Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko seksi kaikkein tärkeintä parisuhteessa ja elämässä?

Vierailija
01.02.2010 |

Mieheni sanoo, ettei ole onnellinen eikä voi hyvin, kun seksiä on liian vähän. Yksi kerta viikossa ei riitä hänelle. Seksitiheys vaihtelee meillä kausittain. Joskus sitä on kerran viikossa, joskus useammin. Itse en taas voi arvostaa ihmistä, jonka onnen mitta on seksin määrä. Minulle henkinen ja älyllinen menee aina fyysisen edelle. Miten voisin ymmärtää miestäni vai tarvitseeko minun?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei saa tarpeeksi seksiä? Minä vertaan seksiä niskahierontaan. Yhtä mukavia molemmat, mutta ilmankin voisi olla.

Vierailija
2/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kun ei ole tahdonalainen asia.-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö halukkaampi osapuoli voi mennä itseensä ja miettiä, miksei toisinaan voi miellyttää vähemmän himokasta kumppaniaan 'tyytymällä' läheisyyteen ilman yhdyntää?

Parisuhteeseen kuuluu läheisyys ja hellyys ja rakastelu. ...mene itseesi ja mieti, miksi et uskalla avautua hänelle niinkuin rakastamalleen miehelle/naiselle avautuu.

Vierailija
4/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu pahalta. Ei tietenkään.

Mutta mies (tai nainen) on sinulle väärä kumppani, jos et häntä halua. Tai jos hänen läheisyytensä tuntuu sinusta pahalta.

Älä kiusaa kumppaniasi jäämällä kaverisuhteeseen.

Vierailija
5/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvittämällä syyn haluttomuuteen ja sitten hoitamalla sitä! Ei niin että "mä vaan oon tällanen, deal with it". Toi on huonoin mahdollinen asenne ja silloin toisen kannattaakin kävellä suhteesta.

Vierailija
6/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiihottunut jo valmiiksi. Kyse on fysiikasta. En kykene siksi armoseksiin. Ja onko tosiaan kyse haluttomasta ihmisestä, jos seksiä on omasta halusta kuitenkin 60-70 kertaa vuodessa? Minusta en ole viallinen yksilö. -ap

Vierailija
7/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä, miksi sitä niin innokkaasti halutaan käyttää. Harva varmaa "pihtaa" tahallaan, eli vain huvin vuoksi tai kiristysmielessä tms. Pihtaamisessa on minusta mukana se odotus, että seksiä voisi ihan helposti olla enemmänkin. Vaan kun ei asia yleensä ole niin.

Itse ainakin todella haluaisin olla halukkaampi. Haluaisin, että minulla ei olisi kiireitä, stressiä, fyysisiä vaivoja ja olemattomia yöunia, jotka kaikki vähentävät seksin määrää reilusti. Ja haluaisin, että mieheni olisi ihana, rakastava, hellivä ja auttavainen, jolloin se kerran viikossakin tapahtuva seksi voisi olla mukava ja odotettu tapahtuma ja haluaisin sitä miestä miellyttääkin. Täysin tahtomattani en halua enää antaa. Ne kerrat ovat aina päättyneet itkuuni, jota mies ei edes huomaa.

Vierailija
8/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän haluaa enempää!

Älä sitten itke täällä kun hän on löytänyt naisen joka on seksuaalinen olento myöskin.

kiihottunut jo valmiiksi. Kyse on fysiikasta. En kykene siksi armoseksiin. Ja onko tosiaan kyse haluttomasta ihmisestä, jos seksiä on omasta halusta kuitenkin 60-70 kertaa vuodessa? Minusta en ole viallinen yksilö. -ap

Vierailija
9/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei seksi ole isossa osassa elämääni. En ole kovin seksuaalinen ihminen, onneksi miehenikään ei ole. Joskus ollut entisissä suhteissa vähän kismaa, kun toinen halunnut enemmän kuin minä.

Kerran parissa viikossa on sopiva määrä itselleni.

Muut asiat menevät seksin edelle. Nautin kyllä seksistä, ei siinä mitään.

Vierailija
10/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkein asia elämässä, mutta toisaalta mulle ei nyt ensimmäiseksi tule mieleen, että miehesi välttämättä mittaisi onnellisuutta PELKÄSTÄÄN seksin määrällä, uskoisin ennemminkin, että se on YKSI tekijä (tämä vain oma tulkintani, saatan olla väärässäkin). Mutta jos hänen mielestään seksiä on liian vähän, se voi jotenkin stressata. En tiedä, vaikea sanoa, koska en itsekään ole kovin seksuaalinen ihminen. Joskus musta tuntuu, että seksiä pitäisi olla enemmän koska "se kuuluu asiaan".

Ennen paljon seksiä harrastavia paheksuttiin julkisesti, nykyään asetelma on kääntynyt: jos harrastaa seksiä harvoin ja yhdessä asennossa, ei ole ihmisenä mistään kotoisin. Se ahdistaa.

Vierailija
11/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen mies - se, että miehen pitäisi olla se naisen tyydyttäjä ja panokone. Jotkut miehet kehuvat avio -tai muuta seksiään paljon, kuinka usein he naivat tms. Itse en ole seksuaalinen ihminen, joskus harrastan seksiä todella vain aviovelvollisuudesta.

Itsekin nautin seksistä, vanhoissa parisuhteissani ollut sama asia tämän kiinnostuksen kanssa, minua ei vain kiinnosta kuin harvoin, mutta monet naiset ajattelevat sen johtuvan vain itsestään, onpa minua homoksi sanottu, tai että minulla on muita, kun seksi ei kiinnosta(siis tarjottu seksiä).

Monet naiset luulevat, kun olen urheilullisen näköinen, että olen jonkilainen seksikone tai erityisen viriili.

Itselle riittää kerta viikkoon, kahteen. Vaimolle ei. Tämä on meillä ongelmana.

Vierailija
12/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä aikoinaan on koitettu kaikenlaisia virikkeitä, mutta en ole kiinnostunut asusteista, välineistä tai muustakaan. Pelkkä vakioseksi riittää, ei pelkkä lähetyssaarnaaja, mutta siis eri asennoissa suoritettu. Saan orgasmin, kaluni kyllä toimii, paitsi silloin on vaikeuksia, kun en oikeasti halua asiaa, vaan teen sen "miehisestä" velvollisuudesta.

Että näinkin päin voi olla. Enkä koe vaimoani vastenmieliseksi, en todellakaan. Mutta tämä on ongelmamme.

Vierailija
13/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle seksi on kaikki kaikessa. Kerta viikossa ei riitä ja enempään en pysty. Perheneuvolan täti muotoili asian hyvin:

Tämä asia on kuin kakku, joka on miehillä ja naisilla yleensä erilainen. Miehellä kaikki rakentuu seksin varaan ja kermana päälle voi tulla rakkaus, hellyys yms. Naisella taas perusta on rakkaus ja hellyys ym. ja kermana näiden päälle voi tulla seksi.

Meillä varmaan ero edessä joskus tämän vuoksi. Mies ei voi elää tilanteen kanssa.

Vierailija
14/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on erilaisia miehiä, siis kakkonen/kolmonen.

Ymmärrän kyllä sinua, miehet usein valjastetaan yliseksuaalisen mainoskoneiston uhreiksi.

Vierailija
15/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa kuussa. Sopii erinomaisesti minulle. Alussa kyllä harrastimme monta kertaa päivässä, mutta ei enää. Ei ole kummallakaan haluja.

Vierailija
16/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostaa ja ymmärtää sinua, vai voiko hän myös todeta ettei voi arvostaa noin "henkevää" ihmistä joka ei huolehdi puolisonsa fyysisestä hyvinvoinnista?

Oikeasti en voi käsittää miksi kaksi noin erilaista ihmistä menee naimisiin, miksi ette tee heti suhteen alussa selväksi jos oikeasti seksi ei kiinnosta kovin paljon???

Ja kyllä, minusta kerran viikossa on todella vähän seksiä, jos toisen kerran tekisi mieli paljon useammin!

Vierailija
17/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon seksiä, joillekin ei. Mukavinta ja parasta kun olisi seksihaluiltaan vastakappale. Lisäksi himokkuus voi lisääntyä ja vähentyä kausittain.

Itselleni joskus ei olisi tullut kuuloonkaan kerta seksiä viikossa, halusin joka päivä. Nykyään kerta parissa viikossa riittää paremmin kuin hyvin.

Vierailija
18/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parisuhteessa se on 5% suhteessa mutta jos ne ei toimi niin ne on 95% suhteesta. Jotenkin näin on joku viisas joskus minulle sanonut.

Määrä kai riippuu suhteen osapuolista. Jotkut on tyytyväisiä kerran kuukaudessa saatuun kun toiset tarvitsee monta kertaa viikossa.

Vierailija
19/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

määrä on vähentynyt kiireiden ja väsymyksen vuoksi. Ikä ja raskaudetkin ovat varmaan tehneet tehtävänsä. Minä olen tyytyväinen kerta viikossa -systeemiin, joskus haluan useammin. Se, että mieheni syyllistää minua ei ainakaan kiihota. Seksi ei tunnu silloin mukavalta yhteiseltä asialta, vaan joltain, jonka olen velkaa. Jos haluaisin useammin tai jos seksi olisi niin ihanaa, että en voisi sitä vastustaa, rakastelisin vaikka aamuin illoin. -ap

Vierailija
20/36 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ongelmana se, ettei miestä kiinnosta seksi. En oikeastaan itsekään tiedä kuinka usein sitä haluaisin jos olisi mahdollista itse valita. Varmaan kerran tai pari viikossa. Nykyisellään noin kerran kuukaudessa on kuitenkin liian vähän.

Lukemattomat torjumiset vaikuttavat negatiivisesti itsetuntoon, eikä jossain vaiheessa enää jaksa tai uskalla edes yrittää. Asennoituisin ehkä eri tavalla, jos mies ei olisi suhteen alkuaikoina sanonut, että hänen mielestään seksiä olisi hyvä olla edes melkein joka päivä :(

Eli ei se maailman ja suhteen tärkeän asia ole, mutta sen puute voi olla isokin ongelma.

parisuhteessa se on 5% suhteessa mutta jos ne ei toimi niin ne on 95% suhteesta. Jotenkin näin on joku viisas joskus minulle sanonut.

Määrä kai riippuu suhteen osapuolista. Jotkut on tyytyväisiä kerran kuukaudessa saatuun kun toiset tarvitsee monta kertaa viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme