Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko ostaa käytetyn turvaistuimen lapsellesi?

Vierailija
31.01.2010 |

Siis ventovieraalta ihmiseltä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

a` 50-70 e

Vierailija
2/9 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joltain hyvältä ystävältä voisin ostaa.

Kaksi turvakaukaloa ja yhden turvaistuimen olen myynyt itse. Kaikki luonnollisesti kolaroimattomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta yks lapsen tarhakaverin äiti tarjosi ihan nimellisellä hinnalla kun kuuli mun toisen äidin kanssa hankintatarpeestani juttelevan. Istuin ollut kahdella lapsella yli 6-v käytössä :o. Vaikka ei oliskaan kolaroitu, niin ei takuulla enää lähelläkään turvallisemman pään malleja... Vähän vaikee siinä sanoa, että roskiin mä tollasen romun heittäisin.

Vierailija
4/9 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse kolarissa ja istuimet menivät vaihtoon, vakuutus korvasi. Mutta ne vanhat jäivät meidän hävitettäväksi. En luota siihen että kaikki ne hävittävät. Ei meidänkään istuimista näkynyt päälle päin mitää vikaa. Omista istuimista leikkasin vyöt poikki ja mies löi pari kertaa lekalla päälle, ei voinut enää kukaan käyttää.

Vierailija
5/9 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka myyjä vakuuttaisi, että on kolaroimaton, homeeton, jne ni en täysin luottais. Ja Lastentarvike liikkeessä sanottiin, että istumen käyttöikä on noin 5 vuotta, jolloin turvallisuus ominaisuudet vastaavat vielä uutta. Istuimen ikää on aika vaikea arvioida. Me liikutaan paljon tien päällä, enkä ota mitään riskejä...

Vierailija
6/9 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse kolarissa ja istuimet menivät vaihtoon, vakuutus korvasi. Mutta ne vanhat jäivät meidän hävitettäväksi. En luota siihen että kaikki ne hävittävät. Ei meidänkään istuimista näkynyt päälle päin mitää vikaa. Omista istuimista leikkasin vyöt poikki ja mies löi pari kertaa lekalla päälle, ei voinut enää kukaan käyttää.

vakuutusyhtiön tulsi vastaanottaa kolaroidut istuimet, sillä nyt kukaan ei tiedä paljonko niitä on liikenteessä. Myydään vain kolaroimattomina.

Vierailija
7/9 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA tarkennan, että en ventovieraalta.

Ostimme juuri syksyllä about350 euron arvoisen istuimen naapurilta. Emme ole hyviä frendejä, mutta heiltä uskalsin ostaa.

Vapailta markkinoilta - never!

Vierailija
8/9 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on varaa ostaa uusi, mutta jos tiukkaa tekee rahallisesti niin parempi ostaa käytetty kuin ei ollenkaan!

Vierailija
9/9 |
01.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakuutusyhtiön tulsi vastaanottaa kolaroidut istuimet, sillä nyt kukaan ei tiedä paljonko niitä on liikenteessä. Myydään vain kolaroimattomina.

Turhaa hysteriaa. Mieti kuinka monta sellaista kolaria sattuu, jossa istuin vahingoittuu? Silloin auto hinataan lunastukseen ja myös istumet viedään.

todennäköisemmin saat lotossa 6+1 oikein, kuin löydät kolaroidun istuimen.

Ja samalla todennäköisyydellä joudut niin pahaan onnettomuuteen, että vain uusi istuin pelastaa.

kukin saa tehdä rahoillaan mitä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän