Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen oli ensisuudelmasi? ja minkä ikäisenä?

Vierailija
13.01.2009 |

Sama poika? ;)

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo saanu. T. elokuussa 18

Vierailija
22/44 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkohan 15, silloisen ja myös ensimmäisen poikaystävän kanssa. Aika tökerö tilanne, mutta kaiholla muistelen. Ihania aikoja!:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Ylioppilastalon

Vierailija
24/44 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15-vuotias ja hän oli jonkinlainen on/off -poikaystävä, erittäin lyhytaikainen sellainen ja hieman häntäheikkimäinen tapaus, ehtaa hurmurityyppiä. Pitkä, vaaleatukkainen ja sinisilmäinen virnistelijä. Eka suudelma oli kuitenkin suorastaan huumaava ja upea ja muistan vielä sen paikankin, kun oltiin iltakävelyllä ja käveltiin erään tietyn rakennuksen ohi ja pysähdyttiin.

Vierailija
25/44 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudennella luokalla parhaan kaverin kanss. Kaksi kutosluokkalaista tyttöä, mitä nyt vähän salassa pussailtiin :) 2kk myöhemmin paras kaverini menehtyi syöpään, josta kukaan vielä meidän ensipusun aikaan tiennyt.

Niiden pusujen jälkeen on tullut suudeltua muutamaa muutakin, mutta meidän kahden pusuja en unohda.

Vierailija
26/44 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, Kalajoen juhannusfestareilla. En muista kyllä yhtään kuka esiintyi, kauheasti ihmisiä ja pussasin jotain festari-ihastusta. Olin 14 tai 15. Nyt monta vuotta myöhemmin kun miettii niin hävettää vähän, olin niiiin ihastunut siihen tyyppiin ja eipä tuolla tainnut olla kovin vakavat seurustelut taikka yhteydenpidot mielessä.

Vierailija
27/44 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15, poika ehkä 17, tanssilavatuttuni. Nopea tyhjänpäiväinen suudelma. Pöh.

Onneksi muutaman kuukauden kuluttua seurasi jotakin parempaa.

Vierailija
28/44 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika myöhäiseen tuli aloitettua pussailut, olin yli 20. Ja pussailukumppanikaan ei ole enää elossa, joka tekee kyllä surulliseksi.

Vierailija
29/44 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaana 'seurusteltiin' yhden luokallani olevan pojan kanssa. Tiedättehän, sen ikäisenä seurustelusuhteet ovat yleensä hyvin kiusallisia.. Kerran kun oltiin koulun keittiössä, se yhtäkkiä vaan suuteli minua ihan täysillä. Jälkeenpäin ajatellen niin kuin aikuinen mies.

Vierailija
30/44 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain 7 tai 8 v.  Naapurin Auvo, vuoden mua nuorempi.  Jännää.

Vierailija
31/44 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana. Terveisiä Markolle! Olivat muistaakseni mukavia suudelmia.

Vierailija
32/44 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä tullu vastaan

N33

Vierailija
33/44 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuudennella luokalla parhaan kaverin kanss. Kaksi kutosluokkalaista tyttöä, mitä nyt vähän salassa pussailtiin :) 2kk myöhemmin paras kaverini menehtyi syöpään, josta kukaan vielä meidän ensipusun aikaan tiennyt.

Niiden pusujen jälkeen on tullut suudeltua muutamaa muutakin, mutta meidän kahden pusuja en unohda.

Olipa liikuttava tarina! Onneksi muistot noista ihanista pusuista ihanan ystävän kanssa lämmittävät vielä sydäntä.

Itsekin suutelin muutamia ekoja kertoja parhaan kaverini kanssa vitos-kutosella. Oltiin molemmat tyttöjä, ja hän oli ensirakkauteni. Hän ei kuitenkaan harmikseni rakastanut minua ihan samalla tavalla.

Silti muistan yhä jokaisen suudelmamme ja sen, miten ne pistivät pään pyörälle ja sydämen tykyttämään. :)

Vierailija
34/44 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippileirillä pappi suuteli yöllä teltassa.

Vierailija
35/44 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15v, vietettiin uuttavuotta, vuotta nuorempi tyttö kysyi saako sua pussata kohta kun klo tulee 00.00

Tuli sitten vedettyä kunnnon kielisuudelmat, olis halunnu mennä vessaan panemaan mutta jätin väliin.

Vierailija
36/44 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19v ja minä pussasin, ei ollut mikään suudelma.

Vierailija
37/44 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana ensimmäisen poikakaverin kanssa 80-luvulla. Talvipakkasella Matkahuollon penkillä. Muistan vieläkin pojan ihanat huulet, ja miedon tupakan maun. Veti jalat ihan veteliksi. Oli kyllä hienoa ja jännittävää aikaa.

Vierailija
38/44 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotiaana. Tyttö oli samanikäinen ja ei se oikeen mukavalta tuntunut kun hampaat sitten lopuksi kolahtivat yhteen.

Vierailija
39/44 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiiväkodissa joskus 8 vuotiaana. Harrasii baletttia ja vieläkiin muistan niitä mitä opetti mullle ja sellainen pusu.

Vierailija
40/44 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ensimmäisen todella totisen ihastukseni 10-vuotiaana tyttönä, hän silloin 11 v ja poika jäi pitkäksi aikaa mieleen kun oli niin ystävällinen ja keskittyi minuun tarkasti teemapuiston hälinässä. Ei tavattu muutamaan vuoteen sitten, mutta pyöri mielessäni kuitenkin. Törmäsimme kun olin 13 v ja poika 14 v ja vietimme kesälomapäiviä sitten kahdestaan. Hän sitten noin viikon hengailun jälkeen jännitti hirveästi ja tahtoi kertoa mulle jotain tärkeää ja tunnusti sitten, että "tykkään susta" ja äärimmäisen yllättyneenä ja epäuskoisena vastasin, että "mäkin tykkään susta". Heti ei alettu siitä pussailemaan vaan pitämään toisiamme kädestä ja kävelemään käsikkäin (ja hitto kuinka sen lapiokädet hikosikin :D). Joku kesäilta kun saattoi mua kotiin suudeltiin ensimmäisen kerran ja se oli todella huumaavaa. Siitä eteenpäin kun tavattiin oli puolet ajasta sitä pussailua, mutta seksiä ei harrastettu koko seurustelun aikana. Vuoden seurustelun jälkeen poikaystävä kyllä vihjasi siitä, mutta mulle se oli liian iso asia sen ikäisenä ja olin aika kehittymätön (ei edes menkkoja vielä). Hänpä sitten etsi itselleen uusia kavereita ja harrasti seksiä yhden toisen tytön kanssa humalassa. Kun siitä kuulin se olikin sitten siinä <////////3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi