Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskauspahoinvointi+ruoka

Vierailija
06.02.2010 |

Viikkoja 6+3 ja pahoinvointi kokopäiväistä nyt jo neljättä päivää.Viimeksi alkoi samoihin aikoihin ja kesti viikolle 14 asti.Huomaan, että jos syön parin tunnin välein,niin se hieman helpottaa oloa.

Nyt kaipailisin hyviä vinkkejä mitä te muut huonovointiset syötte?Itellä käytössä nyt erilaiset mehukeitot ja pakastemarjat, jotka ovat ihanan raikkaita.Suolaista tekee kans mieli,tai ainakin se vähän helpottaa, mutta mitäkähän pientä sitä söisi?Nakit ei mee alas, eikä leipää viiti koko ajan olla tekemässä.

Vinkkejä siis kaivataan pieneen "nälkään".

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmiä majoneesipohjasia salaatteja paljon, ja mulla pahaan oloon ja suolasennälkään auttaa kevätsipuli, jonka pään kastan suolaan ja sitten haukkaan, ja näin edelleen nakerran koko sipulin... siinä tulee varmaan suolaa yli suositusten, mutta minkäs teet kun se auttaa niin hyvin mulla.

Keittoja menee myös paljon.

ja mandariineja ja kiivejä ja hunajamelonia...

Vierailija
2/6 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleispätevää, kun kelle mikäkin maistuu. Minä en saanut alas juuri muuta kuin riisipuuroa, voileipäkeksejä ja viinirypäleitä, joten siinä minun vinkkini :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydy mitään kaikille sopivaa,yleispätevää,ruokaa,mutta ap kyselikin vinkkejä, ja niitä saa, kun jokainen kertoo omista syömisistään.

Musta tää on hyvä ketju,lisää vaan vinkkejä kehiin.

Itsellä tepsii porkkana ja sit toinen yliveto suolaseen pikkunälkään on keitetty kananmuna,johon ripaus suolaa.sen voi myös syödä nopeasti,kun on nuita tenavia jo valmiina.

Hedelmät menee kans alas.

Vierailija
4/6 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuroa, kylmää paistettua kalaa, näkkileipää, kananmunia ja mustikkasoppaa. Sillä ruokavaliolla elin kaksi kuukautta.

Vierailija
5/6 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäiset mansikat ja suolakeksit.

Vierailija
6/6 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on nykyisin myös ruishapankorppujakin.

Tein myös vähintään joka toinen päivä marjapirtelöä.Mustikkaa/mansikkaa/vadelmia/herukoita/, maustamatonta jugurttia/rahkaa, mehua, hunajaa ja esim. kauraleseitä.

Suolasta pikkupurtavaa ei nyt tuu mieleen,mulla ei varmaan ollu mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi