Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksi kaikkein tärkeintä parisuhteessa ja elämässä?

Vierailija
01.02.2010 |

Mieheni sanoo, ettei ole onnellinen eikä voi hyvin, kun seksiä on liian vähän. Yksi kerta viikossa ei riitä hänelle. Seksitiheys vaihtelee meillä kausittain. Joskus sitä on kerran viikossa, joskus useammin. Itse en taas voi arvostaa ihmistä, jonka onnen mitta on seksin määrä. Minulle henkinen ja älyllinen menee aina fyysisen edelle. Miten voisin ymmärtää miestäni vai tarvitseeko minun?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että heille 'kuuluu' seksiä juuri tasan se määrä, mikä haluttaa. Ja kaikesta muusta katkeroidutaan.

Vierailija
22/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrä on vähentynyt kiireiden ja väsymyksen vuoksi. Ikä ja raskaudetkin ovat varmaan tehneet tehtävänsä. Minä olen tyytyväinen kerta viikossa -systeemiin, joskus haluan useammin. Se, että mieheni syyllistää minua ei ainakaan kiihota. Seksi ei tunnu silloin mukavalta yhteiseltä asialta, vaan joltain, jonka olen velkaa. Jos haluaisin useammin tai jos seksi olisi niin ihanaa, että en voisi sitä vastustaa, rakastelisin vaikka aamuin illoin. -ap

Minulla ihan sama homma, vaikka olenkin mies. Kuten joku täällä sanoi, en kehtaa kenellekään sanoa(muuten kuin täällä), etten halua harrastaa seksiä kuin ehkä kerran viikossa.

Tosin raskaana en ole ollut :) Lapsia on kyllä, sekä minua syyllistetään asiasta, vaimo väittää, etten halua häntä, ja mitä vikaa hänessä on ym. Vaikea tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ongelmana se, ettei miestä kiinnosta seksi. En oikeastaan itsekään tiedä kuinka usein sitä haluaisin jos olisi mahdollista itse valita. Varmaan kerran tai pari viikossa. Nykyisellään noin kerran kuukaudessa on kuitenkin liian vähän. Lukemattomat torjumiset vaikuttavat negatiivisesti itsetuntoon, eikä jossain vaiheessa enää jaksa tai uskalla edes yrittää. Asennoituisin ehkä eri tavalla, jos mies ei olisi suhteen alkuaikoina sanonut, että hänen mielestään seksiä olisi hyvä olla edes melkein joka päivä :( Eli ei se maailman ja suhteen tärkeän asia ole, mutta sen puute voi olla isokin ongelma.

parisuhteessa se on 5% suhteessa mutta jos ne ei toimi niin ne on 95% suhteesta. Jotenkin näin on joku viisas joskus minulle sanonut. Määrä kai riippuu suhteen osapuolista. Jotkut on tyytyväisiä kerran kuukaudessa saatuun kun toiset tarvitsee monta kertaa viikossa.

Koirat voivat viedä voimat.

Vierailija
24/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vuoksi että haluaa toiselle hyvää. Minusta on todella itsekästä olettaa että toisen pitää sopeutua minun haluihini/haluttomuuteeni. Minulle ei ainakaan ole mikään ongelma ryhtyä rakastelemaan joskus vaikkei itseä nyt juurikaan kiinnostaisi. Monesti käy niin että alkaakin kiinnostaa. Ja jos ei ala niin sitten seksi on mun puolelta pelkkää hellyyttä ja läheisyyttä.

Lisäksi jäin ihmettelemään miten henkisyys/älyllisyys ja seksuaalinen aktiivisuus olisivat jotenkin toisensa poissulkevia?

Vierailija
25/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta nuorena ,elämän elisiiriä , Meilläkin noin40 vuotta .Nytkin vielläkin olisi ,jos onnistuisi .ei siitä johdu ,ettemmekö haluaisi .Nauttikaa,kun vielä voitte.

Vierailija
26/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kun kaikki on hyvin, ei asia ole mielessä paljoakaan. Mutta sitten jos jommalla kummalla on näitä haluttomuuskausia, niin kovastipa nousee tärkeysjärjestyksessä hiertämään.

Vierailija
27/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastamalla seksiä vain hänen mielikseen, MUTTA seksi sattuu tai tuntuu vähintään epämukavalta fyysisesti, jos en ole tarpeeksi kiihottunut. Mitkään voiteet tai suuseksit eivät siihen auta. En tarkoita, että seksuaalisuus ja henkisyys olisivat toisiaan poissulkevia asioita, vaan että parisuhde voisi olla mielestäni onnellinen vaikka seksiä ei olisi lainkaan. Minulle maailman paraskaan seksi ei ole kovin arvokas asia, kun aletaan punnita ja mitata. Mieheni ei voi olla onnellinen missään suhteessa,ei edes tyytyväinen työelämään, jos seksiä on liian vähän. -ap

Vierailija
28/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mies pihtaa. Yhtyisin siihen yhteen edeltäneeseen kommenttiin, että jos seksielämä on ok, niin sen merkitys on mulle 5 %, mutta sitten kun sitä ei enää tullut... 95%

Itse olen ed suhteessani pihdannut ja niin hassua kun se on, niin mies on edellisen suhteensa päättänyt koska seksiä oli liian vähän.

Ympäri mennään ja yhteen tullaan. Olen tehnyt selväksi, ettei tämä pidemmän päälle mulle käy, vaikka toki tiedän että vaatiminenkin vie halut.

Vierailija
29/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei saa tarpeeksi seksiä? Minä vertaan seksiä niskahierontaan. Yhtä mukavia molemmat, mutta ilmankin voisi olla.

Vierailija
30/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hellyys ja rakastelu. Muutenhan voit muuttaa yhteen hyvän kaverisi kanssa ja yhteistuumin kasvattaa perheen.

Mutta olet miehesi kumppani, parhaimmillaan niin henkisessä, älyllisessä mielessä kuin tunteen, himon, halun, hellyyden kohteena ja miehesi pitäisi olla sinulle näitä samoja myös.

Älytöntä rääkätä puolisoa kieltämällä tältä fyysinen läheisyys.

Meidän avioliitossamme mies oli se, joka antoi vain säästeliäästi hellyyttä ja seksimme oli juuri sitä eli seksiä eli yhdyntää, jolla mies hankki itselleen tyydytyksen.

Monien monien vuosien jälkeen, kun pääsimme vihdoin yhdessä purkamaan syitä miehen kummalliseen suhtautumiseen naisiin ja nyt tässä eritoten vaimoonsa, on mieheni tätä nykyä täysin järkyttynyt siitä, miten hän on voinut a) antaa minun elää fyysisesti kylmää elämää ja b) mitä kaikkea hän itse on menettänyt niinä vuosina, kun vain pakonomaisesti purkautui sen kerran viikossa minuun.

Jos olet varma, että miehesi on sinulle "se oma sielunkumppanisi" eikä vain lastesi elättäjä ja statussymboli, mene itseesi ja mieti, miksi et uskalla avautua hänelle niinkuin rakastamalleen miehelle/naiselle avautuu.

Vierailija
31/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään kerran viikossa :) -ap

Vierailija
32/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäni koska emme harrastaneet seksiä kuin kerran kuukaudessa max.

Seksi on suhteen liimaa. Seksistä tulee hyvää olo ja toisen ihmisen ärsyttävät tavat jne edelleen ei ärsytäkään (niin paljon). Jos suhteessa ei ole edes seksiä pikku hiljaa ei ole mitään muutakaan.

jos ei saa tarpeeksi seksiä? Minä vertaan seksiä niskahierontaan. Yhtä mukavia molemmat, mutta ilmankin voisi olla.

Vierailija
33/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaa ,vaan kun ei seiso ,niin ei .sille voi mitään ikä kait on tehnyt tepposensa vai viina.

Vierailija
34/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei riittänyt kerran viikossa joten ero. Muutenkaan en nauti siitä mitenkään erikoisesti.

Vierailija
35/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on minulle ainakin hyvin tärkeä osa parisuhdetta.  Jos en saa tarpeeksi usein, ei henkinen tai älyllinen puoli enää vaikuta, kun alkaa vituttamaan. Vaikka kuinka siellä henkisellä puolella yrittäisi järkeillä. Ja en edes halua omasta mielestäni kovin usein, pari-kolme kertaa viikossa.

Onneksi vaimo viimein sen tajusi. Ja kun vielä huomaan, että nauttii itsekin täysillä joka kerta, niin eipä ole enää valittamista. Aikaisemmin noin viikon välein.

Ja nyt itsekin osaan olla vittuuntumatta siitä, ettei juuri haluamallani hetkellä käy syystä tai toisesta, kun kuitenkin tietää, että toinenkin on valmis sopivan hetken saapuessa eikä "tarkoituksella pihtaa" väliä sinne viikkoon.

Vierailija
36/36 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se yhtä tärkeää kuin hyvä keskustelu, läheisyys, hellyys, arjen pyöritys ja keskinäinen rakkaus ja arvostus. Ruokaan en voi verrata koska ilman seksiä ei kuole mutta yhtä tärkeä nautinto silti.

T 20v yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän