Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidät erotettiin Lasten Omasta Kirjakerhosta...

Vierailija
04.02.2010 |

Kuulemma olemme liikaa palauttanut paketteja. Bonuksia oli kuitenkin kertynyt useita kymmeniä, joita emme olleet ehtinyt edes käyttää ja kirjojakin on sieltä paljon otettu.

Harmittaa vaan se, että eivät voineet mitään ilmoittaa, että oletteko halukkaita jatkamaan kirjakerhossa tms. Kuulemma on liian kallista ilmoittaa asiakkaalle, että teidät on erotettu kerhosta ja sinne meni bonukset ym.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatehan noissa kirjakerhoissa on se, että kirjat peruutetaan ETUKÄTEEN, jos niitä ei haluta. Turhia postikuluja tulee, jos joku palauttelee turhaan kirjoja.

Vierailija
2/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin muitakin postimyyntiyrityksiä.

Eli käyttämättömällä tuotteella on palautusoikeus!

(olisikohan se 14 vrk.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatehan noissa kirjakerhoissa on se, että kirjat peruutetaan ETUKÄTEEN, jos niitä ei haluta. Turhia postikuluja tulee, jos joku palauttelee turhaan kirjoja.

Vierailija
4/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet heille ollut heidän tulkintansa mukaan kannattamaton asiakas. voithan ostaa kirjasi muualta!

Vierailija
5/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaisesta kirjakerhosta kirjoja silloin kun peruutus oli hoidettu ajoissa.. Ja kuuluttu ollaan kerhoon yhteensä jo 7 vuotta.

kyseisessä kirjakerhossa kirjat tulivat monesti, vaikka oli peruuttanut ne ETUKÄTEEN!

Vierailija
6/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ainakaan sitten tuohon kirjakerhoon liity.

Vierailija
7/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa asiakaspalveluun ja sanoo haluavansa erota kerhosta. Mä erosin ihan itse tuosta kerhosta sen takia kun kerhopaketteja tuli vaikka ne oli peruttu.

Kai nuo yritykset voivat erottaa tai kieltäytyä postittamasta tuotteita jos niitä ei oteta vastaan tai tuotteita palautellaan ilman mitään tuotteessa olevaa vikaa.

Ja taitaa olla aika yleistä näissä firmoissa, ei siis pelkästään kirjakerhossa, ettei peruutukset mene perille. Mutta ite en kauaa ehtiny ees olla kirjakerhon jäsen, helposti kuitenki pääsin eroon kun soitin asiakaspalveluun ja sanoin että haluan irtisanoutua. Kysyivät syytä, mutta se oli sillä selvä.

Vierailija
8/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin perunut niitä peräkkäin niin pitkään yhtäjaksoisesti :( eli ei etukäteen peruminenkaan tuota estä.

Ja kyllä muakin harmitti bonusten menetys.

Mikset ole etukäteen perunut niitä ]kuukaudenpaketteja? Jos joka kerta annat paketin tulla ja sitten palautat, se tulee ajan mittaan melko kalliiksi.

Postikulut molempiin suuntiin, pakkaukset, käsittelyt, mahdollisesti kärsineet tuotteet jne. Nuo kaikki nostavat kirjojen hintaa muille.

Ihan oikein. Jos ei halua tilata eikä viitsi perua, osoittaa se ettei toiminta enää kiinnosta.

Vierailija
9/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin, mutta ottaa päähän, että eivät voi edes mitään ilmoittaa... Joten pitäköön bonuksensa.. Se mieskin oli puhelimessa niin ärsyttävä, että kävi vaan ottamaan kahta kauheammin päähän.

Vierailija
10/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, sillä meille ei ole tullut koskaan tuolta

samaisesta kirjakerhosta kirjoja silloin kun peruutus oli hoidettu ajoissa.. Ja kuuluttu ollaan kerhoon yhteensä jo 7 vuotta.

netin kautta ja 4 peruttua pakettia mä sain kotiini. Useampi vuosi mekin tuohon kerhoon kuuluttiin kunnes viime vuonna alkoivat lähetellä joka toinen kuukausi paketteja mitä halutiin ja joka toinen kuukausi paketteja mitkä oltiin peruttu.

Vierailija
11/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta peruutettuja kirjoja alkoi meillekin tupsahdella ihan liian kanssa. Välillä epäilin, etten vain ole muistanut perua, mutta sitten hoksasin kirjata itselleni ylös, mitä peruin ja mitä en, koska sieltähän ei tule peruutusvahvistusta kuten esim. SSKK:sta. Niinpä tein bonusten kuittaustilauksen ja samoin tein laitoin as.palveluun tulikivenkatkuisen palautteen turhista lähetyksistä ja irtisanoin jäsenyyden naps.

Harmitti vain se, etteivät kommentoineet purkaustani mitenkään (varmaan naureskelivat aamupalaverissaan..) vaan tuli yliystävällinen viesti: jäsenyytesi on irtisanottu päivämäärällä xx.xx.xxxx.

Vierailija
12/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä tulee yritykselle valtavati kuluja ja ne kulut sitten otetaan meiltä kunnon asiakkailta, jotka osaamme toimia oikein.

Vierailija
13/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjakerhosta loppuu bonus järjestelmä. olin saanut kerättyä 5 pistettä eikä sillä saa nyt mitään järkevää. ihan turhaan ostettu nuo kirjat. tossa kirjakerhossa se hyvä et peruutuksesta tulee sähköpostiin vahvistus.

Vierailija
14/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jaksat asiasta valittaa tarpeeksi pitkään ja tarpeeksi korkealle tasolle....

Vierailija
15/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin, mutta ottaa päähän, että eivät voi edes mitään ilmoittaa... Joten pitäköön bonuksensa.. Se mieskin oli puhelimessa niin ärsyttävä, että kävi vaan ottamaan kahta kauheammin päähän.

Vierailija
16/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukaudenpaketteja? Jos joka kerta annat paketin tulla ja sitten palautat, se tulee ajan mittaan melko kalliiksi.

Postikulut molempiin suuntiin, pakkaukset, käsittelyt, mahdollisesti kärsineet tuotteet jne. Nuo kaikki nostavat kirjojen hintaa muille.

Ihan oikein. Jos ei halua tilata eikä viitsi perua, osoittaa se ettei toiminta enää kiinnosta.

Vierailija
17/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei s---tana päästä siitä kerhosta eroon vaikka kuinka yritetään!

Vierailija
18/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut vapaammasta elämästä aloittajalle.

Vierailija
19/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaiheessa kun siihen liityitte?

Nämä jutut siellä kyllä ihan selvästi kerrotaan. Ja eroon kirjakerhoista pääsee ihan helposti, mutta toki voi joutua maksamaan liittymiskirjoista liittymispaketin ja todellisen hinnan välisen erotuksen, jollei ole ostanut KERHOSÄÄNNÖISSÄ mainittua määrää kirjoja.

Vierailija
20/22 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikana otin paketteja ja maksoin laskuja ihan normaalisti. No nyt ei ainakaan enää kiinnosta. Ja juu olen myös paketteja palauttanut kun sisältö ei mielestäni vastannut odotettua. Mutta käyttämättöminä olen kaikki palauttanut. Mutta kyllä enemmän paketteja olen ottanut kun palauttanut. miten muutenkaan bonuksia olisi kertynyt niin paljon? Ja osan olin jo kerennyt joskus käyttämään ja nytkin oli siis jäljellä vielä vaikka kuinka. Mutta tällä hetkellä suoraan sanottuna ihan sama... Uusia kirjakerholaisiakin olin hankkinut vaikka kuinka monta.

ap