Paras hampurilainen jonka olet syönyt?
Kommentit (54)
olen parhaan hampparin ostanu, siinä on kokoa ja makua! Opiskeluaikana baarista kotiin mentiin Lissun grillin kautta (Pieksämäellä). Nykyään taitaa olla parasta kun tekee itse, ennen tykkäsin hesen minimegasta, mutta sitä ei enää saa.
on tismalleen samat mausteet kuin ennenkin.
ja siellä myytiin Mandinpurilaisia! Vaikea uskoa, että mikään olisi sen parempi. Sääli, että grillille ei ollut jatkajaa.
Lyskan grilli ja mandi olivat aivan ehdottomat viikonloppuisin baari-illan jälkeen tai lauantaisen ostoskierroksen lomassa :-)
Miksiköhän kaikki hyvät paikat on lopettanut?
Ja siellä kalakerros tuplamällillä, NAM!! Myös Kyttä oli hyvä. Oijoi, olen kyllä ekana jonossa kun taas tulevat uudelleen, nyt pitäisi kevään aikana tulla ensimmäinen Espooseen! Jee!
Täältäkin lähtee ääni Whopperille. Miksi, oi miksi Suomessa ei ole Burger Kingejä :)
Sen puutteessa itse tehdyt on parhaita.
Muiden ketjujen hampurilaisista Carrolsin Iso Carolina oli hyvä, nykyisin tykkään McDonald's McFeastista.
Grillillä en syö koskaan, tätä ketjua lukiessa tuumaan että ehkä kannattaisi :)
Jotenkin ne nykyiset pihvit maistuvat lötkömmiltä ja ikävämmiltä kuin vanhat.
iso carolinassa
on tismalleen samat mausteet kuin ennenkin.
burger king, sitten tuli klokit ja mäkkärit ja rolssit ymym..
Mä rakastin aikoinani klokin big klokkia. se oli paras.
ja isoa caroliina söin myös. vieläkö keskustan stockalla on carrols?
Mutta paras ehdoton ykkönen nykyään ( keliakian takia) onitse tehty,, molasen kluttis sämpylä, siihen paistetaan naudan ulkofilepihvi., chili kastiketta majoneesia sipulia tomattia ja samattia vähän maustekurkkuja niitä amerikan.. vau.. se on paras ihan ykkönen.
Hesellä on myös se ihana kampanjatuote, jonka nimeä en enää muista, mutta jossa välissä on ainakin ananasrengas, valkosipulia ja paneroitu sipulirengas.
itse tehty, hyvä sämpylä (tai ruisveriona paras reissumieheen tehty), kunnon paistijauhelihasta tehty pihvi, ja muut herkkutäytteet oman maun mukaan, siihen hampurilaiskastike päälle, niin siitä ei parempaa löydy!
Hesen edesmennyt minimega. oli jotain parasta koskaan.
Lepää rauhassa, Ikävä ei lopu koskaan,vain muistot jää jotka vaikeina hetkinä lämmittää.
ja Mantun grillin hampurilaiset (tai kaikki mahdolliset tuotteet) heidän omatekemällä valkosipulimajoneesilla, joka on taivaallisen hyvää -aivan mahtavaa!!! Myös paprikamajo on jees!
jossa ei siis juustoa, salaattia tms.
Kananmunaa ja ananasta hampurilaisessa! Voi herran pieksut! Ei se mikaan hampurilainen enaa ole.
Mäkkäristä nyt ei hampuja saakaan, ainakaan kelvollisia.
Sitten Aurajoen rannassa siinä pikkukiskalla ne HotDogit, nams!
Kananmunaa ja ananasta hampurilaisessa! Voi herran pieksut! Ei se mikaan hampurilainen enaa ole.
se liha oli ihan täynnä jotain jänteitä, siis ihan hirveä :/. Sen jälkeen en ole voinut sitä syödä. Snackyn hamppareille ääni täältäkin, onneksi tulee taas markkinoille.
Se on kevyt ja hyvä, eikä liian iso. Muita hesen hamppareita nhoan liian majoneesin takia...
Tilannetekijät vaikuttaa paljon......