Mulla menee niiin hermot tuon teinin kanssa. . argh
-Kokeisiin ei "jaksa" lukea: eilen yritin saada sen lukemaan koko illan, mutta ei. nyt on sit tietsikkakielto
-Ei siivoa huonettaan.
-Kiroilee kiusallaankin
-kiusaa pikkusiskoaan koko ajan
-valittaa hiuksistaan koko ajan, eivät ole "koskaan" hyvin. Kaikki aamut ovat yhtä tukkadraamaa
- ei jaksa lähetä harrastukseen, aina joku tekosyy
jne jne MENEE HERMOT
Kommentit (24)
mun teinini ei menny kuukauteen kouluun,näpisti ym ym sekoilua.
mä menin soskuun ja sanoin ett mä en jaksa enää katella himassani tätä.tyttö sai valita minne menee.valitsi semmoisen pienkodin.siellä pistävät kuria,koulua käy jne. on kyll sielläki retostellu,tehny hatkareissua ym. mutta siel on asiantuntijat ja terapeutit jne hoitamas.
mun oman mielenterveyden takii näin ratkastiin.
lasta ei siis ole väkisin huostaanotettu,vaan vapaaehtosesti sijotettu.
saa soitella kotiin joka päivä ja lomia ja viikonloppuja käy kotona,mut sillonki aika usein on riitaa. ihan hyvä kummallekkin ettei asuta saman katon alla.
enkä silti oo huono äiti:)
kaksi muuta lasta on ja tulossa vauva viel tähän... jaksan paremmin näiden kans,kun vaikea tapaus ei ole ahdistamassa... tällä teinillä kun on paljon ongelmaa elämänsä kanssa,muunmuassa isänsä kuolema vaivaa jne jne'
tsemppii kaikil teinien vanhemmille.ei oo helppoo
Muistelee omaa nuoruuttaan eikä turhia jeesustele. Kantapään kautta valitettavasti moni asia opitaan
Jäi kiinni kunnan työntekijälle. Toinen teini oli maistanut kaljaa (siis vain maistanut) kun kaveritkin maistoi eikä voinut olla joukon musta lammas. Niin surulliselta äidistä nämä asiat tuntuu. Ovat kyllä rangaistukset saaneet ja luvanneet ettei se toistu mutta sitä on niin vaikea sanoa koska kavereiden painostus voi olla suurempi kuin lupaus äidille. Valitettavasti.
t. 9