Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen plussannut kyselee

Vierailija
01.02.2010 |

Luullakseni olen raskausviikolla kuusi. Milloin minun pitää olla yhteydessä ja mihin? Lääkäriin? Neuvolaan? Onko Helsingissä hyviä yksityisiä neuvoloita? Onko kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa heti, niin saa mieleisen ajan, yleensä eka käynti on rv 8-9. Ja neuvolaan se soitto. Yksityisistä ei tietoa.

Vierailija
2/5 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääse paikalle. Kiitos vastauksestasi. Onko jollain muulla tietoa yksityisistä neuvoloista? Kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä töistä saa olla pois neuvolakäyntien takia, useimmissa paikoissa tunnit pitää toki tehdä takaisin.

Vierailija
4/5 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkatöissä ja poissa kotipaikkakunnaltani viikot. Joskus harvoin saatan olla perjantain paikalla, mutta silloinkin on usein esim. hallituksen kokous, josta ei voi olla pois. Minusta olisi niin paljon helpompaa, jos jostain voisi tilata neuvolatädin kotikäynnille tai käydä neuvolassa lauantaisin. Olen toki valmis maksamaan siitä. Lisäksi terveysasemalla on usein sairaita ja humalaisia ihmisiä ja ikävä ilmapiiri.

Vierailija
5/5 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös mieheni on matkatöissä tai oikeastaan töissä toisella paikkakunnalla. "Tapaamispaikkamme" viikonloppuisin on Helsingin koti. Hän haluaisi neuvolakäynneille joskus mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä