Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulun seudun esikkoäidit helmikuussa 2010

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ehkä kannata järjestääkään sitä miittiä! Mies päätti saada flunssan... Se on vielä ainakin huomisen kotona joten olis täällä sitten tartuttelemassa muitakin. Puhumattakaan siitä, että olis tiellä. :D Mulla meinaa mennä hermot sen kans aina kun se sairastaa, kun se on aina niiiiiiin surkeena. Eilenkin illalla mittas kuumeen ihan valehtelematta ainakin 15 kertaa, korkein tulos tais olla 37.1... Miten normaalisti ihan järkevä ja fiksu mies voi muuttua flunssasena niin pölijäksi??

Mutta ehottasin miittiä vaikka maanantaiksi, niin ehkä sitten Katjuska ja Jade ja Sognatorekin pääsis paikalle. Passaisko maanantai?

Vierailija
102/124 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sitä miittiähän ei sitten auta ku siirtää.

Jos ei keksitä muuta paikkaa? Meillekin voi tulla, jos jaksatte ajella tänne saakka :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois olla ihan hyvä.

Toki mulle passaa Verkunkin luona kun on auto.

Miten muut?

heh piti ihan nauraa nuille Marsupialian vuodatuksille miehestään:D

Pakkaset vaan jatkuu...milloinhan sitä pääsee vaunuilemaan...huoh

Vierailija
104/124 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on käyty eilen ja tänään vaunuilemassa pakkasista huolimatta, onhan tuota kuitenki vähemmän ku viime viikolla ja mulla hajoaa pää jos ei päästä ulos kun tosiaan viime viikolla ei päästy ku ma ja ti.. Ja hyvin on tyttö kestänyt, kun en jätä nukkumaan ulos..

Jade: Tais meidän likalla se syntymäpainokin olla enemmän niin ei noita painoja voi verrata. Niinku ei pituuksiakaan Marsupialian vauvaan.. Jokainen kasvaa omalla tahdillaan ja oman kokoisekseen. Meille nyt oli odotettavissakin pitkä likka, ja periaatteessa isäkin ollut yli nelikiloinen syntyessään joten ehkä se on isin geenit saanut.

Miitti maanantaina passaa näillä näkymin..

Nyt uimahalliin vesijuoksuun ja jumppaan.. :)

Sognatore

Vierailija
105/124 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin Sampon ikkunattomalle parvekkeelle tänään nukkumaan, vaikka mittari näytti -17! Paha, paha äiti! En jaksa niin kovasti stressata niistä rajotuksista ja ohjeista, kun nekin muuttuu koko ajan. Luotan enemmän omaan maalaisjärkeeni ja vauvan vointiin. :)

Sognatore, eihän niitä vauvojen kokoja voi verrata, mutta on se vaan hauskaa! Esim. sisko on ollut kolmevuotiaana samankokonen ku mun mies puolivuotiaana. :D Samposta ei voi tullakaan mitään hujoppia, ku geenit on lyhyenlaiset. :)

Vierailija
106/124 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on iskeny joku väsykausi... Vaikka vauva nukkuu öisin ihan hyvin, mutta syö joskus parin tunnin pätkissä. Kai se univelka sitten on päässyt kertymään tässä kolmen kuukauden aikana.

Harmi, kun miitti peruuntui, mutta eihän sairastumiselle mitään voi. Maanantai kyllä käy mullekin tosi hyvin, että koitetaanko sillon uudestaan?

Meidän poika on kans ihan sylivauva! Välillä viihtyi jo paremmin lattialla, mutta nyt ei tahdo kelvata muu kuin syli. Olkoon sitten minun puolesta sylissä, pieni kun on ja nopeasti kuluu tämä vauva-aika. Kohta se ei sylissä enää viihdykään vaan touhuaa omia juttujaan. Kantoliina on kyllä hyvä apu sylittelyssä!!

Ehkäisyä minäkin olen miettinyt, pillerireseptin sain jälkitarkastuksessa, mutta en ole niitä edes apteekista hakenut. Olen pillereitä käyttänyt joskus ennen ja saanut niistä aikalailla tarpeekseni. Nyt vielä kun imettää, tuntus aika hurjalta alkaa hormoneja vetämään. Toista lasta en taas ihan heti halua, ehkä sitten joskus tulevaisuudessa... Haluan nyt keskittyä tuon yhden lapsen hoitamiseen ja antaa sen olla pienin perheenjäsen ihan rauhassa. Että kai tässä pitää kortsun kanssa mennä... Tällä hetkellä tosin ehkäisynä on erittäin kuivat limakalvot, joten ei tuu paljon peittoja heiluteltua. Ei oo apteekin rasvat paljon tilannetta helpottanu :(

Minä taas olen aika tarkkaan noudattanut sitä -10 asteen pakkasrajaa. On tuo poika vielä sen verran pieni. Ehkä isomman vauvan kanssa en olis niin tarkka. Tympeä on olla sisällä, mutta onneksi loppuviikosta on lupailtu lauhempia kelejä. Ja mun puolesta jokainen hoitakoon lapsensa niin kuin parhaakseen näkee :)

Jeps, nyt muihin hommiin! Pitkiä unia kaikille vauvoille ja mammoille!

Vierailija
107/124 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva maanantai sopii, ei tiedossa ihmeempiä tuolloin. Paikka sitten Marsupialian luona? Osoite onkin sulla facessa =) Tarvittaessa voin sit soitella jos en jostain syystä löydä itseäni oikeaan paikkaa =) ja tuon tullessani jotain naposteltavaa.

Katjuska.

Vierailija
108/124 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gribzille onnea vielä kertaalleen. On sulla kyllä ollut tekeminen, mutta onneksi olette päässeet kotiin ja kaikki on ok:)

Hellusella on kyllä kokoa pojalla:) Painatte yli kilon enemmän kun meidän tirrukka:) Mutta se on tosi että jokainen kasvaa omaa vauhtiaan. Onkohan sulla sama sen väsymyksen kans kun mulla? Aluksi kun piti pärjätä niin vähillä unilla niin kun sai alkaa nukkumaan kunnon yöunia niin tuntu että ei hereillä pysy! Jotenki tuntu että olisi nukkunut liikaa... Elimistöhän tottuu melkeenpä mihin vaan. Mutta pääasia että saat nukuttua kauitenkin:)

Sognatore79: Teillä kans komeat mitat neuvolassa mitaatu. Onpa harmi että on tuollaista koliikin poikasta ilmassa. Annatko mitään maitohappobakteereja tai cuplatonia tms.? Hyvä että nuukkuu kuitenkin vaunuissa, kyllähän nämä ilmat alkaa onneksi lämmetä pikkuhiljaa:)

Verkku: Kuulostaa tuo harja aika kivalta, pitäsköhän itelläkin hommata kun koira tosiaan karvaa joka paikan. Varsinkin sitten on vaikea noita karvoja pitää pois kun poika alkaa liikkumaan. Minä olen suosiolla siirtänyt ratsastukset näillä pakkasilla, ja selänkin takia. Sulla vaan taitaa ola pakko käydä liikuttamassa kun on oma:)

Marsupialia: Ihana kun olet yrittänyt sopia Sampon kans nukkuma-ajoista:D Harmi vaan että ne ei toiminut:) Ja kuulostaa tutulta tuo miesten sairastelu. Meilläkin tuntuu että maa katuu jos menee lämpö 37,5!!! Aivan peti potilaaksi miehet joutuu. Kyllä ei tämä kansa lisääntyisi jos miehillä pitäs synnytys hoitaa;D

Riian pojalle onnea nimen saannista. On ne ressaavat ne ristiäiset vaikkei ne niin kauheen isot juhlat oo (toki voi olla). Yksi ressi mielestä pois!

