Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinsteistönvälittäjiä ei mökinostajat kiinnosta. Tosi huonoa palvelua!

Vierailija
05.02.2010 |

Ollaan vuoden ajan etsitty mökkiä Etelä-Suomesta. Hintaa saisi olla max 110 tuhatta euroa, eli ei mitään kallista rantamökkiä kaikilla mukavuuksilla.

Ihmetellään sitä, miten vähän kiinteistönvälittäjiä kiinnostaa palvella "halpisasiakkaita". Sähköpostiviesteihin ei vastata juuri lainkaan (siis esim. etuoven kautta lähetettyihin esitteenpyyntö/esittelyn varauspyyntöihin), ja kun esittelijöille soittaa, heillä ei ole aikaa esittelyyn. OK, olemme sikäli hankalia asiakkaita (heh), että mokomat haluamme nähdä tontit ja mökit päivänvalolla ja niin muodoin pääsemme maakuntaan vain viikonloppuisin. Ja viikonloput ovat tietenkin kiinteistönvälittäjille kiireisintä aikaa.

Mutta silti. Luulisi sata tonniakin olevan sellainen hinta, että siitä saatavalla palkkiolla voisi edes niihin s-postiviesteihin vastata! Eikö talouskriisi ole vielä tarpeeksi paha, kun välittäjillä on varaa valikoida asiakkaansa!

Joten varoituksen sana: jos olette itse myymässä kuivan maan mökkiä, välittäjä ei välttämättä pane tikkua ristiin sen myymiseksi ainakaan millään hyvällä hinnalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, millaisia kiinteistönvälittäjien palkkiot on, mutta varmana ainakin toista tuhatta euroa tollasesta. Ei uskois, että ei viitsi sen eteen edes viesteihin vastata.

Vierailija
2/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on ilmoittanut suoraan, ettei ehdi esitellä mökkiä lainkaan. "Menkää sinne ja katsokaa pihapiiri itse!" on aika yleinen ehdotus. Kyllä minä ainakin ostan myös siinä sen rakennuksen, eikä sen kuntoa päältä päin näe tarpeeksi hyvin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen, ikäinen, hintainen?

Ollaan kahta mökkiä sieltä jo käyty katsomassakin, olen itse Salosta kotoisin joten seutu kiinnostaisi.

ap

Vierailija
4/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen, ikäinen, hintainen?

Ollaan kahta mökkiä sieltä jo käyty katsomassakin, olen itse Salosta kotoisin joten seutu kiinnostaisi.

ap

ns.vierasmökki, rakennettu muistaakseni v.1995. Hintaa en osaa vielä sanoa, viereinen mökki tais olla kaupan 85 000€:lla ja on melko samankokoinen ja samnalisella tontilla.

Vierailija
5/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen, ikäinen, hintainen? Ollaan kahta mökkiä sieltä jo käyty katsomassakin, olen itse Salosta kotoisin joten seutu kiinnostaisi. ap

ns.vierasmökki, rakennettu muistaakseni v.1995. Hintaa en osaa vielä sanoa, viereinen mökki tais olla kaupan 85 000€:lla ja on melko samankokoinen ja samnalisella tontilla.

Voitaisiin hyvinkin olla kiinnostuneita. Kokokin on just sopiva, meillä on kaksi lasta, joten mikään 30 neliön tupakoppero ei riitä.

ap

Vierailija
6/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen, ikäinen, hintainen? Ollaan kahta mökkiä sieltä jo käyty katsomassakin, olen itse Salosta kotoisin joten seutu kiinnostaisi. ap

Voitaisiin hyvinkin olla kiinnostuneita. Kokokin on just sopiva, meillä on kaksi lasta, joten mikään 30 neliön tupakoppero ei riitä.

ap

voin viikonloppuna laittaa vaikka kuvia mökistä :)

Vierailija
7/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sellainen, jossa on nimeni... mutta what the heck, tässä se on:

minna.parssinen@welho.com

Kiitos jos ehdit! Ja säästäisittehän tekin siinä tietysti välittäjäpalkkion ;-)

Vierailija
8/8 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sellainen, jossa on nimeni... mutta what the heck, tässä se on:

minna.parssinen@welho.com

Kiitos jos ehdit! Ja säästäisittehän tekin siinä tietysti välittäjäpalkkion ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi