Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistuisiko teilla tallainen, hyvaksyisitko vai miten ratkaisisitte taman????

Vierailija
05.02.2010 |

Meilla on jo nyt ihan alyttoman tiukkaa rahasta, ma olen aitiyslomalla ja vauva syntyy kohta. Hoidan kodin, lapset ja kaikki, yksin, koska mies on toissa aamusta iltaan. Rehellisesti sanottuna auttaa aamulla sen verran etta pukee kuopukselle paivavaatteet paalle ja ehka noin 4 iltana viikossa pesee lasten hampaat ja peittelee sankyyn, ja vie roskat ulos kerran viikossa, kaiken muun teen mina!

Mies haluaa aloittaa eraan kurssin osa-aikaisesti, eta-opiskeluna. Kurssi on erittain hinnakas (meidan budjetilla siis) ja kysyi tyopaikaltaan olisivatko halukkaita auttamaan sen kustannuksissa. pomo sanoi etta voivat kylla harkita, pitaa kirjoittaa virallinen selvitys kurssista ja miten firma siita sitten tulee hyotymaan yms. Olisi varmasti saanut huomattavan suuren osan opiskelukuluista katettua noin, MUTTA mies ei nyt haluakaan kysya firmalta apua, koska sitten olisi velvollinen olemaan samassa firmassa/tyopaikassa tietyn ajan ja haluaa olla "vapaa" eika kenestakaan riippuvainen.

Sain asken juuri selville etta oli jo maksanut ensimmaisen maksun kurssista (noin 700e) ja aikoo siis tehda tuon kurssin ja rahoittaa sen itse. Ongelma on se etta meilla EI OLE VARAA siihen, EIKA AIKAA!! Kuulemma ainakin 12h viikossa pitaisi pyhittaa opiskelulle seuraavat 3 vuotta!!

Mua vituttaa ihan hirveasti!! Olen sanonut asiasta miehelle mutta han on nyt niin sita mielta, etta kyllahan han nyt tuosta suoriutuu ihan helposti, raha-asiaa ei ole kommentoinut, kun ei siina ole mitaan kommentoitavaa. Molemmilla tilit ylittyy hetkessa palkkapaivan jalkeen kun on niin monta lainaa ja maksaa kurssia luottokortilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miten saan tuon alypaan ymmartamaan todellisuuden?? Uskon etta yksi yllyttava tekija tassa on nyt se etta miehen veli juuri valmistui ammattiin ja miehen pitaa tavallaan nayttaa etta kylla hankin pystyy siihen. Ja tottakai kannustaisin, JOS meilla oli VARAA tuohon!!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt valttamatta auttaa tahan keskustelun kulkuun niin briteissa. Ja kyseessa on maisterin tutkinto.

ap

Vierailija
22/23 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kaukana keski-euroopasta... Maisterin tutkinto kyllä maksaa, kieltämättä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kaukana keski-euroopasta... Maisterin tutkinto kyllä maksaa, kieltämättä...

olisi viitsinyt maata paljastaa...

Mutta vaikuttiko tama nyt olennaisesti miten aiot mua neuvoa?

ap