Toi on aivan hirveä toi Renne mikälie
Minkä takia pitää jatkuvasti kommentoida tyttöjen ulkonäköä, ja vielä erittäin seksistisellä tavalla? En ymmärrä millä kompetenssilla koko ukko tuolla paneelissa istuu.
Kommentit (46)
joka on soittanut punkkia ja hankkinut kovaritatskat, eikä todella kanna niitä niinkuin niitä pitäisi. Eikä nyt niitä lihaksiakaan ole paljoa.
Tyhmän oloinen tyyppi, spede.
Ne katseet ja "kuolaukset" olivat ihan tekemällä tehtyjä ja selvästikin leikattu haluttuihin, dramaattisiin kohtiin! (lisäksi "hyvä paketti" ei ole minun mielestäni mikään erityisen seksistinen ja järkyttävä kommentti...) Mutta täällä taas tuohdutaan ja mennään kuin pässit narussa.
No, sitähän ne tuotantoportaassa haluavatkin, joten...go for it girls!! :D
ylitatuoituja käsivarsia jatkuvasti näytillä. Jaiks!
mutta muutenkin nuo tuomarivalinnat on epäonnistuneita tuossa, heissä ei itsessään ole sitä "jotain" (kuten oli esim. joissain Idols-tuomareissa)
lupa katsoa kyseistä ohjelmaa. Ei todellakaan sovi alakoululaisten korville tuollaiset kommentit. Luulin, että kyseessä olisi vastaava ohelma kuin Talent, mutta ei näköjään.
Energy ei soi mun autossa aamuisin juuri siitä syystä että en jaksa kuunnella Renneä ja sen juttuja, en tykkää edes äänestä.
Nyt kun tiedän minkä näköinen on, niin sekään ei iske. En pidän häntä hyvännäköisenä, jotenkin lusmun näköinen ja aivan liikaa tatuoitu.
Mutta joo, ärsyttävä tyyppi. Eikä "hyvällä tavalla ärsyttävä", (eli alkuun ärsyttää ja sitten siitä tuleekin ihan hyvä tyyppi, kuten Simon Cowell, Jone Nikula jne.), vaan ihan oikeasti ärsyttävä jonka takia ei välttämättä halua tuota ohjelmaa edes seurata.
Törkeää käytöstä, moni tytöistä oli ihan hämmentynyt. Voin kuvitella, että sattuu. Yhdellekin sanoi, että olet tuollainen harmaa hiiurlainen, kun tytöllä ei ollut paljon meikkejä. Aivan ylitörkeä. Myös tyttö joka oli juuri täyttänyt 16-v Renne vihjaili tälle härskisti. Sikamainen ukko.
Linkki palautteeseen:
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/palaute.shtml?ohjelmat-xfactor
nojailee ja pää kenottaa vinossa - ällöttövä otus.
Kyllä kaksi muuta tuomaria sentään jotain musiikista tietää se vanha mies on paras sitten Linda ja tätä kaljua ei voi edes arvioida
on elämässään loukkantunut, tai sit ne on ite rumia. ei se oikeest ollu hottis siihen16 tyttöön, ja saa se hiirulaiseksi sanoa, jos tohon ohjelmaan menee voi varautua ihan mihin kommentiin vaan.
elämä on!
niin hyvin kerännyt kokemusta tohon ohjelmaan?
Niille Rennen kommenteille. Sanoi myöskin, ettei päästäisi omia tyttöjään kilpailuun, jossa joku urpo arvioi tytön seksikkyyden jo ovella.
Olen taipuvainen ajattelemaan miehen kanssa samoin. Minusta se on tytön lahjakkuuden aliarvioimista jos keskitytään pelkkään ulkonäköön. Luulisi, että esimerkiksi itse saman kokenut Linda ottaisi asiaan kärkkäämmin kantaa!
Mutta muhun vetoaa jostain syystä seksuaalisesti just tommoset törkimykset, ei voi mitään:D vaatteet on kyllä järkyttävät, omituisen tiukat.
Totta kai oli käsikirjoitettu, mutta ihan h***tin huonosti. Oon katsonut Idolseja yms vaikka kuinka paljon eikä ikinä ole alkanut vituttaa samalla lailla kun eilen. Kulmakarvoja olen niissäkin kyllä joskus nostellut.
Tosi välillä kyllä tuli mieleen, että Renne on ihan aito itsensä ja vaan ihan h***in tyhmä
Ne katseet ja "kuolaukset" olivat ihan tekemällä tehtyjä ja selvästikin leikattu haluttuihin, dramaattisiin kohtiin! (lisäksi "hyvä paketti" ei ole minun mielestäni mikään erityisen seksistinen ja järkyttävä kommentti...) Mutta täällä taas tuohdutaan ja mennään kuin pässit narussa.
tuohtui.:D ja se on sentään mies;)
seksistinen ja ällöttävä wannabejulkkis, mitä ihmettä tekee tuomaristossa? Niin överiksi meni seksikommentit että en taida enää viitsiä edes katsoa koko ohjelmaa. Mies oli meilläkin samoilla linjoilla kanssani.
sillä hiukan yli. Jos miettii että 16v. tyttöö rupeaa kehuskelemaan häiritsevän paljon niin maku menee..olisihan se voinut tyttöö sanoa nätiksi tms. ja sillä siisti, mutta rueta nyt tuon ikäistä ylistämään.
Tai sitten sitä toista,ylisti myös niiiin kauniiksi,tais olla 24v.,että vanhempi kuitenkin jo,mutta nyt ei kuitenkaan mistään malli/missikisasta kysymys.
Maku kyllä ohjelmaan on mennyt,ei pelkästään tämän takia vaan jotenkin niin "tahmee" meno,muutamia kilpailijoita vaan näytetään ja tuomarit on jotenkin vaisuja..
Varmasti joku musiikkialan sanavalmis osaaja olisi tuohonkin tehtävään löytynyt.