"Bakteerikammoinen" työkaverini...
Siis välillä ei voi kuin nauraa näillä kummallisille päähänpistoille. Suhteellisen tuore työkaverini on vähän "hienohelma" joissain asioissa, mm. hän on useaan kertaan valittanut, että häntä ällöttää juoda kahvia samoista kahvikupeista, joista firmamme varastohenkilökunta juo kahvia (kyseessä siis pienehkö firma, jossa varasto konttortilojen yhdeydessä.) Pahinta tässä varastosysteemissä on se, että siellä on töissä kaksi puolalaista, ai kamalaa siis!!
No, olen ajatellut että jokaisella on omat oikkunsa, hänellä kummallinen bakteerikammo, vaikka periaatteessa tuo onkin aivan törkeä ajattelutapa. Meinasin lentää pyrstölleni kun tajusin tässä yksi päivä mitä hän itse tekin lounasaikaan; kuivasi voiveitsensä vesihana päällä keittiössä PÖYTÄRÄTTIIN tehdessään itselleen voileipiä lounastunnilla. Siis tyyliin otti margariinia, voiteli, veti veitsen "puhtaaksi" tiskirätillä, otti jotain muuta levitettävää, taas veitsi tiskirättiin...
Mua alkoi melkein oksennuttamaan, siis pliis..
Kommentit (2)
siis edes yleisen vessan vessanpöntöissä ei ole samanlaista bakteeripesää, sen takiahan ne just pitää vaihtaa tosi usein tai ainakin pestä 90 asteessa säännöllisesti. Yäk, osaan kuvitella että oli tosi ruokahalua herättävä lounas.
eivätkä tajua, millainen pöpöpesä se rätti on. :D