Oulun seudun esikkoäidit helmikuussa 2010
Kommentit (124)
Oisko ens viikko?
Ehkä minäkin toipusin mukaan.
Pe meillä neuvola.
Minä tulisin mieluummin ens viikolla. Perjantaina on menoa ja viikonlopun oon mielelläni kotona, kun on kerrankin lapsenvahti... siis mies kotona. :)
Meillä oli maailmankaikkeuden paskin yö. Ainakin nukkumisen suhteen. Poika meni yhdeksän aikaan nukkumaan ja nukkui kyllä yhteen asti, mutta sitten heräili tunnin välein. Nekin välit piti olla tissi suussa, muuten alkoi huuto. En sitten paljoa nukkunut... Päivällä en oo ite malttanu nukkua, kun mulla on ompeluprojekteja, joita ei viitsis millään laskea käsistä. Yhden sainkin jo valmiiksi. Onpa muuten ollutkin ikävä ompelua! Aikoihin oo näin kauaa ollu ompelematta...
Kovasti voimia ja paranemista Verkulle! Tuommoiset vastoinkäymiset kyllä varmasti lyö mielenkin matalaksi. Toivotaan hirmusesti onnea siihen sun imetykseen että se sais jatkua vielä!
Mullekkin sopis paremmin ens viikolla kuin esim. viikonloppuna. Viikonloppusin mies on kotona niin tykkään rauhottaa viikonloput ihan perheen kesken oleiluun. Oli pakko vilkaista yleensä niin tyhjää kotiäidin kalenteria ja huomasin että ens viikolle on ohjelmaa lähes joka päivälle. Tiistai on ainut joka kävis mulle. Mutta sopikaa te joku päivä vaan niin me tullaan jos päästään!
Huhhuh kylläpä ollut tänään tapahtumarikas päivä. olin Aadalle syöttämässä tuttelia ja samanatien tuli kunnon oksennus ja kaikki ulos. ja samoten kävi toisen kerran.
Matot ja kaikki likasena. toivottavasti ei jatku!
kauheeta ku pikkunen oksentaa ku se ei voi mitenkään varoittaa siitä.
onneks oli nyt rela tippoja kaapissa niin sai heti niitä.
Marsupialia et oo ainut jolla oli huono yö. ite olin vielä kahden aikaan hereillä kun ei uni tullut ja yön mittaan Aada heräili tosi useasti.
vielä enemmän otti päähän ku mies ei heränny ollenkaan:D
miitistä. meillä on tiistaina aamusta neuvola mut sen jälkeen voidaan tulla. ens viikon perjantai ei passaa. muuten kyllä ens viikko näyttää suht tyhjältä.
Viikonloppu taitaa kans mennä muissa jutuissa, viikolla parempi...
Voimia Verkulle!
Jaksamista Verkulle. Itseltäni myös poistettu umpilisäke joten tiedän mitä ne tuskat on ja miten hankala on liikkua. Minulla taisi mennä suunnilleen viikko kun alkoi pahimmat kivut helpottamaan. Toivottavasti saatte tytön kanssa imetyksen taas käyntiin.
Tytön maha asettui kun ostin rela tippoja, nyt on jopa itkemättä välillä, joten mekin voitais tulla miittiin. Ens viikko käy paremmin kun serkun koira tulee viikonlopuksi hoitoon:D On tuon meidän Jepen sisko niin voi aika villiä olla meno, kun on kaks alle 6 kuukauden ikäistä pentua talossa:)
Tänään meinattiin jopa lähteä vähän firmalla käymään ja muutenkin pois neljän seinän sisältä, kun tuo tytön vatsa helpotti:D Oon viikon ollu kotona tytön kanssa, mitä nyt pikaiseen kaupassa käynyt kun isä katsonut tyttöä. Meinaa tulla mökkihöperöksi:D
Jade+ tyty 6vk
kaksi hankalaa asiaa kestettävänä. toivottavasti on pian ohi!
Täällä mennään yli-aikaa ja pinna kireällä. En uskalla ilman miestäkään lähikauppaa pidemälle lähteä, vaikkei mitään uutta olekkaan ilmennyt.
Mukavaa edes teidän juttuja lueskella niin on jotain tekemistä :D
Eilen oli neuvola ja th sanoi että jos menee yliaikaisuus kontrolliin niin siellä valitat ja näytät sitten niin kärsivältä kun osaat, että päästäisivät synnyttämään kun OYSissa kerran sisällä olet. Ihan paras neuvola-täti :)
positiivisia viikon jatkoja kaikille!
räjähdys-altis 40+2
Ne 40+ päivät on pitkiä. Tosin musta tuntu että mitä pitemmälle se meni yli, niin sen helpompaa oli, kun tiesi että ihan oikeasti ei mee enää kauaa. :) Vaan kyllä se silti otti päähän! Mulle sanottiin synnyttäjien vastaanotolla, kun olin siellä yliaikaiskontrollissa, että harvoin enää sillon kotiin laittavat. Suurin osa siis jää sille reissulle. :) Toivottavasti et kuitenkaan sinne asti joudu, vaan saat vauvan sitä ennen mahanahan ulkopuolelle! Kannattaa kyllä kulkea ihan rauhassa muualleki ku lähikauppaan, tuskin se vauva ihan hetkessä syntyy siitä kun ekat merkit ilmestyy. :) Mulle ainakin oli tosi tärkeetä kulkea, kotona olisin tullut ihan hulluksi vaan odotellessa.
Kolme huonoa yötä putkeen. VÄSY! Tarviiko sanoa muuta? Onneks tuo nyt nukkuu taas päiväunia.
Sais nyt olla sitä alle kymmentä astetta että saatais mekin jatkaa ulkoiluharjoituksia. Kuinka pian jätitte ulos nukkumaan?
Gribz: Nyt kannattaa liikkua ja nähdä ystäviä ja tehdä juttuja, nimittäin kun vauva syntyy et vähään aikaan näe ketään etkä ehdi edes syömään saati suihkussa käymään ilman suunnitteluja :) Ei sillä ettäkö se haittais, kaikkeen tottuu ja tuo vauva on ihana. Mutta kyllä välillä kaipaa sitä helppoutta ja joutilaisuutta mitä oli ennen vauvaa.. Eli niin paljon ku päähän ottaakin yli meneminen, niin koita muuttaa asennoitumista.. Ja toivotaan että vauva tulisi tässä piakkoin oma-aloitteisesti sieltä..
Mulla vauva nukkuu vaunuissa sisällä, pukkailen sitä tuossa eestaas vähän väliä. Miten ihmeessä tuo voikin olla niin huono nukkumaan!!! Pitää tämmöisiä poppakonsteja jo keksiä :D Mutta nuo vaunut on onneksi tuolle semmoinen paikka jossa vielä ainakin nukkuu. Ainakin niin kauan ku ne liikkuu ja hytkyy.. eh!
Marsupialia: Täälläkin väsy!! En aamulla edes herännyt (nukun sohvalla vauvan kanssa) kun mies heräsi, köytti koiran, touhusi tuossa ja lähti töissä käymään.. Minä oon aika sikeään hirsiä vedellyt kun ei mitään kuvaa miehen liikkeistä. Jännä miten sitä sitten voi herätä niin helpolla tuon pienen kitinään ennenku se edes itkee..
Olisko miittipäiväksi sopiva se tiistai niin Riiakin pääsee? Mikä kellonaika sopis?
Nyt vois kyllä koittaa päikkärit ottaa kun näyttää että vauva sippasi edes hetkeksi ilman vaunun liikuttamista.. :)
Sognatore ja tyttö 3vk
Minä oon nukuttanut parvekkeella jo melko pienestä. En muista mitä se olis ollu, ehkä kolme viikkoa, ku jätin sinne nukkumaan. Alkuun otin tunnin jälkeen sisälle, sitte kahden tunnin ja sitte annoin nukkua sen mitä nukkuu. Yleensä nukkuu puolenpäivän aikaan sen kolme tuntia. Mutta Sognatore, tuo ikä on kai semmonen että vauvat nukkuu huonosti. Meillä on nyt vasta viikon sisällä saatu kunnon päiväunirytmi. Edelleenkin tosin päiväunet saa vaan ulkona. Sisällä vaan kärttyää. Oon ihan huoletta laittanut partsille, vaikka olis kylmempi ku se -10. Vaunuissa on kuitenkin aika paljon lämpimämpi! Mulla on se lämpömittari, niin voi seurailla sitä lämpöä. Se on siis sellanen, että johto menee vaunuihin ja se näyttö on sisällä. Kätevää! Isä totes vaan, että mitenköhän sitä on ennen pärjätty... :D Ne poppakonstit on kyllä semmosia, että niitä keksii sitten ajan myötä aina lisää. Meillä yks parhaista on tuo jumppapallo. Liinaan nukahtaa kans melkeen aina. Yöunien (tai siis yöunille nukahtamisen) salaisuus on kapalo. Ilman ei tuu mitään. Kapalon virkaa toimittaa meillä Jyskistä ostettu kahen euron fleecepeitto, jonka saa mukavan napakasti käärittyä vauvan ympärille.
En minäkään herää miehen herätyskelloon aamulla. Sampo tosin herättää mut yleensä siinä viimestään puoli seitsemän. Sitten saatetaan vielä pikku-unoset ottaa. Tänä aamuna oli kyllä kiva yllätys sängyssä, kakat oli niskassa ja käsivarsissa asti... Yleensä tuo ei ees kaki yöllä, nyt aamulla huomasinkin kun se kakki pari tuntia etuajassa. :D Ihana aamuherätys kyllä!
Tiistai passaa miittipäiväksi. Meille sopis parhaiten puolenpäivän aikaan tai sen jälkeen. Ei mielellään kovi myöhään iltapäivällä. Tehdäänkö me jotain nyyttäritapasta, että jokainen tuo syömistä/juomista/jotain?
tätä yli menoa niin säännölliset kipeät supistukset alkoivat. Vielä kotona pärjäillään, mutta luulisin että ennen aamua pitää siirtyä sairaalaan. Nyt on supistuksien väli 5-8min.
Yritän varmaan vielä nukkua jos mitenkään pystyn.. en kyllä usko.
Mutta jee, tätä on odotettu.
Sognatore: joo tiedän että kärsimättömyys ei auta mitään ja oma aika loppuu joksikin aikaa. Olisi ollut kiva nähdä kavereita yms.. mutta muutin Ouluun vasta syksyllä, enkä ole ehtinyt tutustua kuin muutamaan ihmiseen. Silleen vähän tylsä tilanne. Sosiaalistumisen kannalta muutin uudelle paikkakunnalle vähän huonoon saumaan.
Ihan pian siellä on vauva sylissä! Tuuhan sitten pian kertomaan kuulumiset ja synnytystarinat. :)
Vaikka tuskin enää tavoittavat :)
Mulla olo onneksi jo paranemaan päin, mutta vauvan hoito on VAIKEAA, kun kaikenlainen nostaminen, kanniskelu ja sylissä pitäminen ottaa kipeää mahaan.
Kahdesta haavasta jo tursottaa noita tikin päitä vaikkei vielä pitäis.
Harmittaa, kun ois niin mahtavat ulkoilu- ja hevostelukelit, mutta liikkuminen on vaikeaa!
Sognatore, teillä on niin pieni tyttö vielä että ei sitä rytmiä tahdo vielä olla.. Meilläkin se tuli vasta kahden kuukauden jälkeen, siis päiviin, siihen saakka ei päivisin nukuttu ku pikkupätkissä.
Meilläkään ei vauva nuku kuin ulkona pitkät päikkärit, ja kovien pakkasten aikaan sitten keksinkin, että laitoin tonne "ylimääräiseen huoneeseen sen vaunuihin ja vällyihin ja ikkuna auki, ja tietty ovi kiinni. Hyvin nukutti :)
Mites hellusen pojalla meni ilta iskän kanssa? :)
Nyt sitä ehkä uskaltaa itsekin lähteä jossain välissä, kun tuli todettua että hyvin ne pärjää! Tosin seuraavaksi suunnitelmissa tais olla kuitenkin kahdestaan lähteä käymään jossain, syömässä tms.
Ainiin, ja olihan meillä 3kk neuvolakin eilen. Rupes jo höpöttään niistä soseista, hurjaa että se on jo noin iso!
Niin ja ne mitat: 6250g ja 60,2cm.
Hyvin neiti kasvaa, joten jatketaan samaan tahtiin.
Ekan piikin sai, ja siitä tuli niin lohduton itku, että! Rota taas itketti ja pieretti illalla.
Mullekin taitaa olla ihan sama, mikä päivä miitti on.
Oikeastaan oon vielä nostelukiellossa, ja kuitenkin tuo kaukalo+vauva yhdistelmä on aika painava, mutta eipä sitä taida joutua pitkää matkaa kantamaan.
Nyt täytyy kai keittää työmiehille kahvia.
Verkku ja tyttö 3kk
Toivottavasti kaikki menee hyvin ja päästään kohta lukemaan synnytystarinaasi :)
Me ei tiistaina päästä miittiin, on neuvolapäivä. Muille päiville ei ole ensi viikolle suunnitelmia, jos joku on menossa kaupunkiin kahville, niin lähdettäis mieluusti mukaan.
Saa nähdä, paljonko poju on taas kasvanu! Tuntuu ainakin niin isota jo... Verkullakin on jo melkoinen puntti tuo tyttö :) Muakin jännittää ne rokotteet, saa nähdä mikä parku ja oireet tulee... :/ Verkulle tosi paljon tsemppiä!! Pitikin just nyt tulla tuommonen vaiva, kun vauva on pieni.
Nyt mies tuolta huuteli, että ruoka on valmista :) Ensi kertaan!
Moi!
Gribz: Toivottavasti sulla on jo oma pikku nyytti kainalossa ja kaikki on hyvin :)
Sognatore: Meijän poikaki oli just tuolloin pari kolme viikkosena kaikista itkusin. Iltasin ei tahtonu nukahtaa kun vasta joskus kahentoista yhen jälkeen ja lähes joka ilta oli kovat iltaitkut. Vähitellen ne itkut loppu ja uni tulee nykyään melkeinpä joka ilta yheksän kymmenen välillä. Mulle ainakin terveydenhoitaja sano että kaksviikkosena yleensä vauvat on itkusemmillaan. Ootteko te muuten jo alottanu D-vitamiini tipat? Ootko huomannu että niiden alottamisen jälkeen ois unet huonontunu/itkut lisääntyny? Meillä itkut johtu aluksi ihan selvästi niistä. Eka menin sen neuvolan ohjeen mukaan että nostin joka toinen päivä sitä annosta mutta sitten lopulta alotin ihan kokonaan alusta ja menin samalla annoksella melkein viikon ennen kuin nostin taas yhellä tipalla. Mahavaivat ainakin hävisi sen myötä.
Hellunen: Miten teijän pojalla oli ilta mennyt ilman äitiä? Miten muuten yleensäkki teillä muilla, ootteko jättäny vauvojanne vielä hoitoon kellekkään, siis jos omaa miestä ei lasketa mukaan? Mulla ajatuskin hirvittää. Poika varmasti pärjäis mutta mää en :D Ja ehkä meillä on tosiaan se ongelmana kun tuo poika ei oo ollenkaan syöny tuttipullosta niin se voi olla että huuto tulis kun ei oiskaan tissiä tarjolla.
Marsupiala: Kiitos siitä sun lähettämästä harson taittelu linkistä! Oon nyt muutaman kerran pitäny tuolla pojalla niitä harsovaippoja ja päällä sitä äitiyspakkauksen keston kuorta. Ainakin toistaiseksi mun viritelmät on pitäny. Tänään ostin semmosen snapin niin ehkä se kuoren pukeminen siihen päälle hieman helpottuu. Mulla nuo harsot on siis niitä äitiyspakkauksen harsoja. Onko ne liian isoja, tai siis onko sulla sen kokoluokan harsot käytössä? Aika muhkea paketti nimittäin siitä tullee :D Niin ja käytäkkö sää jottain lisäimua sen harson lisäksi? Ja oliko niin että sää pijät siinä harson päällä villahousuja? Pittääkö ne oikiasti sen kosteuden poissa niin että vaatteet säilyy kuivina? Oiskohan siinä ollu kaikki kysymykset mitä oon tässä viime päivinä pähkäilly :D
Saunassa äskön kävin. Väsyttää hirmusesti. Tänään käyny kylässä molemmat mummut ja papat. Poika ollu itse aurinkoinen koko päivän. Hurmasi mummut ja papat valloittavalla hymyllään ja mahottomalla jokelluksella :) Tuntuu että poika on nyt viikon aikana kasvanu ja kehittyny ihan hurjasti! Meillä on ollu nyt pari aivan luksus yötä. Se on nukkunu 7 tuntia putkeen ilman syöttöjä! Oon jo epäilly että oonkohan mää sitä unissani imettäny ku tuntuu niin uskomattomalta. Mutta toisaalta meillä on ollu tällä viikolla joka päivä jotaki ohjelmaa ja menoa että voi olla että ne on tehny tehtävänsä ja poika on vaan tosi väsyny.
Miitistä: Joo meille kyllä tosiaan sopis se tiistai. Esim. klo 13 tai 14?? Nyyttäri periaatteella ois kyllä hyvä niin Sognatoren ei tarvi ruveta stressaamaan tarjoiluista :) Sovitaan vaan että kuka tois mitäkin ettei satu niin että kaikilla on samat tuomiset.
Me ollaan tänään oltu aamuvirkkuja kun noustiin jo ennen seitsemää. Onneksi oli ihan ok yö, Sampo nukahti yhdeksältä ja kymmeneltä heräs itkemään mahavaivaa, mutta sitten nukkukin kahteen asti. Sen jälkeen sitten kyllä heräiltiin melkein tunnin välein, mutta ne meni tissillä ohi sentään, ne heräilyt. Kuulostaa tosi luksukselta nuo Riian seitsemän tunnin uniputket... Hyvä jos saisin yhteensä sen seitsemän tuntia unta yössä. Mutta niin ne vauvat on erilaisia.
Riia, voit kiittää hellusta siitä linkistä, sain sen nimittäin siltä. :) Meillä on käytössä aika mnenkokosia harsoja, mutta oon kyllä isoimpiakin käyttänyt tuolla taittelulla ihan onnistuneesti. En enää tiedä mitkä niistä on niitä äp:n harsoja. :) Se snappi on kyllä aika ehdoton, hankala on saada pakettia hyväksi jos ei sitä oo. Tai ainakin musta tuntuu siltä. Me tosiaan käytetään melkeenpä pelkästään villahousuja, jonku kerran oon käyttäny niitä ImseVimsen kuoria siitä äp:sta. Kyllä ne hyvin pitää kosteuden sisällä, jos on muistanu lanoliinittaa eikä nyt tuntikausia oo päällä. Vaikka kyllä yölläkin meilä on villikset jalassa, eilen illalla laitoin ennen yhdeksää vaipan ja aamulla kuudelta vaihdoin, eikä ollu ku ihan vähän kostea. Märäksi ei kuitenkaan voi sanoa. Lisäimua laitan yöksi, oon nyt ommellu vanhoista pyyhkeistä imuja. Päiväunille laitan kans yleensä vähän imua lisäksi. Yöpakettiin laitan joko niitä pyyhkeistä tehtyjä lisäimuja tai taittelen pienemmän harson sinne toisen sisälle ja lisäksi vielä hahtuvavillaimu ulommaiseksi lisäimuksi. Tuommonen paketti on meillä parhaaksi yövaipaksi todettu. Oon tekemässä kyllä nyt yövaipoiksi ihan tavallisia sisätaskuvaippoja, ne tuntuu ehkä yöllä jotenkin paremmilta. Niiden ompelu on vaan vähän vaiheessa, kun pitäis saada tarranauhaa...
Verkku, jos saat kaukalon vauvoineen autoon kotona, niin onhan meitä kantajia sitten siellä Sognatoren luona, niin siellä ei tarvi enää niin kantaa. :) Hurjaa että jo soseista on puhuttu neuvolassa! Ei kai niitä nyt vielä kolmikuiselle aloteta!?! Mulla ainakin on aikomuksena mennä ihan pelkällä maidolla sinne puolivuotiaaksi asti.
Muakin kiinnostais miten hellusen pojalla oli sujunut ilman tissiä. :)
Meidän poitsu on ollut hoidossa mun äitillä ja siskolla sen aikaa, kun kävin hiukset leikkauttamassa. Nukku vaunuissa sen ajan. Eilen just sovittiin äitin kans, että se hoitaa Sampoa sen aikaa kun käyn uimassa kerran pari viikossa. Sekin kyllä suunniteltiin Sampon päiväunien ajalle, niin ei tarvi syöttääkään todennäkösesti. Äiti tuossa kyllä jo joku aika sitte puhu, että vois hoitaa Sampoa illalla sen aikaa, että me päästäis vaikka elokuviin tai mitä nyt halutaankaan tehdä. Se tuntuu kyllä hurjalta ajatukselta! Pitäis ensin varmistaa, että Sampo kelpuuttaa vielä pullon.
Miittiajaksi passais vaikka se klo 13. Harmi, että hellunen ei pääse! Pitää nähdä sitten joku toinen päivä. :)
marsupialia ja Sampo 9vko
En eilen ehtiny kirjottaa enempää, mutta tosiaan perjantaina kävin yrittämässä illanviettoa pois kotoa. Pojalla oli känkkäränkkä jo päivällä ja eihän se sitten suostunut menemään nukkumaan illalla pullomaidon kanssa. Oli vaan parkunut, joten mamma sitten tuli vähän suunniteltua aikaisemmin kotiin. Tissi suuhun ja johan tuli uni. Ihme juttu, että joskus pullo kelpaa ja joskus ei! Mies nimittäin nukutti pojan yks ilta ihan sitä varten, että testataa, onnistuuko ja sillon ei ollu mitään ongelmia. Aikasemminkin on ollut tuota, että välillä maistuu pullosta maito ja välillä ei. Aina on annettu mun lypsämää maitoa, ettei se voi olla ainakaan siitä kiinni. No, onhan se imetys paljon muutakin, kuin pelkkää ruokaa, tuossa sen taas huomasi. Mutta pitää taas koittaa uudestaan... Onhan se vielä niin pieni, ettei ihme, että varsinkin känkkäränkkäpäivänä tarvii äitiä. Tai sitten ensi kerralla pelaan varman päälle, ja laitan pojun nukkumaan ennen kuin lähden. Se menee nykyään nukkumaan klo 20-21, niin sen jälkeenkin ehtii hyvin vielä.
Riia, se superleijataittelu toimii meillä tosi hyvin äp:n harsojen kanssa. Kannattaa ne kaks ekaa taitosta taittaa tarpeeksi leveälle, niin vaipasta tulee pienempi. Mulla on myös vähän pienempiä harsoja, siitä taittelen sen kolmiotaitoksen (en nyt muista sitä "virallista" nimeä). Yöllä me käytetään sisätaskuvaippaa, sisällä harso ja froteeimu ja päällä imse vimsen kuori. Päivällä kuorena villahousu tai imse vimse. Huutonetistä löysin halvalla hyviä imse vimsen kuoria, ne äp:n on aika pienet, mutta menee meillä vielä ohuemman harson kanssa. Kestoilu ainakin itsellä vaati opettelua ja testailua, älä luovuta vaikka välillä tuntuisi hankalalta.
Sognatore, meilläkin oli sen unen kanssa hankalaa alussa. Vauva valvoi monesti 1 asti yöllä ja saattoi herätä 3-4 aikaan ja välillä ei päikkärit tahtonu onnistua jne. Se on väsyttävää, ja vaikka nyt just ei ehkä lohdutakaan, niin se rytmi vaan löytyy sitten kun vauva on vähän isompi. Meilläkin on nykyään jo selkeä rytmi, tullut ihan itsekseen ajan kanssa. Herätään 8-9 aikaan, 10-11 aikaan pikkupäikkärit, sit valvotaan parisen tuntia ja sitten 2-3h päikkärit. Illalla vielä pienet unet ja yöunille klo 20-21. Yöllä syödään 3-4 kertaa, meillä ei mene 7 h putkeen yhdellä kertaa. Ah, kuulostaisi kyllä ihanalta saada nukkua niin kauan putkeen! Eiköhän sekin yö vielä tule joku kerta :)
Ihana ilma tänään! Lähdetään vaunulenkille, kunhan poju menee päikkäreille. Taitaakin mennä ihan kohta, siihen malliin kitisee....
Harmi, että Hellusen illanvietto oli jäänyt kesken. Meillä ei oo tuota pullosyömistä tosiaan koitettu ku viimeks sillon ku Sampo oli kaksviikkonen, pitäis varmaan koittaa vieläkö huolii. Minä oon tänään menossa uimaan, äiti tulee vahdiksi. Sampo varmaan kyllä nukkuu koko ajan, mutta on tuolla jääkaapissa aamulla lypsettyä maitoa jos herää nälkäsenä. Että toivottavasti pullo kelpaa, jos herää.
Meillä oli viimein vähän parempi yö! Sampo nukahti yhdeksän jälkeen ja puolen yön maissa halus tissiä, sitten nukkui neljään ja viideltä tais vaippa vähän häiritä, kuudelta noustiin vaihtamaan ja mun oli pakko pumppailla ku olin toista tissiä säästelly tuon uintireissun takia. Sitten mentiin vielä nukkumaan ja noustiin kahdeksan jälkeen. On aika levännyt olo. Jospa ne huonot yöt olis taas vähäksi aikaa ohi...
Mites se miitti huomenna? Onko se nyt klo 13 vai 14? Mulle passaa myös se klo 14. Ajattelin että voisin leipasta illalla muffinsseja, niin voisin niitä tuoda mukanani. Ketä sinne nyt on tulossa, Verkku, Riia ja minä? Ja Sognatore tietty. :D
Nyt ei ehdi enempää :)
Mulle on parempi oikeastaan, mitä aikaisemmin sen parempi :)
Täytyy vielä selvittää, moneltako kengittäjä on tulossa tiistaina kun joudun silloin menemään tallille, niin toivottavasti ei nyt peruunnu mun koko tuleminen.
Me voidaan kans huomenna tuleskella heti ku Aadan olen saanut syötettyä. 12-12.30 olis ruoka-aika joten ei ehditä ihan yhdeksi mutta eiköhän kahteen mennessä oltais siellä.
ei kait sitä kauheita syömisiä tartte vissii huomiseksi, jos toisin keksipaketin? vai haluaisitteko jotain suolaista? coctailpiirakoita? Meillä on tosiaan huomenaamulla se neuvola, saa nähdä millaiset mitat saadaan:) mutta huomisiin!
Onpa tosi ikävää kun tuli tuommoinen vastoinkäyminen :( Toivottavasti paranet pian!
Hellunen: Niin minäkin uskon että luontoäiti on homman niin hoitanut että äiti tuskastuu vauvansa itkusta ja haluaa vauvan rauhoittaa. Muutenhan pienet rassut joutuis huutamaan....
miitistä: Minäpä juttelen miehen kanssa että mikä päivä passais. Perjantaina sillä ainakin oli jotain menoa, mutta tuleeko liian pian? Lauantaina mulla on siskolla synttärit joten ehkä lähden illalla bilettään baariin jos mies päästää :) Mutta tietty siinä päivällä pystyy näkemään ihan hyvin. Sitten tietty ens viikon aikataulua pitää kysellä..
Sognatore ja typy huomenna 3vk