Mitä vessanpönttöön SAA heittää?
Kommentit (42)
Oletko ihan tosissasi ettet tiedä moista?
ja sitä toista tavaraa takapäästä. ja vessapaperia. Ei MITÄÄN muuta.
t. jätevesipuhdistamon työntekijän kaveri
ruoanjätteitä
vanulappuja
tamponeja
?
Ap
ellet halua ruokkia rottia viemäreissä! Eli ei mitään muuta, kuin sitä itseään kyytipoikanaan vessapaprua. Kiitos!
ruoanjätteitä
vanulappuja
tamponeja?
Ap
Vanulaput, tamponit ym. eivät hajoa vedessä, kuten ohut vessapaperi, vaan jäävät kiinni puhdistamon verkkoon. Ja ruuantähteillä tosiaan ruokit vaan rottia, joita ainakin sojen kaupunkien viemäreissä asuu.
ruoanjätteitä vanulappuja tamponeja
mä kyllä heitän tamponitkin, sorry vaan
Kun en tiedä, mihin muuallekaan ne laittaisin.
HUOM: Av-mammat muistaka opettaa tämäkin asia lapsillesi jo pienenä, kuuluupi yleissivistykseen :)
Ruuantähteet ja muut maatuvat biojätteeseen.
taloyhtiömme ei ole sellaista tulossakaan. Kun kuulemma kartoitettu, että alueella niin vähän keräyslaatikoita, että auton ei kannata täällä kierrellä biojätettä hakemassa. Se nakkikeitto-ihminen
aiheutat kuntasi vedenpuhdistamolle ylimääräistä työtä ja kustannuksia, jotka sitten näkyvät sinunkin veroissasi.
Nakkikeiton liemen voit kaataa viemäriin ja kiinteät biojätteeseen.
taloyhtiömme ei ole sellaista tulossakaan. Kun kuulemma kartoitettu, että alueella niin vähän keräyslaatikoita, että auton ei kannata täällä kierrellä biojätettä hakemassa. Se nakkikeitto-ihminen
nakkikeiton liemet? Eikö sinnekin kuuluisi pelkkä vesi?
Korvaakohan meidän vakuutus, jos huomataan, että naapurin vesivahinko johtuu meidän pöntön röörien tukkeumasta, joka on aiheutettu vääränlaisella toiminnalla? (talo rakennettu 60-l. alussa, ei viemäriremonttia tehtynä)
Ap
että mihin ihmisen pitäisi oikeaoppisesti oksentaa? Ainakin minä yleensä riennän pöntön ääreen ja heitän yrjöt sinne. Joukossa saattaa mennä sattumia eli lihankappaleitakin.
mä kyllä heitän tamponitkin, sorry vaan
että: IDIOOTTI!
vessapaperia (kohtullisia määriä kerrallaan). Ei muuta.