Tästä en selviä: poikani on hintelä ja lisäksi vasuri!
Kommentit (12)
ja vielä lättäjalka. No, ei nyt mikään superruikku mutta tosi hoikka, maratoonarityyppiä. Ihana mies, minulle täydellinen
vasuri vasenkätinen vai vasemmistolainen?
on ihan jees. Vasurit on usein luovia. Nykymaailmassa vasenkätisille löytyy toimiva vaihtoehto tilanteeseen kuin tilanteeseen.
Olen itse vasuri, samoin puoli sukua. Myönnän, että olin ihan vähän harmistunut, kun kummastakaan lapsesta ei tullut vasenkätistä. :-)
Poikani on hintelä ja lisäksi vasuri. Tätä aloitusta ennen ei tullut mieleenkään että kummassakaan noista asioista olisi mitään vikaa. Ei ole ainakaan minun/pojan elämää haitannut.
mieheni painoi ennen armeijaa 56 kg ja siellä sitten lihoi 15 kg. On nyt 40 v ja painoa liki 98 kg;-)
Jos on pienenä hintelä, niin on aikuisena usein sopiva
Jos on pienenä sopusuhtainen tai pullea, niin on aikuisena usein paino-ongelmia
ja minusta molemmat ovat kiva juttu.
vasureita ei muita perheessämme olekaan, on hauska seurata pojan vasemmankäden työskentelyä. Ja eikös vasurit ole luovia?
Hintelyyskin taitaa olla ihan positiivinen juttu, sitten kun on vanha ja ukottuu, niin eipähän ainakaan tule luultavammin ongelmia painon kanssa. Puntilla saa sitten massaa.
jos on vielä lyhyt :/
Mutta vasenkätisyys on jees!
Itse olen aina ollut siro ja hoikka.
Meillä kaksi lasta on vasureita, kolmannesta ei vielä tiedä. Kovasti kyllä vasurilla piirtää, mutta saapa nähdä. Me ollaan miehen kanssa oikeakätisiä. ;)
poika itse ei vaan mitään huomaa.
että on hintelä nuorempana, ei ole sitten niin plösö vanhempana.
Hintelyyden saa pois salilla ja ei ole ongelmia painon kertymisen suhteen myöhemminkään, pysyy timmissä kunnossa vaikka söisi mitä. Näin ainakin omalla kohdalla.
Vasurille taas ei voi mitään, mutta kaippa senkin kanssa pystyy elämään.