Pärjäisitkö jos tililläsi olisi loppukuuksi 1000€?
Kommentit (53)
Normaalisti meille molemmille laskujen jälkeen jää loppukuuksi n.200-300 €. Pärjäilty ollaan sillä nelihenkisessä perheessä.
Laskut olisi maksettu jo.
Siis tonni aivan ylimääräistä. Tietenkin pärjäisin. Eihän minulla mene laskujen lisäksi kuukaudessa yleensä montaakaan kymppiä. Hieman parkkirahaa ehkä tarvitaan ja joskus ei Amex käy.
Toki on mukavampi olo jos tilillä on normaali määrä rahaa.
ja todella hyvin. voi olla että tulisi lapsille ostettua kaikki kevätvaatteet kerralla.
Nyt on loppukuuksi rahaa 200 e.. silläkin pärjää, mutta vaatteet jää vielä ostamatta.
Nyt mulla taitaa tässä kuussa jäädä vain joku 500 € ja siitä pitää ostaa ruoat 5 hengelle. Ei voi ostaa mitään ylimääräistä.
1000 € on mulle tosi paljon rahaa!
Mä en ole saanut rahaa yli kuukauteen (paitsi lapsilisän yhdestä lapsesta), olen joutunut elämään miehen rahoilla. :( Tilillä on 60 euroa, jolla pitäisi selvitä vielä pari viikkoa..
täällä palstailevista iso osa on kotona lasten kanssa olevia äitejä, ja moni saa vaan haaveilla tollasista rahoista. meillä ei kuussa nettotulot oo tuosta paljonkaan suuremmat ja siitä siis maksetaan KAIKKI!
täällä palstailevista iso osa on kotona lasten kanssa olevia äitejä, ja moni saa vaan haaveilla tollasista rahoista. meillä ei kuussa nettotulot oo tuosta paljonkaan suuremmat ja siitä siis maksetaan KAIKKI!
töissä ja nyt tuli yllättävä meno ja tuo jäi tilille.
eli mihinkään "pakolliseen" ei menisi rahaa? Sitten toki pärjäisin, ei mulla muutenkaan rahaa kamalasti humputteluun mene kuukaudessa. Mutta jos sillä tonnilla pitäisi kaikki ruoatkin yms ostaa koko perheelle niin en pärjäisi.
jos laskut olisi maksettu, niin eihän siinä mitään
Jos käyttötililllä olisi tuo, pärjäisimme kyllä. Ruokaan ym. käyttötavaraan tietysti menee varmaan 500 kuussa, mutta paljon muuta ei sitten välttämättä tarvittaisi.
Mutta jos kaikilla tileillä olisi yhteensä vain tonni, niin kyllä vähän hirvittäisi. Säästössä pitää olla enemmän rahaa, niin että selvitään yllättävistä tilanteista.
nimittäin juuri katsoin, että kuukauden laskun maksujen jälkeen jää n. 600 euroa loppukuuksi.
nyt loppukuuks tilillä 2 euroo loppukuuks :D, onneks miehelle tulee tili ensviikolla