Nimeä mies, jolla on suurin tietämäsi kalu.
Kommentit (284)
Ja jättimäisen suuri muna.
Pertillä myös oli tosi iso.
Ari.
okei, mut saa toimittaa hoitoon mitä pikimmin, kun mieheni nimen kirjoittaminen saa minut kostumaan. ja mies on kaukana kaukana kaukana. :'(
on täällä minua puskemassa, pidän siitä hyvää huolta.
et ole kovin kummoinen pano, kun mies on samalla netissä kanssani? =D
ihana kalu, loistava sänkykumppani, mut petti mua ja sit myöhemmin nykyistä vaimoaan mun kanssa ("vain" seurustelivat silloin mut nykyään ovat naimisissa)
et ole kovin kummoinen pano, kun mies on samalla netissä kanssani? =D
Pidemmän nyt toisen tauon. Ei sitä aivan joka hetki jaksa. Haukkuu tuossa sängyllä vaimoaan, lahnamainen penis makaa vatsaa vasten, paremmin tyydytettynä kuin ikinä.
Pete, grrrr...
Ja luitkohan aloituksen oikein - ettei tämä vain kuuluisi "pienin ja lisäksi osaamattomin ja itsekkäin" -ketjuun...
Pidemmän nyt toisen tauon. Ei sitä aivan joka hetki jaksa. Haukkuu tuossa sängyllä vaimoaan, lahnamainen penis makaa vatsaa vasten, paremmin tyydytettynä kuin ikinä.
vieläkö se on siellä sun kanssa? käske se heti töihin ja sano, että jos ei mene niin se ei saa uutta lelua viikonloppuna. eikä karkkipäivän karkkeja.
-vk-
Miten alennuit sänkyyn seurustelevan miehen kanssa? Itse en kyllä alentuisi kun tietäisin, etten muuhun kelpaa kuin sänkyhommiin.
ja sitten yksi tarjoilija, jonka nimeä en muista.
Kännissä sujui yöllä, mutta aamulla teki jo tiukkaa - hui.
Seinäjoelta...sis mieletön. Kirjoiteltiin viikko netissä ja päätettiin tavata. Tiedätte varmaan kuinka siinä sitten kävi ;) ....tapaillaan silloin tällöin, kun mies matkoilla ja Akilla vaimo jossain. :D
mistä päin sun kokemas pete on??
Ei mikään kukkanen, mutta SE on iso
Kyllä se on mun ex. Voisin laittaa puhelinnumeron että voi muutkin nautiskella. ;)