Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää ihmiset jotka ei lue sähköpostejaan

Vierailija
01.02.2010 |

eikä käy Facebookissa!!

Miten voi olla niin vaikeeta tulla tälle vuosituhannelle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä sellaisetkin, jotka eivät omista ajokorttia! Kaikillahan sellainen nykypäivänä pakko olla!!

Vierailija
2/12 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain tärkeää tai kiireistä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyynny vapaasti; en silti aio käydä Facebookissa!

Vierailija
4/12 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköisten viestimien varassa.

Vierailija
5/12 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Ärsyttää itseenikin sama asia. Puhelimesssa oltaisiin valmiita neuvotelemaan ja sopiin asioita, mutta minä haluaisin sähköoistiin saman asian, jotta minulle jää edes jollainenkin todistus asiasta mitä kävimme puhelimessa. Olen alkanut vaatimaan aina kun kyse on työasioista ainostaan vastailen sähköisesti. Esim työtilaukset, sopimukset, suullisia en edes hyöksy.
Suomenssa tietokoneen käyttö on 10-15 vuotta aikaansa jäljessä.

Vierailija
6/12 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki eivät halua koko ajan olla nenä ruudussa kiinni. facebook on paikka jossa leikitään mielikuvituskavereiden kanssa hippaa

Vierailija
7/12 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista äryttävimpiä ovat ne jotka kuvittelee että muutkin kävelee puhelin kädessä odottaa jos tulisi joku tekstiviesti.

Kun itse tulen perjantaina töistä, niin usein katson seuraavan kerran puhelinta sunnuntaina että tarviiko laittaa lataukseen.

Kerran tätini oli lähettänyt tekstiviestin lauantaina klo 17 että voisinko käydä hakemassa häenelle jotain kaupasta, koska hän ei itse ehdi ennen kaupan sulkemista. Sitten hän tulee meille klo 19 ja alkaa kiukutella kun en voinut auttaa... Miten olisi voinut kun en koko viestiä ollu huomannu.

Jos on tärkeää asiaa johon pitää saada vastaus nopeasi, niin soita.

Vierailija
8/12 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 11:47"]

Olen samaa mieltä. Ärsyttää itseenikin sama asia. Puhelimesssa oltaisiin valmiita neuvotelemaan ja sopiin asioita, mutta minä haluaisin sähköoistiin saman asian, jotta minulle jää edes jollainenkin todistus asiasta mitä kävimme puhelimessa. Olen alkanut vaatimaan aina kun kyse on työasioista ainostaan vastailen sähköisesti. Esim työtilaukset, sopimukset, suullisia en edes hyöksy.
Suomenssa tietokoneen käyttö on 10-15 vuotta aikaansa jäljessä.

[/quote]

Töissä minäkin pyrin siihen että kaikki asiat vahvistetaan sähköpostilla, koska silloin siitä jää jotain todisteita että mitä on sovittu. Tosin nauhoitan kyllä myös puheluni, mutta vastapuoelen ääni ei kuulu niissä useinkaan kovin hyvin, mutta jääpähän ainakin todiste siitä mitä itse on sanonut.

Jos vastapuoli antaa sinulle suullisesti tilauksen, niin sinä lähetät siitä vahvistuksen sähköpostiin, asiahan on silloin selvä, jos hän ei reagoi siihen.

Olen kyllä huomannut että jotku epärehelliset mielellään sopii asioista vain suullisesti, jolloin ne on helpompi kiistää.

Vierailija
9/12 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset jotka ei voi olla viittä minuuttia kasvotusten kenenkään kanssa rauhassa jutellen ilman että pitää räplätä facesta uusimmat kuulumiset. Sähköpostin kanssa naimisissa olo hatuttaa myös, mutta pakkohan se on päivittäin lukea. En tosin tee sitä juuri silloin kun pitkästä aikaa näen jotain kaveria tms.

Vierailija
10/12 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ihmset, jotka lähettävät tekstareita ja odottavat tekstarilla vastausta. Inhoan tekstarien naputtelua, vastaan kyllä luuriin jos joku soittaa.

Teen töitä koneen ääressä ja sähköpostit pamahtavat outlookin kautta vaivatta luettavaksi ja vastattavaksi.

Vierailija
11/12 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas osaan kommunikoida asiakkaiden kanssa koneella, puhelimessa ja jopa lähettää tilausvahvistuksen postissa. Ei ahdista yhtään.

Vierailija
12/12 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: olihan tämä vitsi? Kyllä mäkin ymmärrän ärsyyntymisen siitä, ettei toinen lue sähköpostejaan, mutta että Facebook olisi siihen verrattava? Älä naurata! Olen itse Parikymppinen, enkä käytä Facebookia. Käytin hetken, mutta se oli jokseenkin ahdistava, joten poistin tunnuksen. Inhottaa, kun kaikkialla toitotetaan, että tykkää Facessa, ole Facessa, kommentoi Facessa, vittu blaablaa. Ei oikeasti kiinnosta koko juttu.. Mutta jotenkin olen kuitenkin tälle vuosituhannelle selvinnyt, voi Halleluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän