G:Mitä liikuntaa harrastat ja kuinka monta ketaa viikossa?
Kommentit (29)
Niin monta kertaa viikossa käyn kun ehdin.
käyn spinningissä 2-3x/vko (pyöräilen aina salille ja takaisin) ja lisäksi teen kävelylenkkejä mahdollisuuksien mukaan.
Minulla 1,5v lapsi, joten aina ei salille toki pääse, jos mies töissä.
tanssia (lavatanssit) kaksi kertaa viikossa yhteensä 5h. Epäsäännöllisemmin käyn kuntosalilla.
lisäksi hiihtoa kahdesti viikossa. Kun juoksukausi alkaa, niin jooga jätetään kerta viikkoon ja lenkkejä (intervallit sekä kestävyys) yhteensä neljä.
n. 2-4 h/krta 2-4 kertaa viikossa. Juoksen 1 h/krt 2 kertaa viikossa. Teen pilatesta n. 45 min/krt 0-3 krt/vko.
-tanssitunti (zumba, salsa ym.) x 1-2
-sauvakävely 40-60 min x 2
-käsipainosarja kotona x 3
-kevyehkö keskivartalosarja kotona (selkä, syvät vatsat) x 6-7
Ratsastuksista pidän kiinni 100 % mutta joskus kiireisinä viikkoina kuntosali + lenkki -osasta täytyy jättää jotain väliin.
Savate Forme (kuntopotkunyrkeilyä periaatteessa) 3-4krt vko
Kesäisin hölkkään, pyöräilen tai rullaluistelen. Talvisin kävelen, hölkkään tai hiihdän. Kerralla 45min-1½h. Satunnaisesti, ehkä kerran pari viikossa, teen vatsalihaksia, nostelen puntteja tai punnerran.
Paino, jalat ja vatsalihakset on riittävässä kunnossa, kädet ei. Pidän ulkoilusta ja liikkumisesta, mutta olen laiska kuntoilemaan.
Viidesti viikossa 4h päivä. Aamuisin 2h ja iltaisin 2h. Viikonloppuisin erikoisvenyttelyitä tai punttisalia tai kävelylenkki perheen kanssa riippuen olotilasta.
vähintään joka toinen ilta. Siihen perään vatsalihakset yms. ja venyttelyt. Lisäksi sauvakävelyä tai vaunulenkkeilyä tilanteen ja säiden mukaan.
2-3xvko spinning
2-3xvko bodypump
sekä työmatkat kävellen 45min/pv
3 x viikossa tanssia (zumba, latino)
2 x viikossa kävelylenkki
1 x viikossa body-jumppa
satunnaisesti hiihtoa, pyöräilyä ym.
2X15-30min seksiä
1-3h kävelyä luonnossa
kerran kuussa salia
jos pystyy tuollaisia määriä vetämään spinniä ja pumppia. Mä olen kuntoillut 10 v tehokkaasti ja olen huippukunnossa ja silti olen pumpin jälkeen aina niin kipeä ettei puhettakaan että pystyisin spinnaamaan tai menemään uudestaan pumppiin moneen päivään.
Miten ihmeessä löydätte aikaa noin tiiviiseen harrastamiseen? Oletan, että suurin osa kuitenkin on perheellisiä...
Miten ihmeessä löydätte aikaa noin tiiviiseen harrastamiseen? Oletan, että suurin osa kuitenkin on perheellisiä...
minä treenaan ja toisin päin. Ja vanhin poika tienaa rahaa katsomalla joskus pienempien perään niin päästään salille kahdestaan.
että osa näistä on pahasti liioiteltu, tai sitten kyseessä on nuori henkilö, tai sitten ei ole perhettä tai eikä käy töissä.
Aika ei voi milläään riittää 8 tunta 5 kertaa viikossa työtä tekevällä noin suuriin liikuntamääriin. Se vain on fakta. Tai sitten se on pahasti lasten kanssa olemisesta pois.
t. entinen urheilija
kaksi peruskuntolenkkiä, yksi kevyt mutta pitkä lenkki ja yksi intervallilenkki viikossa. siis kävelen, hölkkään ja juoksen.
sen lisäksi leikin tuolla wii fitillä lähes päivittäin lasten kanssa. =D