Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoa mies saat seksiä

Vierailija
05.02.2010 |

Meillä homma toimii siten jos olen aktiivisempi siivouksessa niin vaimo on halukkaampi antamaan seksiä.Osallistun viiko siivoukseen käyn kaupat teen ruokaa.Tänään kun minulla vapaa päivä ja vaimo tulee töistä ilmoitan vaimolle että voin tehdä kokonaan viikko siivouksen ja vaimo voi surffata netissä ja käydä jumpalla.Myös ruoka odottaa valmiina ja kauppalistakin on tehty.Illalla sitten vaimo palkaksi nostaa kannat kattoon ja pääsen pukille.Muutenkin vaimoni on päättäväinen nainen joka tässä vuosikymmenten aikana on tehnuyt minulle selväksi että se on hänen oma asia mitä pilluullaan tekee.Joskus kun nussiessa kysyn onko vaimolla muita panoja vaimo toteaa että se ei todellakaan kuulu minulle.No viihdymme toistemme kanssa minä saan avioliitolta mitä haluan ja vaimoni aika hyvän palvelun ja vapuden mennä.

Eli teille vinkiksi nuoremmat miehet,siivotkaa niin saatte seksiä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...uusi ketju aloitettu alistusleikeistä pitävän herran taholta. Meillä siivotaan yhdessä ja se kokka, jolla on aikaa tai sitten syödään ulkona tai ei syödä ollenkaan. Miten niin muka siivous, lastenhoito tai muut kodin työt kuuluisivat naiselle, semminkin jos nainenkin käy ansiotyössä. Ainoastaan ressukka-miehet ajattelevat noin.

Vierailija
22/25 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikään ole sen mukavampaa kuin keski-ikäisten, valkoisten heteroseksuaalisten miesten mollaaminen. Muitahan nykyään ei saakaan mollata, ja siihen mollaukseen pystyvät jopa naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...uusi ketju aloitettu alistusleikeistä pitävän herran taholta. Meillä siivotaan yhdessä ja se kokka, jolla on aikaa tai sitten syödään ulkona tai ei syödä ollenkaan. Miten niin muka siivous, lastenhoito tai muut kodin työt kuuluisivat naiselle, semminkin jos nainenkin käy ansiotyössä. Ainoastaan ressukka-miehet ajattelevat noin.

Ja ressukka-naiset. Tämä pitäs selvittää ihan seurustelun alkuvaiheessa, että kiinnostaako molempia yhtäpaljon kotityöt.

M34

Vierailija
24/25 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidankin itse muistaa omaa miestäni myöhemmin kunnon suuhoidolla, ihan vaan sen takia ettei ole tollainen törkeä ja tyhmä juntti.

..on aika lailla ylimääräistä siivousta ja tahranpoistoa, jos hän ei anna tarpeeksi usein pillua. Jos ehdotan nusaisua, ja muija ei heti suostu, niin menen koneen ääreen ja katson jotakin tosi herkullista misua kulli kädessä, ja tietäähän sen, minne se lasti sitten lentää.....sohvalle jää aina märkiä läiskiä, ja muija itse joutuu ne poistamaan. Se kun ei kehtaa niitä vieraille näyttää,,,heh hhee....saan kyllä melkein aina kun ehdotan.

Vierailija
25/25 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä "apinamiehet" luulee, että ilkeilyllä tehdään nainen onnelliseksi tai pahimmassa tapauksessa, eivät edes välitä siitä. Käsittämättömiä pikkusieluisia paskiaisia. Onneks olen itse naimisissa Aikuisen Miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi