Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verkkokaupan perustaneita paikalla?

Vierailija
02.02.2010 |

Olen miettinyt työllistäväni itseni, mutta kuinkahan suuri varaston arvo ja aloituskustannukset ovat olleet muilla? Tekstiilien myynti olisi tässä tapauksessa kyseessä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 20 000 euroa otin alussa lainaa. Siitä noin 10 000 käytin alkuvaraston hankintaan. Sillä rahalla sain jo aika kattavan valikoiman tuotteita kauppaan. Tuotteita ostin vain n. 5-10 kpl/tuote. Kyseessä myös tekstiilit, ei ihan tavalliset.

Muita kustannuksia oli verkkokauppaohjelma, jonka ostin omaksi. Halvemmalla kertainvestoinnilla olisi voinut ottaa kuukausimaksuperusteisen kaupan. Kuluja tulee myös verkkotunnuksesta, siis siitä osoitteesta ja verkkomaksupainikkeista.

Tässä siis muutama esimerkki raharei'istä :)

Omalla kohdallani kauppa ei kannattanut ja jäljellä on vain iso kasa velkaa.

Töitä haeskellessa.....

Vierailija
2/5 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yksi suuri mainitsemisen arvoinen menoerä on markkinointi, johon todella kannattaa panostaa varsinkin alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan tuota rahoitussuunnitelman vääntämistä hiukan viisaampana :)

Vierailija
4/5 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen just nyt perustamassa. alkuvarasto on mulla n. 7000e ja eipä tuosta juuri aloituskustannuksia tule. netistä lataa ilmaisen kaupan jonka muokkaat sen näköiseksi kuin haluat, niissä on siis ostoskori systeemit valmiina. joku 100 e menee virallisiin kustannuksiin. kirjanpitäjälle menee sitten myöhemmin jonkun verran. pankkien painikkeet tosi kalliita, ilmankin pärjää, ainakin aluksi.

Vierailija
5/5 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löytyis tuollainen "ilmainen kauppa" - ohjelma. Voisitko antaa vinkkiä: )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi