Ulkona nukuttamisesta
Nukutatteko vauvoja ulkona? Jos et,miksi? Itse nukutan terassilla siis jos en viitsi lahtea kavelylle (omakotitalo jossa aidattu piha) mutta vahdin vieressa kokoajan ettei esim elaimet paase vaunuihin. Itse koen etta lapsi tarvii raitista ilmaa, vanhanaikaistako;)
Kommentit (26)
Asumme tosi rauhallisella omakoti alueella umpikadun päässä. Kyllä lapset nukkuivat ,hyvin omena puiden alla ,tietysti seurasin koko ajan ,Sainhan itsekin touhuta ulkonassen ajan .-Amerikassa ihan eri juttu,kuin täällä Kuopiossa.
Oliko se 4 kuukauden iästä alkaen olen nukuttanut ulkona kun säät sallineet. Sisällä nukkuu vain puoli tuntia kun taas ulkona menee puolitoista. Puolentunnin unien jälkeen on väsyneempi ja äkäisempi, joten siksi näin.
kun se on mahdollista. vauva on 2 kk ja on nukkunut jo muutaman viikon parit päiväunet ulkona vaunuissa. miksi pitäisi kytätä vieressä?? en oikein tajua. vaunuissahan on verkko tms. suoja aina??? vauva nukkuu ulkona paljon paremmin kuin sisällä.
Ja ap kyttaa siksi vieressa kun ei asuta siella suomessa :) Ja tosiaan vauva nukkuu seka paremmin etta pidempaan siella raikkaassa ulkoilmassa.
näin pienten lasten äidiltä :)
Nukutko itse ulkona pakkasessa?
Haluaisin itsekin ulos nukkumaan. Joku pukis ja laittais minut lämpimään ja pehmeään makuupussiin ja sais siellä ottaa kunnon torkut. Ihanaa! Joo ja meilläkin nukutaan ulkona, mutta jos enemmän kuin 13 astetta pakkasta tai kova tuulinen ilma niin silloin sisällä.