Lue keskustelun säännöt.
Reissuun lasten kanssa
01.02.2010 |
Minulla on kaksi kouluikäistä lasta ja olen jo pitkään haaveillut pitkästä (2-4 kk) reissusta lasten kanssa ensi talvena. Tarkoitus olisi reissata Aasiassa rauhassa fiiliksen mukaan.
Lasten kotiopetus ei tuota vaikeuksia matkallakaan. Työstä voin ottaa virkavapaata. Mitä mieltä olette, onko haaveeni toteuttamiskelpoinen?
Kommentit (2)
Itselläni on runsaasti kokemusta reppureissaamisesta, mutta lasten kanssa olen tehnyt lähinnä kaupunkimatkoja. Nyt lapset ovat sen verran isoja, että reppureissaaminen sujuisi heidänkin kanssaan.
Täytyypä tutkailla, jos löytäisin mainitsemasi perhe-lehden numeron. Kiitos vinkistä
-ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä se varmaan onnistuu..ei omakohtasta kokemusta..mutta perhe-lehdessä oli pari-kolme vuotta sitten juttu perheestä joka oli talven kiertelemässä aasiaa, australiaa jne..ja niillä oli vain jokaisella repullinen tavaraa...olikohan niillä vuokrattu aina joku kämppä tietystä paikasta valmiiksi...
löytyisiköhän lehdet vielä jostain netistä/divarista jos etsisit...se oli aika hyvin kerrottu siinä, mitä he ottivat huomioon..
ja hekin olivat siis myyneet asuntoautonsa että saivat matkarahaa, kämppä hesassa oli vuokrattuna jne jne...