Meillä on mamma ollu kipeenä. Ensin meni tuo selkä, johon sain sitten tulehduskipulääke kuurin ja lihaksia rentouttavia. Tuntuu vähän auttavan mutta jos paljo pitää poikaa kanniskella niin sitten selkä huutaa hallelujaa jo illasta. Lisäksi lääkkeet väsyttää ja nuokun koko päivän:) No ei siinä mitään, mutta tiistaina halkasin hampaan kun innostuttiin tekemään miehen kans toffee karkkeja. Ei muuta kun hamppilääkäriin (joka on ihan varmasti maailman viheliäisin paikka) ja hammas piti sitten leikata pois... Voin sanoa että kipiä on! Meillä on näitten pakkasten kans nukuttua niin että laitan ulos joksikin aikaa ja sitten otan sisaälle. Nukkuu ihan ok makkarissa kun aukesee puvun ja jättää sinne hämärään. On kyllä niin kiukkunen mies jos ei päikkäreitä pääse nukkumaan. Meillä on aloitettu jo kiinteän syönti. Alkoi maitoa mennä siihen tahtiin että katsoin parhaakseni antaa sitä. Hyvin on maha kestänyt ja poika tykkää syönti hetkistä tosi paljon:) Meillä tuo sylissä oleminen menee melkeen viikkoittain. Toisella viikolla pitäs olla koko ajan ja toisella kelpaa olla sitterissä ja seuraavalla lattialla. Otappa sitten selvää mutta kunhan on tyytyväinen:)

Mulla alkoi kans menkat jo 6 viikon kuluttua synnytyksestä. Mitään ehkäisyä ei olla käytetty kun toiveissa olisi kuitenkin toinen vauva. Meillähän oli pieni ihme jo tämäkin poika joten annetaan luonnon hoitaa jos on hoitaakseen:)

Miitti sopii meillekkin maanantaina jos vaan passais ettei ihan päivällä. Nyt on taas niin mukavasti tuo rytmi kohillaan niin ei raskis sitä kovin sekottaa:) Meillä poika menee nukkumaan klo 20-21 ja herää syömään 6-7 aikaa. Tämänkin jälkeen nukkuu vielä pari tuntia eli noustaan 8-9 aikaan. Päivällä nukkuu sitten yhdet 3 tunnin päikkärit ja yhdet 1 tunnin pikku torkut:) Eli aika kivasti on rytmistä saatu kiinni:)

Kovasti odottelen millon alkais kääntyilemään mutta aika hiljasta on sillä saralla. Juttelukin on pojalla nyt unehtunu kun on löytänyt nuo kädet ja osaa jo tarttua esineisiin. Tämä viikko on ollut aika kärttynen kaveri, en tiiä joko alkaa hampaat vaivaamaan vai mikä liene hätänä kun muuten on kyllä kaikki ok!

Tulipas tästä romaani, mutta semmosia meidän arkeen:)

Z ja poitsu kohta 4kk (huh huh että aika juoksee!

Vierailija
109/124 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu 2kk neuvola käyty ja tytön paino oli noussut vain 80grammaa kuukaudessa!! Eli minulla ei maito riitä sitten kuitenkaan, vaikka tyttö söi hyvin ja vaikutti tyytyväseltä. Kitinät laitettiin mahan piikkiin mutta taisivat ollakkin sitä että tytöllä oli nälkä:( Hitto on idiootti olo ettei tajunnut että toisella on nälkä.. Pari viikkoa sittenhän ne kitinät lisääntyi joten silloin varmaan alkoi maidon tuotanto jäämään jälkeen..

Saa nähdä täytyykö siirtyä pulloon kokonaan:(

Tänään oon syöttäny molemmista rinnoista sellaisen 20min/per rinta ja sen jälkeen antanut vastiketta, äsken meni vastiketta 90ml että ei sitä maitoa kamalasti taida tulla.. En sitten tiedä vaikuttaako tuo kuukautisten alkaminenkin tähän, jostain luin että kuukautiset käynistää hormoni toiminnan jolloin maidon tuotanto vähenee.

Neuvola määräsi vielä bilirubiini testit ja sappi kokeet. Meidän neuvola tädin kohdalle on osunut vauva jolla oli ollut sapessa jotain häikää niin sen takia haluaa sen testin tehdä ettei siellä mitään ole.

Maanantaina meillä on aamupäivästä punnitus että onko paino lähtenyt nousemaan. Mutta iltapäivällä kyllä sopii miitti. Minä en ole facebookissa joten mitäs kautta minulle saataisiin oikea osoite?

T: Jade + Tyty 2kk

Vierailija
110/124 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikasesti kirjotan vaan sen verran jadelle, että laita mulle sähkopostia veeran@windowslive.com niin laitan sulle osotteen ja puhelinnumeron. Suurimmalle osalle miitti taitaa passata siinä puolen päivän maissa/jälkeen?

Vierailija
111/124 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se puolipäivä on vähän turhan aikainen.. Meillä koitetaan nukkua pikku pätkissä vähän myöhempään ettei jää kauheen väsy.. Ja Zahrinakin toivoi vähän myöhäsempään.. Taitaa olla yleinen nukkumisaika se puolipäivä..

Jade: Onpa ikävää kun tuolla lailla pääsi käymään.. Vaikka mistäpä ihmeestä sitä kaikkea voisi tietää, ei mistään! Joten älä turhaan soimaa itseäs.. Ja pullossa ei mitään vikaa ole.

Mekin annetaan säännöllisesti pullostakin tytölle vaikka tissistäkin tulee. Mutta mä en halua olla sidottu vauvaan 2 tunnin päässä koko ajan, joten pakko on pullonkin kelvata jotta mamma pääsee omille menoille :) Ja on kyllä ihana käydäkin välillä huitelemassa. Niinku silloin tiistaina kävin uimassa ja olipas rentouttavaa ja tekee hyvää painollekin. Nyt pudonnut jo 12kg ja siis laihduta en, liikun vaan enempi kärrykävelyillä ja nyt uimassakin. Lisäks ajattelin että vauvan kanssa visin lähteä luistelemaankin kun kelit paremmat. Nyt ainakin ruhtinaalliset 6 astetta joten myö lähremme ulkoilemaan..

Zahrina: Annetaan me relatippoja d-vitamiinin ohella. Cuplatonia vähemmän säännöllisesti kun siitä ei ole huomattu niin suurta hyötyä.. Kyllä tämä tästä, surettaa vaan rassu kun ei paljon mitään ole tehtävissä silloin kun sattuu.. Mutta itkuun tosiaan tottuu eikä enää niin pahaa tee. Pysyy jo itse rennompana ja ei hätäänny eikä hermoja menetä niin helpolla eli oppia ikä kaikki :) Ja tyttökin rauhoittuu paremmin kun mamma rauhallinen. Miehellä vielä harjoittelussa noiden hermojen kanssa :)

Mutta nyt ulkoilemaan, vaavikin jo hermostuu tuossa keinussa..

Vierailija
112/124 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onko siellä joku ryhmä vai mitenkä ihmiset sitä kautta pitää yhteyttä? itse en ainakaan uskalla koko nimeä julkisen foorumin palstalla sanoa, että voisi nimellä etsiä :D

Vierailija
113/124 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis iltapäivä sopis meille paremminkin kans, saattaa käydä tosin niin, että ukko vetelee päikyt vaunuissa ja ei inaha ollenkaan jos hyvin käy.

Luetteko te yleensä blogeja? Jos ette ole lukeneet täällä listoilla olevaa vauvatehdas blogia, niin suosittelempa kurkkaamaan. On hauskaa luettavaa ja niiiin todellista esikkoäidin elämää =) Löysin ainakin itseni todella monesta jutusta, että samojen asioiden kanssa tässä painitaan.

Mukavaa viikonloppua.

http://blogit.vauva.fi/vauvatehdas/

T.Katjuska ja poitsu 2 kk 6270g ja 61,6cm

Vierailija
114/124 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aika olis semmonen sopiva? Olisko se mikä viimeksikin, klo 13-14? Verkku ainakin meinas että tulis mieluummin vissiin aikasemmin? Vai muistanko ihan väärin? Minä tykkään kulkea nimenomaan Sampon nukkuma-aikaan, kun sillon se on helpoimmin hallittavissa. :) Vaunuissa nukkuu kuitenkin, niin sama olla liikenteessä. Mutta niin me ollaan tässäkin erilaisia. :D Meillä ei muuten oo ajasta mitään väliä, kun kotona ollaan kuitenkin, mutta mies tulee kotiin sitten siinä puoli viiden aikaan. Ei se haittaa vaikka täällä sillon oliskin mammoja lapsineen, mutta kyllähän nuo miehet tuppaa olemaan tiellä. :D

Sognatore, ihan hyvä varmasti antaakin välillä pullosta. Kyllä mua ottaa nyt päähän ku Sampolle ei enää pullo kelpaa ollenkaan, kun en minnekään pääse. Ei sitä jotenkin ajatellut että se pullon hylkäis kun kuitenkin ihan onnistuneesti söi siitä kotonakin vielä. Mutta jospa poitsu ottais sen vielä uudestaan käyttöön. Ei me oo ku kerran kokeiltu ja sillon tuo oli tosi nälkänen ja huusi, ehkä vähän rauhallisempana vois ottaakin pullosta. Jospa se sitten tottuis siihen ja söis nälkäsenäkin... (Toiveajattelua??) Meillä olis kyllä aika katastrofi jos mun maito vähenis, kun poika pitäis sitte viedä nenä-mahaletkuun sairaalaan...

Mulla menee kyllä huudon kans hermot ennen ku miehellä. Mutta minä oonkin koko ajan paljo väsyneempi ja kuuntelen sitä kitinää päivät pitkät. Annan miehen nukkua kuitenkin yöt ja kun se ei herää edes Sampon itkuun ennen ku saan pojan hiljaseks. Paitsi tällä viikolla kun en oo yksinkertasesti jaksanut kovin kovasti poikaa hyssytellä. Oon ollut aivan poikki. Viime yö oli jo vähän parempi, herättiin vaan kahen tunnin välein...

Vierailija
115/124 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jadella ikävä juttu. Mutta turhaan syyllistät itseäsi, eihän tuommoisille mitään voi..

Juu, minä en mielellään lähde enää kyläilemään kovin myöhään päivällä vauvan kanssa, kun se nukkuu sitten autossa niin menee yöt ihan plörinäksi. Päiväunillehan tuokin normaalisti nukahtaa 12-2 välillä, mutta sitten oiskin jo kello aika paljon ku päästään liikenteeseen.

Marsupialialle tsemppiä rankkoihin öihin! On varmasti tosi raskasta heräillä koko ajan.

Ja Sognatorelle myös! :) Saitko muuten luvan uintiin? Mulle sanottiin, ettei missään nimessä uimahalliin ennen jälkitarkastusta, että eri käytännöt tässäkin..

Katjuskalla iso poika! :)

Meillä on nyt ollu pari huonoa yötä jolloin heräilty ihan koko ajan. Tässä iässä se monelle kai sitten tulee, että huonosti aletaan nukkumaan. Eihän sille mitään voi, mutta vaikeahan siihen on tottua, kun on jo niin tottunut niihin hyviin öihin.

Mullakin taitaa olla menkat tulossa.. Maha on sen verran kipeä, ja jotain tuhrua tuolta valuu. ois kyllä saanu pysyä poissa vielä. Tosin eipä tuosta tiiä mikä tuolta mahasta seuraavaksi posahtaa! :)

Hei,koska lähdetään sinne syöpöttelemään? Meissähän se ei näy! :D

Verkku ja tyty 3,5kk

Vierailija
116/124 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti jo aiemmin Gribzille sanoa, että me on paljastettu nimemme ku on nähty, ei meistä kukaan oo tainnu täällä paljastaa. Tuuhan vaan mukaan miittiin, jos uskallat niin pienen kans lähteä! Jos tuut niin laita mulle sähköpostia veeran@windowslive.com niin saat osotteen. :)

Katjuska kyseli blogimaailmasta. Minä oon kirjotellut blogia kohta kaks vuotta, alotin kirjottaan kun alko lapsenteko ahdistaa liikaa. Raskausaikakin tuli kirjoteltua ja nyt mulla on Sampolle oma blogi salasanan takana, kun en sitä viitsi pitää julkisena. Kuitenkin on ihmisiä jotka halus jatkaa seuraamista. Mutta siis mulla on aika laaja valikoima blogeja joita luen, käsityö-, raskaus- ja lapsettomuusblogeja. Vertaistukea sekin. :) Tai no käsityöblogit ei ehkä oo vertaistukea vaan ideanlähteitä. :)

Unohan aina puolet siitä mitä mun piti kirjottaa. Eksyn aina sivuraiteille...

Verkulle ainakin, että mulla taitaa syöpöttely jäädä väliin ku en tuota lasta voi pitkäksi aikaa jättää. Pitäis kyllä sitä pulloa koittaa sille opettaa takas... Haaveilen edelleen kokonaisista yöunista.

Vierailija
117/124 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis 20 viikkoa takana, tänään jo 20+3. Torstaina käytiin rakenne ultrassa OYS:ssa. Lääkäri sanoi kaiken olevan kunnossa ja mitat ihan normaaleja. Mukaan saadun lapun mukaan vauvelin arviopaino tällä hetkellä 299 grammaa eli voipakettia kevyempi :D Ulrassa myös todettiin, että istukka on etuseinässä, joten ei ole yhtään ihmeellistä että ei ole kauheesti liikkeita tuntunut, saakin olla aika reippaat liikkeet että tuntuu istukan läpi. Se oli helpottavaa kuulla, koska liikkeitä ei ole viime viikkoisen jälkeen oikeastaan tuntunutkaan, joten silloin olikin vissiin kunnon bileet. Oli mukava käydä taas katselemassa vauvelia, vaikka kaks kuukautta menikin todella nopeeta.

OYS:ssa oli kyllä hienot laitteet, tarkkoja kuvia näkyi, itsekkin sai hyvin selvää, ja vähän kolmiulotteistakin kuvaa nähtiin vauvan kasvoista, joita se kuitekin piilotteli niin hyvin, että ei kunnon kuvia saatu sitten mukaan. Tuntuu kyllä oudolta, että nyt on sitten kaikki ultrat käyty, tai siis ne ruhtinaalliset kaksi, vaikka raskaus on vasta puolessa välissä, toisaalta neuvolassa käydään aika monta kertaa näin ensimmäisen lapsen kohdalla, se on hyvä se!

Niin siitä furminatorista. Meillä on ollut se koiralla käytössä jo reilun vuoden ja todella hyvä karvanlähtö aikaan. Muulloin en suosittelisi, sillä kuulemma katkoo jonkinverran karvaa, joten ei varmaan kauhean hyvä turkille pitemmän päälle. Tänä keväänä olisi tarkoitus kokeilla myös hevosilla, josko auttaisi myös niiden karvaan :D

Vierailija
118/124 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jade85: Onpa harmi että teille kävi noin. Mistä sitä olisi voinut tietää. Eipä oikeen mistään, kun nuo vauvat ei osaa puhua. Ei meilläkään pitkään maito riittänyt ja oli mutenkin sen imetyksen kans niin hankalaa. Hyvin syö pullosta ja hyvin kasvaa. Joten ole huoletta:)

Sognatore79: Eli teillä kaikki keinot käytössä:) Tokihan se kaikki pitää yrittää että toisella olisi parempi olo. Meillä se cuplatone auttoi tosi hyvin. Sekin on varmaan yksilöllistä mikä kellekkin tuo helpotuksen. Ja huomasin itekkin että jos itse sai pidettyä itsensä rauhallisena, niin se vaikutti kyllä heti poikaankin.

Marsupialilla alkaa väsymys painaa. Hoitaako teillä mies viikonloppuna Sampoa että sinä saat nukkua kunnolla? Alkakaahan harjoitella sitä pullonkin käyttöä. Vaikka ei muuten niin jos sattuu käymään niinkun Verkulla niin Sampo on ihan ihmeissään että mitäs nyt:)? Kyllä se pikkuhiljaa siihen oppii... Jos ei muuten niin sitten kun ehkä on pakko!!!

Ei sulla Verkku voi olla niin huono tuuri että taas jotain menis ja posahtas:) Mekin muuten nukutaan samoihin aikoihin noita päikkäreitä kun te.

Karkki: Mukava kuulla ultra kuulumisia. Teille vissiin tarjotaan se rakenneultra ihan kaupungin kautta? Jos oikeen ymmärsin niin se tuli tänä vuonna takaisin? Minun ja varmaan monen muunkin kohdalla jotka viime vuonna neuvolassa kävitte niin ei tarjottu kun se alkuraskauden ultra ja np mittaus. Jos halusi rakenneultran niin omilla kustannuksilla piti se käydä. Minulla oli myös edessä istukka ja ihmettelin myös kun sitä "perhosten kutittelua" ei sieltä mahasta missään vaiheessa tuntunut. Ainoastaan potkut tuntui ja selvästi nekin sitten:) Mutta kiva että kaikki on kunnossa

Minäkin olen seurannut sitä vauvatehdas blogia. Se on kyllä hupaisaa luettavaa ja tulee kyllä mieleen ihan samoja juttuja. Kirjoittaja kirjoittaa vielä niin hauskasti että tarinoita on mukava lueskella:)

Ihanaa kun on ollut näin mahtavat kelit:) Saanut poika nukkua oikeen kunnolla ulkona ja vedellytkin 4 tunnin päikkäreitä:) Huomaa että paljon pirteämpi on ollut ja ei juuri ollenkaan itkeskellyt, eli taitaa nämä meidän iltakärttyilyt olla vaan väsymyksen ilmaisua.

Siitä miitti ajasta.Sehän on selvää että kaikille ei kaikki ajat passaa, mutta minkäs teet. Kattokaa mikä aika passaa suurimmalle osalle ja katsotaan vaikka seuraavaa miittiä esim, jollekkin jolle sopii iltapäivästä?!? Tai jotenki niin :) Ja syömään olisi tosi kiva lähteä:) Millonkas kellekkin passaisi?

Ens viikola on 4kk lääkärineuvola jota kovasti odotellaan, onkohan tullut paljon painoa lisää?

Pitää alkaa ompeluhommiin jos saisin ommeltua vihdoin ja viimein olohuoneeseen uudet verhot. Samoin sain kaivettua ikuisuus projektin taas kätköistä esiin. Aloitin raskausaikana virkkaamaan parisänkyyn päiväpeittoa ja vasta nyt osaa alkaa ottaa itselle välillä aikaa ja saa muutaman ruudun virkattua silloin tällöin. Toiveissa olisi että se olisi valmis kun poika täyttää 18, heh heh!

Z ja poitsu

Vierailija
119/124 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytii äsken tytön kans vahtimassa ettei ukko tipu katolta, oli siis sylissä ja ihan ihmeissään, tuli varmaan lumisokeaksi :)

Niin, onko meillä huomenna miitti ja mihin aikaan?

Vierailija
120/124 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulukaa meille siinä 13-14 maissa, ei oo niin tarkkaa. Mun piti jo aiemmin kirjottaa mutta tiiättehän te nämä kiireet... nyt yritän ykskätisenä kirjottaa. Minä tarjoan teet ja kahavit ja vähä suklaakarkkia. :) jospa tuo aika suurimmalle osalle passais.