Nimeä mies, jolla on suurin tietämäsi kalu.
Kommentit (284)
Mun miehellä ja nautin siitä .ensin kädellä kostuttaa jalkovälini ja sit sisään onneksi tulee reilusti touhutippoja
Marko Kuusamosta. Ei ole tullut toista sen vertaista miestä vastaan. Iso kalu ja kestävä käyttäjä. Harmi kun jäi yhden illan panoksi lomareissulla.Ei mun paikat ois kestäneet enempää ja lentomatka takas kotiin oli hieman tuskainen.
Anskuleena kirjoitti:
Marko Kuusamosta. Ei ole tullut toista sen vertaista miestä vastaan. Iso kalu ja kestävä käyttäjä. Harmi kun jäi yhden illan panoksi lomareissulla.Ei mun paikat ois kestäneet enempää ja lentomatka takas kotiin oli hieman tuskainen.
Joku oli maininnut Kuusamon aiemmin. Olikohan sama 😃
Ossi Ylöjärvellä.
Oli kyllä sellanen että hyvä ku sisään mahtu
Ei kaiketi iso paikkakunta Kuusamo? Voisikos vaikka olla.
Sami Tampereelta, ainakin asui Tampereella 2009, ihan valtava!
Vierailija kirjoitti:
Jan helsinki
Alkaako sukunimi H:lla?
Vierailija kirjoitti:
Tommi
Tampereelta? Helsingistä?
Minäkin taidan tietää tuon Kuusamon miehen. Nimi ainakin täsmää <3 On kai nykyisin varattu?
suurennusleikkus vai x5 käyetty 300000+ ajettuna
Vierailija kirjoitti:
Kai W. Hervannasta. Aivan järkyttävä meisseli. Paksu ja suonikas. Oltiin v. 1972 sekstailemassa Kalevan kirkon takana. Huusin niin kovaa, että linnut lähtivät rääkyen kirkontornista. Tiemme erosivat sitten vuonna 1978 kun mu
utin Gambiaan. Tiedätte kyllä miksi.
liian pieni kailla!
Olemme nyt tyttöporukalla käymässä Kuusamossa. Oisko tuo kuusamon kuuluisuus tavattavissa kenties jossai? Kesälomalla vois hieman irrotella ;-)
Antero Taivalkoskelta.. metsuri. Hikinen ja pihkainen.
Hihh. Taidan tulla kuusamoon :-)
täälläkin kuten ketjun alkupäässä :)