Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

auttakaa!! mikä mulla on ja mitä voin tehdä:(

Vierailija
05.02.2010 |

Mulla on järkyn huono olo, vatsassa ilmaa vaan möyrii (muttei mitään tuu ulos..), päätä särkee, otin tunti sit panadolia mut ei auttanu paljoo yhtään. ei ollu kuumetta sillon ku mittasin.

jotenki kuumottaa naamaa ja kädet hikoilee..

ja oon töissä! pakko jaksaa mutta miten:(

onko mulla joku helvetin vatsatauti alkamassa, eihän siihen kuulu päänäsärky, eikä mitään oksua / ribbeä kylläkään lennä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedä 2-3 Maitohappobakteerikapselia.Mulla oli joskus Noro-virus ja kyllä siinä pää särki+huippasi kauheasti.

Vierailija
2/5 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tunnin kuluttua oksensin vatsani tyhjäksi ja sitä sitten jatkui pari päivää, vesikin tuli ulos :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en haluu mitään noroa. eikä tähän hätään oo mitään maitohappokapseleita. voih..

Vierailija
4/5 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei tullu ulos mistään kertaakaan, maha kramppasi 3 päivää hetkittäin, niin et tuli pidätettyy henkeä silloin. En tiedä mitä oli, mut onneks loppu.. Alaselkäsärky tuli perästä sitten ja oli ihan kaameeta sekin. Jaksamisia!

Vierailija
5/5 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua mitä tässä pitäs tehä. en jaksais olla töissä mut en kehtaa mennä sanomaan että "masu pipi, päätä särkee, pitää lähteä kotiin" ku täällä ei oikein sellasta hyvällä katota.

flunssassa oon aina töissä koska se ei nii häiritse mut toi jumputus päässä on kamalaa ja noi vatsasäryt. ja oon viel istumatyössä päätteen äärellä.

voi vittu. anteeks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän