Koiranomistaja, miksi kusetat piskiäsi postilootamme juureen?
ihan kiinnostaisi tietää, onko ihmisillä järkeä päässä enää ollenkaan....
Kommentit (86)
hyvät ihmiset, eikö tässä ollut nimenomaan kyse juuri KUSETUKSESTA! onhan ilmiselvää (useimmille meistä) että kakat kerätään AINA paitsi jos on metsän siimeksessä eikä missään luontopolulla.
Kusemisesta en näe minkäänlaista haittaa jos on ihan normaalilla autotiellä sinne pientareelle. Jos kusi osuu itse postiLAATIKKOON se ei ole hyväksyttävää. Jos kusi osuu postilaatikon TOLPPAAN ymmärtää että jos sekin harmittaa, mutta jos kusella ei ole minkäänlaista kontaktia laatikon tai tolpan kanssa (eikä muunkaan tavaran kuten auton lelujen kukkaruukkujen ym. tavaran kanssa) ei mielestäni asian kanssa ole yhtään mitään ongelmaa. Kusia ei haista ja useinkaan ei näe paitsi talvella jos sitä ei peittele.
On harmillista jos lapsi syö keltaista lunta, mutta linnutkin kakkivat lumeen kuten kissat ja muut urbaanit eläimet kuten rusakot.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2010 klo 16:55"]Olisko ollut puolalainen nainen. Kyllästyi siihen kun tuubat oli aina niiden tontilla. Kerran kun ulkoiluttaja sitten taas antoi koiran tehdä kasan, meni nainen ja keräsi kakan muovioussiin ja seurasi ulkoiluttajaa kotiin asti ja paiksasi paskan niiden oveen.
Suosittelen!
[/quote]
Minä olen tehnyt samaa, tosin en oveen paiskannut vaan keskelle pihatietä. Kun ei auttanut seisoin lapion kanssa muutaman päivän portilla, loppui innostus. Salaa laitoin riistakameran kuvaamaan ja ei ole näkynyt vähä-älyistä kouranomustajaa.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2010 klo 19:31"]
[/quote]
PITÄÄ PAIKKANSA!
Lyön aina lapiolla tms. koiraa joka kusee porttinipieleen tai pihalle, välittämättä on sillä työntöketjua tai ei. Poliisille sanoin että pelkään koiria ja pyysin omistajaa viemään koiran pois pihaportiltani.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 15:27"]
Hankkikaa kyylät elämä. Uroskoirat merkkailee aina samoihin paikkoihin ja jättelee toisilleen viestejä. Ihan luonnollista, enkä todellakaan ala mäkättämään koiralle jos haluaa merkata jonkun postilaatikon.
[/quote]
No kiitos siitä sinulle. Taidan vetää sähköpaimenen roskakatoksen nurkalle. Oppii siinä koirat olemaan kusematta, kun muutaman sävärin jälkeen.
http://yle.fi/uutiset/koiran_pissa_tuhoaa_lyhtypylvaita/5457077
"Koiranomistajat antavat koiriensa pissata valotolppien juureen, mikä aiheuttaa pahoja vaurioita erityisesti vanhoille lyhtypylväille."
Että kiitos vaan teille kaikille kusipäisille koirankusettajille.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 15:27"]
Hankkikaa kyylät elämä. Uroskoirat merkkailee aina samoihin paikkoihin ja jättelee toisilleen viestejä. Ihan luonnollista, enkä todellakaan ala mäkättämään koiralle jos haluaa merkata jonkun postilaatikon.
[/quote]
Ja juoksuinen narttukoira taas vastaa=pissii näihin uroskoiran viesteihin.
lähelle toisten tontteja varsinkaan postilaatikon lähelle.
ja haluaisin myös tietää, miksi pitää ylipäänsä tulla koiran kanssa meidän yksityiselle pihalle?
että ahdistus iskee aina tavisin kun on lunta. Kesällä ei haittaa :))
kun eteisen matto on jatkuvasti koiran kakassa, samoin lasten kenkien pohjat.
asutaan omakotialueella ja täälläkin paljon noita räksyttäjiä,mutta enpä ole huomannut kertaakaan että kusettaisivat koiransa toisten postilaatikoiden viereen.Nostan hattua heille, jotka ovat fiksuja koiranomistajia!
oot kyllä aika törkeä, pitäisikö mun käydä kusemassa sun postilaatikon viereen, ehkä tykkäsit siitä. Minä, eläinrakas ihminen, rupeen inhoamaan koiria just sunlaistesi takia... Ettei sua hävetä
ja se ahdistaa kyllä kesäisinkin, 4
meillä on portinpielessä kukkaruukku, kun koirat kusevat porttiin ja ajattelin, että kukkaruukku saisi koiranomistajan vähän katsomaan rakkinsa perään. mut ei, sinne ruukun ja mun kasvien päälle ne kusee vaan. siinä sitten kastelen ja hoitelen kusastuja kukkasia, ja ihmetteln mitä ihmisten päässä liikkuu.
vien koiran aina ensin metsään ja jos meinaa tehdä tarpeitaan ennen kuin sinne päästään, sanon vain "ei" ja koira pidättää, kunnes voi pissata tai ulostaa. se on pidättänyt jo sisällä siiheksi, että tulen töistä kotiin, joten tiedän, että se osaa pidättää vielä pari minuuttia, jotta pääsemme johonkin missä pissa ei haittaa.
laita siihen portinpieleen kyltti, jossa lukee, että tämä ei ole koirien vessa. ehkäpä jollakulla alkaa omatunto kolkuttaa.
itse ihmettelen myös koiran pissoja portaitteni juurella luhtitalon pihalla. pienehköön "metsään" on matkaa sata metriä.
kuin teidän kissa käy tarpeillaan meidän tontilla!
laita siihen portinpieleen kyltti, jossa lukee, että tämä ei ole koirien vessa.
Eiköhän se ole itsestään selvä ettei kukaan tykkää että räkki kusee postilaatikon juureen? Aaaargh!
ja sinulle, 11:
meillä EI OLE KISSA... kohta tulen sinne sun lootallesi itse kuseskelemaan.
Toisten huumori ei näköjään kestä huumoria. :D
onko teillä kellään vinkkejä miten saisin koiran pois sieltä postilaatikolta, jos ei koiran omistaja itse tajua, niin onko joku haju ym... mitä koira inhoaa, mitä voisin sinne laittaa? Olen jo tosi onneton tästä tilanteesta, en halua että meillä on portti aina kusessa. Talvella sitä pahempi kun kusi näkyy valkoisessa lumessa, hyi helvetti :( Kiva pistää lapset ulos ja muistuttaa että katsovat mihin astuvat OMALLA TONTILLA :(
No kusettajat, kertokaapa mitä muuta välinpitämätöntä ja ylimielistä teette?