G: kuinka paljon kutsutte vieraita?
Meillä käy lasten synttäreiden lisäksi ehkä 5 kertaa vuodessa vieraita. Osa yövieraita, osa kahvittelu- tai illanistujaisvieraita.
Kommentit (24)
tämähän aihe pyörii vilkkaasti täällä, kun nyt on jo uusikin keskustelu viritetty
meille ei ole jäänyt peruskoulu eikä lukioajoilta ystäviä. talouskoulusta mulle on jäänyt yksi ja kauppiksesta yksi, miehen ystävät asuvat kaukana. anoppi onjo 75v, omat vanhempani ovat kiireisiä eläkeläisiä. kummeja meillä ei ole, emmme kuulu kirkkoon.
ei juuri koskaan käy ketään ja se surettaa. Tässä talossa ollaan asuttu kohta 8 vuotta ja kukaan ei ole esim. ollut meillä yötä, lasten kavereita lukuunottamatta. Meillä ei oikeasti ole sukua juuri lainkaan. Isovanhemmilla ei sisaruksia, eli ei yhtää tätiä tai setää tai serkkua miehellä tai minulla. Minulla yksi veli, asuu Australiassa ja on nähty viimeksi kolme vuotta sitten. Eli meidän lapsillakaan ei serkkuja tms.
Kavereita ja ystäviä on joitakin, mutta tuntuu että kaikilla niin kiire ettei ehdi koskaan tavata. Vuorotyö vielä vie viimeisetkin mahdollisuudet sosiaaliselta elämältä. Ei kivaa yhtään. :(
käynyt kahvitteluvieraita 12 kertaa ja yövieraita 7 kertaa...