Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eskarilaisen kesähoito

Vierailija
01.02.2010 |

Voiko eskarilainen olla vielä päiväkodissa eskarivuoden jälkeisen kesän? Vai potkaistaanko pellolle kun eskari loppuu? Itsellä uusi työpaikka eikä viel kesälomaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä voi olla ainakin heinäkuun loppuun, toisissa kunnissa jopa koulun alkuun asti.

Kyllähän sinulle ehtii vähän lomaakin kertyä tässä kevään aikana ja voithan ottaa palkatonta vapaatakin?

Vierailija
2/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulukin, mutta jos lapsesi on loppupäivän päivähoidossa, niin sehän jatkuu heinäkuun loppuun saakka (ainakin meillä sopimus tehdään vuodeksi kerrallaan; 1.8.-31.7.).

Eli päivähoito järjestyy myös kesällä jos on järjestynyt tähänkin saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä aloin murehtimaan tämmöstä vaik kesään on viel aikaa :)

Vierailija
4/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi saa jatkaa päiväkodissa elokuussa koulun alkuun asti. Paikkaa pitää hakea erikseen. Tätä vaihtoehtoa ei vaan yleisesti kerrota, ja eskariopen mielestä ei ole kovin suositeltavaa lapselle. Mutta jos toinen vaihtoehto on olla kotona yksin, niin parempi on olla hoidossa.

Vierailija
5/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi saa jatkaa päiväkodissa elokuussa koulun alkuun asti. Paikkaa pitää hakea erikseen. Tätä vaihtoehtoa ei vaan yleisesti kerrota, ja eskariopen mielestä ei ole kovin suositeltavaa lapselle. Mutta jos toinen vaihtoehto on olla kotona yksin, niin parempi on olla hoidossa.

siis heinäkuun loppuun asti on hoitopaikka mutta elokuun päivät ennen koulun alkua on ostettavissa.

Vierailija
6/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta asian vierestä: kaikista työpaikoista ei saa edes palkatonta vapaata! Mua ärsyttää, kun itse painin saman asian kanssa, ja mulle vaikka kuinka moni sanoi,että ota palkatonta vapaata. Juu ottaisin, jos olisin saanut, vaan kun en saanut! Ja tässä taloustilanteessa pitänee pitää se työpaikka, jonka on saanut, vaikka siinä huonojakin puolia olisi...

Vierailija
7/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lopettaa aikaisemmin, niin se pitää irtisanoa erikseen. Minusta näin päin parempi, eli ei tarvi erikseen anoa mitään kesäajan hoitoa. Ei kai kukaan eskarilaista kesäksi yksin jätä! Tämä siis niille, jotka on eskarin lisäksi hoidossa. Vain eskarissa olevien pitää anoa kesähoitoon erikseen.

Vierailija
8/8 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Espoossa vain kesäkuun loppuun.

mutta kysyin asiaa ja sitten kerrottiin, että voisi olla elokuussakin! Eivät vaan itse sitä aktiivisesti kerro.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän