Pitääkö lähisukulainen kutsua rippijuhliin?
lapsellani on ensi kesänä rippijuhlat. Voinko jättää yhden lähisukulaisista kutsumatta, jos muut kutsutaan? Kyseessä on ihminen, joka ei tunnistaisi lastani vastaan tuliessa, eikä lapseni tuntisi häntä. Ovat tavanneet viimeksi kun lapsi oli ala-asteella, vaikka asumme samassa kaupungissa. Viimeksi kun olen hänestä kuullut, se oli joulukortti kolme vuotta sitten.
Kommentit (4)
lapsesi tutustuu tähän sukulaiseen tai itse haluat hänet tavata niin kutsu. Muussa tapauksessa älä kutsu.
Minä miellän rippijuhlat samaan kastiin ristiäisten kanssa. Oma perhe, kummit ja isovanhemmat meillä vieraslistalla. Lisäksi pari sukulaista, joiden kanssa muutenkin rippilapsi paljon tekemisissä. Ylioppilasjuhlat taas on sellaiset, joissa voi kahveella käydä ne vähän vieraammatkin sukulaiset ja tuttavat.
jo pienenä, ja ihan sukulaisuussuhteenkin perusteella, mutta nyt ollaan jo kymmenen vuotta myöhässä. Tätä henkilöä itseään ei ole kiinnostanut Kun kyseessä on varsin kova selän takana puhuja ja ilkeäkin ihminen, niin mietin, mitä siitä tulee, jos muut lähisukulaiset kutsutaan. ap
Kutsukaa teille ja lapselle läheiset ihmiset.
Jos sukulaisten kanssa ei ole tekemisissä, he ovat yhtä vieraita kuin ketkä tahansa vieraat ihmiset.