Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hieman kenkuttaa (ajatuksia lisääntyvistä kavereista)

Vierailija
01.02.2010 |

Eli tähän asti tilanne on ollut se, että meidän perheessä on ollut kaksi pientä lasta ja yksi isompi ja kaverit ovat olleet lapsettomia. Ollaan järkätty eri porukoilla kaikenlaisia viikonloppuja mökilä, reissuja ulkoamille, tavallisia illanistujaisia jne. No nyt omat lapset ovat jo eskarissa, ekalla ja yläkoulussa ja nämä kaverit ovat saaneet perheenlisäysttä. Kas kummaa, mitään ei voida enää porukalla tehdä, mihinkään ei voi lähteä kun on se vauva, ei pyydetä kylään jne. Mistä tämä johtuu? Miksi meidän porukka on pystynyt vaikka mökillä olemaan viikonlopun lasten kanssa ja nyt yksi lapsi perheessä estää toisen perheen lähtemisen yhtään mihinkään? Huoh.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaite, onpa ärsyttävää. pelkään vähän omalle kohdalle samaa kohtaloa, sillä olen edelleen ainoa ystävistäni, jolla on lapsia. Sitten kun he alkavat lisääntymään, omat lapseni ovat jo isoja, ja elämäntilanne täysin erilainen. Kun minulla olisi tilaa ja aikaa mennä, he ovat vauvoineen kotiin sidottuja. No ehkä saamme silti kaveruuden toimimaan. Toivon.

Vierailija
2/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahan ei ulkopuolisia virikkeitä kaipaa. Kotona perheen kanssa riittää mainiosti, muu vain häiritsee.

En minäkään mitään illanistujaisia tai mökkilomia muiden kanssa suosi. En myöskään halua lähteä ulkomaille muuta kuin oman perheeni kanssa. Voidaan itse päättää, mikä toiminta meille siellä on mukavinta erityisesti pienen lapsen kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahan ei ulkopuolisia virikkeitä kaipaa. Kotona perheen kanssa riittää mainiosti, muu vain häiritsee.

En minäkään mitään illanistujaisia tai mökkilomia muiden kanssa suosi. En myöskään halua lähteä ulkomaille muuta kuin oman perheeni kanssa. Voidaan itse päättää, mikä toiminta meille siellä on mukavinta erityisesti pienen lapsen kannalta.

ja en kyllä näe syytä miksi en siellä lasten kanssa olisi voinut olla, vaikka olivatkin pieniä; vedet ja sähköt löytyy ja iso piha missä olla. Ja meillä nyt on aina ollut tapana matkustella, eivät lapset ole este ja lasten ehdoillahan sitä reissataan.

Vierailija
4/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan vauvan kanssa lähtis ulkomaille kaveriporukassa, mutta kun on leikki-ikäinen jakoululainen, se on juuri suunnitelmissamme!

Kysy niiltäkavereilta, mikä pelottaa lapsen kanssa liikkumisessa.

Vierailija
5/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa ajatusmaailmasi ja ap:n kavereiden toimintsa myös.

Vierailija
6/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahan ei ulkopuolisia virikkeitä kaipaa. Kotona perheen kanssa riittää mainiosti, muu vain häiritsee. En minäkään mitään illanistujaisia tai mökkilomia muiden kanssa suosi. En myöskään halua lähteä ulkomaille muuta kuin oman perheeni kanssa. Voidaan itse päättää, mikä toiminta meille siellä on mukavinta erityisesti pienen lapsen kannalta.

Vierailija
7/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään vasten tahtoaan ulkomaille, vaikka itse tykkääkin reissata ja on lasten kanssa reissannut ihan lasten ollessa vauvaikäisiä, vaan nyt tuntuu kavereilla oelvan ylitsepääsemätöntä oiekastaan kaikki, missä pitäisi kotoa jonnekin lähteä.

Vierailija
8/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahan ei ulkopuolisia virikkeitä kaipaa.

mutta ei ne pahaksikaan ole! Kyllä se on niin, että lapsi, jonka kanssa liikutaan ja tehdään vauvasta asti asioita, on paljon joustavampi myöhemminkin. Ja nimenomaan hyvällä tavalla.