pikemminkin se, ettei sivistyksen taso ole varsin korkea... On helppo syyttää erinäköistä kaikesta pahasta mitä Suomessa tapahtuu, vaikka todellisuudesta enemmistö raiskaajia, lusmuja ja ryöstäjiä ovat suomalaisia matti meikäläisiä - niitä kun kuitenkin on pari miljoonaa enemmän kuin ulkomaalaisia Suomessa ikinä.

suomalaisia köyhiä ja vaaditte pakkostrerisaatiota älykääpiöille ja toivotte kaikken tukien leikkaamista. Jokainen köyhä on lusmupaska ja itse aiheuttanut kurjuutensa.

Mutta sormenpäitään viilailevat ja eu:n alueella seilaavat miekkoset, perheensä hylkääjät ansaitsevat kaiken kunnioituksen!

Sivistys ja humaanius ei ole rahasta kiinni. Itse äitiyslomalla olevana opiskelijana en silti näe syytä haukkua somaleja, romaeja tai muita sillä perusteella, että sen mitä he saavat olisi muka minulta pois. En kuvittele Suomen olevan mikään paratiisi jonne hakeudutaan laiskottelemaan, enkä väittänytkään suomalaisten köyhien niin tekevän.

Ihmmisiähän tässä kaikki vain ollaan ihonväristä ja uskonnosta riippumatta- emme muita parempia, emme huonompiakaan. Ei kukaan parane muita haukkumalla...

Vierailija
65/83 |
10.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kysymys muutamasta ihmisestä. Mustalaisista on pelkästään huonoja kokemuksia kymmenien vuosien ajalta -kaikilla kavereillani ja sukulaisillani myös. Alkaa olemaan kattava otos siitä porukasta jo. Somaleista sama juttu. Kokemukset, muitten kokemukset ja rikostilastot kertovat sen että ainakaan ennakkoluuloista ei ole kyse. Vaikkapa vietnamilaisista kuulee ja saa lukea aivan toisenlaista juttua: ovat ahkeria ja kohteliaita.

Vierailija
66/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että suomalainen valkoihoinen nainen menee ½tummaihoisen lapsensa kanssa ja hän ei ole muslimi/somalin kanssa niin miksi katsotaan mulkoillen/irvaillaan/syljetään lapsen päälle? Eihän pieni lapsi vaunuissa mitään ole tehnyt taikka lapsen kanssa kulkeva äiti...???

Vierailija
67/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kenialaisten ja etiopialaisten. Mitä tämä kertoo ap:lle?

Se, että juuri somaleilla on huono maine muissakin maissa, Euroopassa ym. ei tosiaankaan ole sattumaa, kun eivät ole kauhean pidetty ryhmä edes omassa maanosassaan.

Vierailija
68/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten nämä Afrikan sarvesta tulleet ihmiset ovat tänne "kotoutuneet".

Vierailija
69/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[tiedätkö missä on Itäkeskus?

i]Siellä voi tehdä kaikenlaisia havaintoja...mm somalien kotoutumisesta. Et ole tainnut koskaann käydä siellä päinkään.

[/quote]

Mikä se itäkeskus on?? Koskaan kuullukkaa... ;) Just, no siellähän ne KAIKKI somalit asuu...

Vierailija
70/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tänne lisää kansaa, varsinkaan tänne sulautumatonta.

Liikakansoitus on pakolaisuuden syy

Vierailija
71/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minun tietämäni pari tummaihoista siivoojaa ovat erittäin mukavia ja aurinkoisia ihmisiä. Heillä on sellainen peruspositiivinen ilme kasvoilla koko ajan.

Vierailija
72/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on duunissa: tietysti sosiaalitoimessa ja tää kirjoittaa asiakkaistaan :D

Meillä on töissä montakin MUSTALAISTA JA SOMALIA, mutta he ovat hyvin mukavia, ei rikollisia...

Vierailija
73/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän maansa tapoja, heidän maissansa vieraillessaan.

Vierailija
74/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistattavaa ajatella, että tälläinen henkilö kulkee vapaalla jalalla joukossamme.

Missä näitä kasvaa??

ihan teini-ikäisestä asti ollut erittäin huonoja kokemuksia monien eri kansalaisuuksien kesken. Eniten inhoan somaleita ja siitä sitten voi ruveta listaa tekemään. Somalit ovat kaikista huonoiten käyttäytyviä. En myöskään ymmärrä valkoista naista joka rupeaa kulkemaan rätti päässä ja tekee lapsia tumman miehen kanssa. Lapsia en syytä enkä heitä sylje, ei ole heidän vikansa, että äiti ei kelpaa suomalaiselle/valkoiselle miehelle.

Olen aina ollut hyvin rasistinen, mutta olen töissä kansainvälisessä yrityksessä jossa on paljon myös ulkomaalaista työvoimaa.. Olen työssäni tutustunut heistä kolmeen ihanaan ihmiseen.

Kahteen Etiopiasta tulleeseen ihmiseen, naiseen ja mieheen. Molemmat ovat kristittyjä, mikä teki minuun vaikutuksen. Käyvät kirkossa, ovat uskonnollisia ja paremmin käyttäytyvää miestä saa hakea. Ja Nepalista tullut mies joka ei harrasta minkäänlaista uskontoa. Aivan ihana ihminen myös hänkin. Hauskin sattuma oli kun hän kysyi olenko rasisti ja siitä juttelimme pitkään. Paljastui että hänkin vihaa somaleita, arabeja ym..

Nämä 3 ihanaa ihmistä tekevät paljon työtä elättääkseen itsensä ja perheensä niin suomessa kuin kotimaassaankin. He ovat avartaneet silmiäni jonkin verran, että ehkä ihan kaikki tummat/eriväriset ihmiset eivät olekkaan pahoja.

Mutta omien kokemusten kautta esimerkiksi muslimit ovat niitä pahimpia. Ajauduin myös samassa työpaikassa pahalle törmäyskurssille Iranista tulleen "hartaan" muslimimiehen kanssa. Tai omasta mielestään oli kovinkin harras vaikka joi ja poltti. Ei arvostanut naisia pätkääkään, ei edes omaansa.

Vaikka olen rasisti en tuo sitä varsinkaan töissä esille vaan hymyilen ja olen ystävällinen kaikille. Sain jopa kiitosta, että olen koko työpaikasta parhaiten ottanut vastaan ulkomaalaiset työvoimamme, josta moni sai hyvät naurut pitkäksi aikaa. Olin ainut joka jutteli heidän kanssaan, kysyi mitä kuuluu jne..

Mutta tämä kyseinen muslimimies.. hänen kanssaan emme tulleet toimeen. Hän haukkui jatkuvasti valkoiseksi huoraksi, uhkasi hakata kesken työpäivän. Haukkuminen ja uhkailu oli päivittäistä. Ja mitään syytä en hänelle antanut. Monesti toivon että antaisi nyrkin heilua, niin näkisi että teki elämänsä pahimman virheen. oikein odotin sitä päivää, jolloin olisi koskenut minuun niin olisi saanut kärsiä. Mutta ei uskaltanut.. Hän kuitenkin sai potkut asittoman käytöksen vuoksi, kun vein asian eteenpäin.

Minä voitin ;)

Vierailija
75/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maahanmuuttajia, ja heitä jotka vielä haluavat/pystyvät itse elättämään työnteolla itsensä, ja laittavat kortensa kekoon tämän yhteiskunnan hyväksi?

Iranilaismies, joka uhkaili tätä kirjoittajaa väkivallalla, haukkui valkoiseksi huoraksi jne. Mitä puistattavaa siinä on, kun naisella syntyy inho noin käyttäytyvää miestä kohtaan? Mitä? Olisiko sinun mielestä miehen pitänyt saada hakata tämä nainen?

Käsitykset ihmisistä syntyvät juuri kohtaamisista ja kanssakäymisestä.

Vierailija
76/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
77/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "ei-rasisti" Suomessa, jossa niin kovin vähän ulkomaalaisia on. Omassa asuinmaassani se on kyllä niin päöin, että maahan muuttaneet räkii päin täkäläisiä ihmisiä.

Vierailija
78/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko olevasi jotenkin parempi ihminen, mikä sinä olet haukkumaan rasisteja?

Vierailija
79/83 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi