Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä vai huono asia, että kiinteistövälittäjä myy omaa kämppää?

Vierailija
04.02.2010 |

Mennään katsomaan sellaista kämppää, joka on kiinteistövälittäjän oma. Onkohan asiasta jotakin hyötyä tai haittaa...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se olisi minusta kummallista jos hän itse ei myysi omaa kämppäänsä!

Vierailija
2/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu olemaan ammatiltaan kiinteistövälittäjä, olis kai hullua maksaa toiselle tuhansia euroja välityspalkkiota työstä, jonka osaa ja voi tehdä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun välittäjä on kuitenkin (toivottavasti) ammattilainen, ja tietää, mitä asioita kannattaa kertoa, millä mainostaa kämppäänsä ja "saada ostaja koukkuun". Ja sitten taas tietää, mistä asioista kannattaa vaieta, ellei ostaja sitä välttämättä tajua itse kysyä... Tuollaisia asioita tuli mieleen.

Me ollaan ostettu tämä nykyinen ensiasuntomme varsin nopeasti ja "kevein mielin". käytiin katsomassakin tätä vain kerran, ja tehtiin tarjous. kävi vaan tuuri, kun ei tässä kämpässä ole mitään ikävää yllätystä sitten ollu. Oli kyllä tyhmästi tehty se, tiedetään. Kun noita tarinoita on lueskellut, kun ihmiset ostaa homeisia kämppiä jne, alkaa pelottaa... :)

ap

Vierailija
4/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako sen tyypin ehdottamaa firmaa, vaan valkkaatte itse tekijän.

Vierailija
5/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma on vastussaan oikeellisuudesta vain sen hinnan verran.

eli jos maksoi 3 000 teettää ja sitten huomataankin iso vesivahinko ja hometta - firman vastuu on 3000 verran - tosi hyödyllistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi