Millainen on tuntemasi rekkamies?
Kommentit (119)
ovat miehekkäämpi ja machompi versio Fisherman's friendeista. Niitä kasvaa rekkamiesten takaliston karvoissa, ja pitkänmatkanlinjaiset syövät niitä ajaessa, sekä taukopaikoilla ruskeista paperipusseista.
Kyllä täälläki on vajaata porukkaa. Ei voi muuta sanoa.
Kerrataampa vähän.
Kun ne isot autot on tuolla liikenteessä edessä ja teillä pikku palleroilla hermo menee, niille pitää välkytellä valoja, huudella paskaa, näytellä sormimerkkejä, kiilailla eteen, vedellä itsareita keulaan ja kaikkea PASKAA maan ja taivaan välillä. Ettekö te onnettomat tajua että tavallisia ihmisiä me ollaan, isiä, veljiä, setiä, vaareja, joku voi olla entinen lääkäri, palomies, poliisi tai vaikka rehtori. Nykyään myös paljon naisia alalla, nuoria ja vanhempia, todella kauniita naisiakin näkee jotka voisi kuvitella vaikka malliksi tai vaikka mihin!
Miltä se tuntuis ku sinne teidän työpaikalle tultais joka ikinen päivä huuteleen, haastaan riitaa, näytteleen keskaria, tai vaikka sinne teidän ihanaan pikku toimistokoppiin tulisi mielenterveys ongelmainen äiti lapsen kanssa ja ampuisi lapsensa ja itsensä teidän edessänne tai muuten tavallisesti häiritsemään teidän päiväänne?
Miettikääpä sitä pikku hetki siellä pikku päässänne. Me ollaan tuolla liikenteessä TEIDÄN takianne, että saisitte pullanne, maidot, vaatteet, televisiot, vauvalle tarvikkeita ja käytännössä kaiken mitä teidän ympärillänne on!
Itse alalla vasta noin 2 vuotta olleena olen pelastanut useita ihmishenkiä varmalta kuolemalta, päättömissä ohitustilanteissa 100km/h alueella kun vastaan tulee auto kovaa vauhita estin ohituksen näyttämällä vilkkua ja vedin ison auton keskiviivan viereen, kyseisellä kerralla pysähdyin seuraavalle huoltoasemalle tankkaamaan kun ohitusta yrittänyt auto tuli viereen, autosta nousi n. 195cm pitkä, iso mies, hänen vaimonsa ja 5 vuotias lapsi. Mies tuli silmät märkinä kiittelemään merkin annosta sanoi suoraan että ei taidettas olla enää elävien kirjoissa ilman sua, tässä vaiheessa vaimo itki täyttäpäätä. Ei siinä muuta osannut sanoa kun että työtänihän minä vain teen, jälkeen päin vasta tajusi kunnolla että pelastin juuri kolmen ihmisen elämän! Tuntuu melko hienolta. Kyllä me teistä huoli pidetään tuolla liikenteessä!
Kiitos ja hyvästi!
Onhan näitä monenlaisia, omalla kokemuksella ystävällisiä, charmantteja, komeita ja sosiaalisia. Harmittavasti tietty työn ulkopuolinen elämä on ajoittais aika rajoittunutta, kun työtä painetaan kellon ympäri, yritetään hetki levätä ja taas pitäisi lähteä.
Duuni vie todella paljon aikaa
Tunnen parikin. Ronskipuheisia, hieman juntteja ja joka paikkakunnalla ainakin muutama muija, joille voi kilauttaa kun panettaa. Kummankin avovaimo kotona odottaa kiltisti autuaan tietämättömänä siitä, että mies panee muita naisia rekan hytissä.
Tunnen. Pitkänhuiskea,pisamanaamainen punatukka. Nainen. Kolmen lapsen äiti, onnellinen avioliitossaan, tietääkseni.
Ehkä tavallista ronskimmat vitsit.
Jokusia tunnen joo, kun on 20 v ollut kuljetusalalla.
niin, miks pitää pettää ja valehdella? Ja laivapaikathan on sellasia ettei puhelin muka toimi. Entäs jos vaimon puhelimet menee kiinni...
ei sen takia että pettäis vaan ei enää halua puhua!
Mutta noihin sanontoihin, tuttu rekkamies sanoi: "Rekkamies ajaa kelillä kuin kelillä", tarkoitti sitä kun himokkaana tulee kotiin ja jos vaimolla kuukautiset niin se ei haittaa seksin harrastamista. Eräs tuntemani rekkamies juo energiajuomia, roudaa Euroopasta tavaraa Suomeen ja on väkivaltainen vaimolleen ja huumeita käyttää. Poliisi on löytänyt häneltä laittomia aseita. Toinen tuntemani rekkamies on komea, macho ja hiukan yksinkertainen, hän saa huomiota naisilta ja vaimonsa on mustasukkainen.
Mutta noihin sanontoihin, tuttu rekkamies sanoi: "Rekkamies ajaa kelillä kuin kelillä", tarkoitti sitä kun himokkaana tulee kotiin ja jos vaimolla kuukautiset niin se ei haittaa seksin harrastamista. Eräs tuntemani rekkamies juo energiajuomia, roudaa Euroopasta tavaraa Suomeen ja on väkivaltainen vaimolleen ja huumeita käyttää. Poliisi on löytänyt häneltä laittomia aseita. Toinen tuntemani rekkamies on komea, macho ja hiukan yksinkertainen, hän saa huomiota naisilta ja vaimonsa on mustasukkainen.
Niin mitä pitää ajatella? Olla hiljaa ja olla aina tavoitettavissa koska elämä pyörii vain ja ainoastaan toisen ehdoilla????Ei ole oikein, varsinkaan kun toinen osapuoli( vaimo) on uskollinen. Eikä johdu siitä ettei kukaan muu muu huolisi.Vaan sexy hoikka,12cm korkoa ja omaa pituuttakin, blondi, kuppikoolla (aidot),? varustettuna.
Mun mies on rekkakuski . Huumorintajuinen, älykäs ja erittäin ahkera muutenkin kuin työssään. Ei aja ulkomaille, eikä viikonloppuisin. Vuosiansio n. 50 000 €
Mun mies ajaa kans rekkaa, tosin vain max. sitä 15h päivässä, jonka kiekko sallii, pyrkii tulemaan jokayö kotiin (jää autoon yöksi vain jos ajoaika loppuu kesken ja sitä on sattunut vain 4-5 kertaa 5-vuoden aikana), työpäivien aikana en usko että pettää, asiakkaat kun on maatalon isäntiä (emäntineen). Ihan tavallinen, reipas, ulospäinsuuntautunut, ihmisten kanssa hyvin toimeen tuleva mies, joka käy päivittäin suihkussa, ei polta, eikä juo lainkaan. Omat eväät töissä, tai kanta huoltis, jossa käy syömässä ihan kunnon lounasruoan (olen ollut satunnaisesti mukana, jopa niinä päivinä, kun on jääty levikkeille nukkumaan) tiedän varsin hyvin mieheni kaikki työkohteet, enkä edes osaa epäillä miehen tekevän töissä mitään muuta, kuin TÖITÄ. Senverran on nimittäin tiukka aikataulu päivittäin, että ehtii 15h piikkiin tekeen kaikki keikat.
Uskomattomia stereotypioita te rekkakuskeista keksitte... Aivan samoja, tavallisia ihmisiä ne on (ongelmineen, kaikkineen), kuin kaupan kassat, siivoojat tai opettajat sillä erolla, että työpäivä on tuplasti pidempi, jopa vain kotimaan päiväajossa.
Ja myönnän, että pitkän linjan miehiäkään en tunne kuin yhden, sekin isäni kaveri ja ihan mukava heppu, vaikka asuukin n.200 päivää vuodessa autossa... Hygienia riippuu ihan itsestä, kyllä pesulle pääsee kuulemma säännöllisesti, jos viitsii ja roskaruokaa tulee syötyä, koska silloin kun pitkän linjan rekkakuskilla on tauko, on yleensä yö, eikä lounasta tarjoilla öisin...
-Ja niitä puukenkiä ei ole kellään tuntemallani rekkakuskilla-
*Avovaimo*
Tunnen itseni lisäksi monia rekkamiehiä mutta minä olen pitkä (192cm) hoikka nuori mies joka juo aina välillä olutta saunan päälle ja minulla on itseäni 2 vuotta nuorempi avovaimo :) olen 25v
Tuntemani rekkamiehet ovat vitun kovia juomaan ja pettämään
Tapasimme ystäväni kanssa rekkamies-Horstin saksasta vuonna 1990 välillä Hampuri-Munchen. Oli oikein mukava saksalaismies ja tarjosi liftareille jopa sapuskat matkan aikana. Hänellä oli samanikäinen tytär, kun me jutteli mukavia ja kaunista tyttärestäänkin. Oikea herrasmies. En tunne tai tiedä muita rekkamiehiä, Horstiakaan en tuntenut sen kummemmin:). Jäi siis tohon matkaan.
Vittu ku vituttaa :/ mieheni on pitkällä rekkakeikalla juuri nyt ja raskauteni on jo aivan loppusuoralla
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 01:19"]
Vittu ku vituttaa :/ mieheni on pitkällä rekkakeikalla juuri nyt ja raskauteni on jo aivan loppusuoralla
[/quote]
128 (129)
Voih!!
tiedän tunteen, pelkään kanssa, et äijä on tiellä, kun mä synnytän...
Ehkä tavallista ronskimmat vitsit.
Jokusia tunnen joo, kun on 20 v ollut kuljetusalalla.