Mistä hyvä wc-harja?
En löydä kuin kahdenlaisia, noin puolipallon mallisia "siilejä" sekä pitkävartisen tiskiharjan näköisiä joissa on kömpelö lisäharjanen. Pytyn "nieluun" jää satsia, se ei ole pyöreä eli puolipallon muotoiset eivät yltä nielun reunoille. Mikä on hyvä wc-harja?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä edes nähnyt mitään puolipalloja. Itse ostan omat s kaupoista tai tokmannista. Kun näen et hinta ja laatu on sitä mitä haluan.
On niissä lisäksi kahva: https://tasoclean.fi/wp-content/uploads/2023/12/HT-wc-harja-Borste-Basi…
Siellä sen taipuisan harjaspallon keskellä on ohuempi, jäykkä tappi. Ei harjaa käytetä pytyssä vain keskellä reikää huljuttelemassa, vaan sitä painetaan reunoja ja kulmia vasten niin, että nekin puhdistuvat. 😅
Vierailija kirjoitti:
Siellä sen taipuisan harjaspallon keskellä on ohuempi, jäykkä tappi. Ei harjaa käytetä pytyssä vain keskellä reikää huljuttelemassa, vaan sitä painetaan reunoja ja kulmia vasten niin, että nekin puhdistuvat. 😅
Niin, painoin reunoja ja kulmia vastaan, niin se katkesi. Siis, jo toinen mikä katkesi. Ja nielussa ruskeus vaan lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, painoin reunoja ja kulmia vastaan, niin se katkesi. Siis, jo toinen mikä katkesi. Ja nielussa ruskeus vaan lisääntyy.
Koita vaikka nuohous rasseja, niitä nailon harjaksilla olevia.
Pesuaineena voi käyttää muuten pyykkinpesuun tarkoitettua ainettakin ja ruokasoodaa ja etikkaakin.
Mitä sä oikein syöt?
Ei ole koskaan ollu ongelmia saada puhtaaksi. Olisko uusi pönttö mitään?
Mä en ole ikinä edes nähnyt mitään puolipalloja. Itse ostan omat s kaupoista tai tokmannista. Kun näen et hinta ja laatu on sitä mitä haluan.