Oletteko rajanneet niiden farmville- yms. julkaisujen näkymisen
vain näiden pelaajille? Oliko se vanhassa facebookissa jo mahdollista? Hamittaa kun itse en aiemmin ole älynnyt tehdä sellaista listaa jossa on ne jotka eivät pelaa. Vaikka helppohan se on piilottaa omalta sivulta, jos ei halua niitä lukea..
Kommentit (8)
olen joutunut pari tyyppiä piilottamaan kokonaan, kun heiltä tulee päivittäin niin paljon noita farmville-, petville- yms. ilmoituksia. Kuitenkin oisi kiva kuulla heidän omia päivityksiään.
Pelaan farmvilleä, enkä haluaisi pelaamattomien sivuja kuormittaa ilmoituksilla.
Miten saan sen niin, että näkyy vain pelaajille ilomoitukset, mutta kuiten kaikille muut mun kirjoitukset.
olen joutunut pari tyyppiä piilottamaan kokonaan, kun heiltä tulee päivittäin niin paljon noita farmville-, petville- yms. ilmoituksia. Kuitenkin oisi kiva kuulla heidän omia päivityksiään.
Oletan että eivät tee siellä muuta kuin pelaavat, mutta olis kiva jos laitaisivat tollasen rajauksen. Ei olis toisilla ruutu täynnä farmvilleä ja ties mitä kahvilanhoitoa.
Kannattaa mieluummin piilottaa ne pelisovellukset niin ettei niiden uutiset näy, se käy ihan samalla tavalla kuin kaverin piilottaminen.
Mutta rajausten tekeminen onnistuu niin että luot sinne ryhmän mihin kuuluu kaikki sun pelikaverit. Sitten kun lähetät sitä viestiä niin määrität sen näkymään vain sille ryhmälle.
..ei koko henkilöä, siis jos henkilön muut päivitykset kiinnostaa. Ja samalla saat piilotettua muidenkin henkilöiden pelihöpinät.
Ja se rajaus menee niin että teet oman listan niile henkilöille jotka eivät pelaa. Ja jokaisen antamasi ilmoituksen julkaisuhetkellä pitää muistaa tehdä se rajaus lukon kuvan vierestä, tehdään siis siihen julkaisuikkunaan ennen kuin painetaan se Julkaise. Aika tyhmä juttu että pitää joka ainoa kerta tehdä..
ryhmä:kaverit
ryhmä: pelurit
Sit ku saan vaikka nyt kanalta munan ;)
Niin ennenku julkaisen sen, niin muistan lukosta klikata ja valitsen siihen *kaverit*
että näytetään vain seuraaville jolloin siis valiset ne pelurit
tai näytetään kaikille paitsi "ei pelureille".
Eli voit tehdä joko ryhmän jossa kaikki jotka eivät pelaa tai sitten sellaisen ryhmän jossa kaikki pelaajat. Minulla on vähemmän noita jotka ei pelaa, niin tei sitten niille ryhmän ja lykkään sen siihen "paitsi" kohtaan :)
Tietääkö joku?