Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pienestä alkaen fillarin turvaistuimeen?

Vierailija
04.02.2010 |

Kuinka vanhana vauvaa saakaan istuttaa (mulla jo yksi yli 5-v. lapsi, ei pysty muistamaan...)? voisinko jo silloin istuttaa myös fillarin istuimeen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä näillä keleillä lähtis fillaroimaan, vauva ei ole edes syntynyt, mutta jo tulevaa syksyä ja esikoisen eskariin vientiä ja hakua mietin. Miten toimii kun perheessä elokuussa eskarin alettua nelikuinen vauva...?

Autoa olen ajanut viimeksi 9 vuotta sitten! Tarkoitus on ottaa ajotunteja keväällä-kesällä, kun vauva on syntynyt.

Ap

Vierailija
2/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

istumaan? Olikse jotain 6 kk?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan keskimmäinen istui tukevasti ilman tukea 6kk iässä. Pojalla ei tosin ollutkaan sitten kiire yhtään mihinkään. TYtöt on oppineet paljon aikaisemmin liikkumaan, seisomaan ja touhottamaan, mutta ovat alkaneet istua vasta 8-9kk iässä. (Ei vissiin joutaneet aikasemmin :D)

Vierailija
4/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

istumaan 7 kk iässä, mutta vasta 8 kk iässä se oli sellasta oikein tukevaa istumista (että pysyy vaikka ammeessaan istualtaan, jos se on täynnä vettä - lapsen hartiat oli pinnan yläpuolella). Ennen tuota 8 kk ikää en olisi istuttanut meidän lasta pyörän turvaistuimeen, mutta jos istuu tukevasti jo ennen sitä, niin mikäs siinä.

Vierailija
5/5 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahti usein kesken matkan, ja sit pää retkotti jommallekummalle sivulle. Olen myös kuullut, että on pidetty just 6kk täyttänyttä, joka ei ole vielä kunnolla osannut istua, ja sit ajajan on täytynyt koko ajan toisella kädellä tukea takana olevaa lasta :)