Itku yhdynnän jälkeen
Onkohan tämä normaalia tunteiden heilahtelua, vai onko suhde ihan viallinen. Vai olenko minä viallinen kun tunnen näin, mutta en uskalla puhua. Olen nauttinut seksistä uuden kumppanini kanssa, vaikka en itse saakaan orgasmia; pidän läheisyydestä ja yhteydestä rakastelussa. Mutta viime kerran jälkeen tuntui siltä, että olen vain panoreikä. Menin vessaan itkemään ja kun palasin sänkyyn, käperryin selin kyljelleni ettei mies huomaisi että silmäni ovat kosteat. Yllätyin itse kovasti omasta reaktiostani, sillä en koskaan itke.
Kommentit (13)
hänen miehensä ei tilanteessa ajattele kuin itseään, ap:n tilalla voisi olla ns. kuka tahansa, miehelle se olisi samantekevää. Mies on todennäköisesti sekä itsekäs että osaamaton. Ap:lle tulee seksistä hyväksikäytetty olo, siitä johtuu suru. Ap ei ole tilanteessa henkisesti läsnä vaan mukana osittain vastentahtoisesti. Mutta miksi sallit tuollaista kohtelua itsellesi, ap?
eli et ole ainoa!. Mua on taas ahdistanut, kun en ole saanut orgasmia ja yhdyntä on kestänyt liian vähän aikaa.
anna sinulle orgasmia jotenkin muuten, jos et saa yhdynnässä? En nimittäin minäkään saa, mutta kyllä mielestäni orgasmi kuuluu myös minulle!
Mieheni "kestää" aika lyhyen ajan yhdynnässä, mutta jos joskus "jaksaa" pitempään, en välttämättä halua orgasmia muulla keinoilla yhdynnän jälkeen, vaikken saanutkaan.
En minäkään saa yhdynnässä orgasmia, mutta mies hoitelee minut oman tyydytyksensä jälkeen.
Synnytyksen jälkeen en ole enää saanut orgasmia yhdynnässä, mutta ei haittaa kun asian voi hoitaa toisinkin.
Otsikon perusteella halusin vastata, että mulla tulee joskua itku oikein hellän ja ihanan seksin jälkeen, siitä hyvän olon tunteesta, onnenkyyneleet. Sekin on jotenkin noloa, vaikka jo 7 v oltu yhdessä.
Välillä mies on kyllä yrittänyt antaa minulle orgasmia muillakin keinoilla. Ehkä itku tuli nyt siitä syystä, että olin juuri kertonut ja näyttänyt miehelle millaisesta hyväilystä nautin, mutta hän silti päätti vain huolehtia omasta mielihyvästään. Ja sitten minusta tuntui kylmältä. Pelkään että sama reaktio tulee uudestaan.
mies on hyvin itsekeskeinen sängyssä, vaikka olen kädestä pitäen näyttänyt kuinka tuntuis mulle hyvältä. Ei jaksa sitä tehdä kuin hetken ja hyväily tuntuu pakotetulta. Ei ymmärrä esileikin tarpeellisuutta ollenkaan.
Nyt ihmettelee, kun mulle ei seksi ole maistunut.
itselleni on muutamia kertoja noin käynyt, lähinnä silloin jos olen muutenkin herkässä mielentilassa, enkä saa orgasmia (harvoin) siitä jää jotenkin huono fiilis.. Itse tosin aina puhun siitä sitten miehelle ja hän pitää huolen, että saan sen orgasmin =)
Eilen minulle tuli ihanat, lämpimät onnenkyyneleet, kun oli niin ihanaa ja hienoa seksiä, tämäkin harvinaista (siis kyyneleet, ei hyvä seksi ;)) oli vaan niin kertakaikkisen lämmin ja hyvä olo, se oli ihanaa. Aivan kuin olisin rakastunut uudelleen mieheeni (yhdessä pian 10v) koko päivän katselin sillä silmällä ja ehdottelua molemmin puolin.. =)
omastamielestäni mikäli on niin, ettei nainen saa orgasmia yhdynnässä niin haluan tuottaa naiselle orgasmin ennen kuin itse saan. Koska jos mies on itse saanut niin tuskin silloin enää jaksaa "paneutua" asiaan. (monesti on noin, mitään yleistämättä).
-mies
ihan tuosta kielestä päättelen.
Itse itken usein yhdynnän jälkeen, mutta se johtuu rakastelun ja orgasmin ihanuudesta, ei muusta.
Jos nyt sattumalta ei ole provo, niin puhu sille miehellesi tuntemuksistasi ettei tuo paha mieli toistu.
Avatessani ketjun luulin, että olen löytänyt jonkun samanlaisen. Multa nimittäin tulee tosi herkästi aika rajukin itku hyvän seksin jälkeen. Mieheni onneksi tietää, että kaikki on hyvin, eikä enää säikähdä sitä. Ensimmäinen kerta tuli vähän yllätyksenä :)
Toivottavasti ap:kin pääsee kokemaan tällaisia kyyneleitä. Seksiin kuuluu molempien täysivaltainen tyydytys. Vähempään ei pidä sopeutua.
itku johtui siitä, että tiedostamattomia tunteita nousi pintaan
aika dramaattista... Miehelle olis kyllä varmasti aika järkkyä jos nainen itkis yhdynnän jälkeen, varsinkin jos siitä syystä että se EI ollut hyvää. Vai olisko tunnekuohu johtunut vaan hormooneista? Pillerien käyttöhän voi aiheuttaa itkuisuutta. Parempi olis varmasti puhua siitä miltä tuntuu.