Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koiranomistaja, miksi kusetat piskiäsi postilootamme juureen?

Vierailija
05.02.2010 |

ihan kiinnostaisi tietää, onko ihmisillä järkeä päässä enää ollenkaan....

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kusettajat, kertokaapa mitä muuta välinpitämätöntä ja ylimielistä teette?

Vierailija
22/86 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät ihmiset, eikö tässä ollut nimenomaan kyse juuri KUSETUKSESTA! onhan ilmiselvää (useimmille meistä) että kakat kerätään AINA paitsi jos on metsän siimeksessä eikä missään luontopolulla.

Kusemisesta en näe minkäänlaista haittaa jos on ihan normaalilla autotiellä sinne pientareelle. Jos kusi osuu itse postiLAATIKKOON se ei ole hyväksyttävää. Jos kusi osuu postilaatikon TOLPPAAN ymmärtää että jos sekin harmittaa, mutta jos kusella ei ole minkäänlaista kontaktia laatikon tai tolpan kanssa (eikä muunkaan tavaran kuten auton lelujen kukkaruukkujen ym. tavaran kanssa) ei mielestäni asian kanssa ole yhtään mitään ongelmaa. Kusia ei haista ja useinkaan ei näe paitsi talvella jos sitä ei peittele.

On harmillista jos lapsi syö keltaista lunta, mutta linnutkin kakkivat lumeen kuten kissat ja muut urbaanit eläimet kuten rusakot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2010 klo 16:55"]Olisko ollut puolalainen nainen. Kyllästyi siihen kun tuubat oli aina niiden tontilla. Kerran kun ulkoiluttaja sitten taas antoi koiran tehdä kasan, meni nainen ja keräsi kakan muovioussiin ja seurasi ulkoiluttajaa kotiin asti ja paiksasi paskan niiden oveen.

Suosittelen!

[/quote]

Minä olen tehnyt samaa, tosin en oveen paiskannut vaan keskelle pihatietä. Kun ei auttanut seisoin lapion kanssa muutaman päivän portilla, loppui innostus. Salaa laitoin riistakameran kuvaamaan ja ei ole näkynyt vähä-älyistä kouranomustajaa.

Vierailija
24/86 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2010 klo 19:31"]

[/quote]

PITÄÄ PAIKKANSA!

Vierailija
25/86 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön aina lapiolla tms. koiraa joka kusee porttinipieleen tai pihalle, välittämättä on sillä työntöketjua tai ei. Poliisille sanoin että pelkään koiria ja pyysin omistajaa viemään koiran pois pihaportiltani.

Vierailija
26/86 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 15:27"]

Hankkikaa kyylät elämä. Uroskoirat merkkailee aina samoihin paikkoihin ja jättelee toisilleen viestejä. Ihan luonnollista, enkä todellakaan ala mäkättämään koiralle jos haluaa merkata jonkun postilaatikon.

[/quote]

No kiitos siitä sinulle. Taidan vetää sähköpaimenen roskakatoksen nurkalle. Oppii siinä koirat olemaan kusematta, kun muutaman sävärin jälkeen.

http://yle.fi/uutiset/koiran_pissa_tuhoaa_lyhtypylvaita/5457077

"Koiranomistajat antavat koiriensa pissata valotolppien juureen, mikä aiheuttaa pahoja vaurioita erityisesti vanhoille lyhtypylväille."

Että kiitos vaan teille kaikille kusipäisille koirankusettajille.

Vierailija
27/86 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helveetin välii:D!!

Vierailija
28/86 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2013 klo 15:27"]

Hankkikaa kyylät elämä. Uroskoirat merkkailee aina samoihin paikkoihin ja jättelee toisilleen viestejä. Ihan luonnollista, enkä todellakaan ala mäkättämään koiralle jos haluaa merkata jonkun postilaatikon.

[/quote]

Ja juoksuinen narttukoira taas vastaa=pissii näihin uroskoiran viesteihin.

Vierailija
29/86 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähelle toisten tontteja varsinkaan postilaatikon lähelle.

Vierailija
30/86 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haluaisin myös tietää, miksi pitää ylipäänsä tulla koiran kanssa meidän yksityiselle pihalle?

Vierailija
31/86 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ahdistus iskee aina tavisin kun on lunta. Kesällä ei haittaa :))

Vierailija
32/86 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eteisen matto on jatkuvasti koiran kakassa, samoin lasten kenkien pohjat.

Vierailija
33/86 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan omakotialueella ja täälläkin paljon noita räksyttäjiä,mutta enpä ole huomannut kertaakaan että kusettaisivat koiransa toisten postilaatikoiden viereen.Nostan hattua heille, jotka ovat fiksuja koiranomistajia!

Vierailija
34/86 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot kyllä aika törkeä, pitäisikö mun käydä kusemassa sun postilaatikon viereen, ehkä tykkäsit siitä. Minä, eläinrakas ihminen, rupeen inhoamaan koiria just sunlaistesi takia... Ettei sua hävetä

Vierailija
35/86 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ahdistaa kyllä kesäisinkin, 4

meillä on portinpielessä kukkaruukku, kun koirat kusevat porttiin ja ajattelin, että kukkaruukku saisi koiranomistajan vähän katsomaan rakkinsa perään. mut ei, sinne ruukun ja mun kasvien päälle ne kusee vaan. siinä sitten kastelen ja hoitelen kusastuja kukkasia, ja ihmetteln mitä ihmisten päässä liikkuu.

Vierailija
36/86 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien koiran aina ensin metsään ja jos meinaa tehdä tarpeitaan ennen kuin sinne päästään, sanon vain "ei" ja koira pidättää, kunnes voi pissata tai ulostaa. se on pidättänyt jo sisällä siiheksi, että tulen töistä kotiin, joten tiedän, että se osaa pidättää vielä pari minuuttia, jotta pääsemme johonkin missä pissa ei haittaa.

laita siihen portinpieleen kyltti, jossa lukee, että tämä ei ole koirien vessa. ehkäpä jollakulla alkaa omatunto kolkuttaa.

itse ihmettelen myös koiran pissoja portaitteni juurella luhtitalon pihalla. pienehköön "metsään" on matkaa sata metriä.

Vierailija
37/86 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin teidän kissa käy tarpeillaan meidän tontilla!

Vierailija
38/86 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita siihen portinpieleen kyltti, jossa lukee, että tämä ei ole koirien vessa.

Eiköhän se ole itsestään selvä ettei kukaan tykkää että räkki kusee postilaatikon juureen? Aaaargh!

ja sinulle, 11:

meillä EI OLE KISSA... kohta tulen sinne sun lootallesi itse kuseskelemaan.

Vierailija
39/86 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten huumori ei näköjään kestä huumoria. :D

Vierailija
40/86 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä kellään vinkkejä miten saisin koiran pois sieltä postilaatikolta, jos ei koiran omistaja itse tajua, niin onko joku haju ym... mitä koira inhoaa, mitä voisin sinne laittaa? Olen jo tosi onneton tästä tilanteesta, en halua että meillä on portti aina kusessa. Talvella sitä pahempi kun kusi näkyy valkoisessa lumessa, hyi helvetti :( Kiva pistää lapset ulos ja muistuttaa että katsovat mihin astuvat OMALLA TONTILLA :(