Pettämisepäilys..
Mies suunnittelee lähtevänsä risteilylle miespuolisen työkaverinsa kanssa. Mutta nyt hän on kännissä pyytänyt mukaan naiskollegansa keneen on ihastunut. Muistutti sitten minua tästä reissusta seuraavana päivänä. Kysyin häneltä suoraan onko kutsunut mukaan tämän naisen. Ei ole, oli vastaus.
Miten toimisitte, jos tämä reissu toteutuu. Itse en pääse sinne mukaan, edes salaa. Laivayhtiöhän ei kerro matkustajista mitään. Vai tekisittekö mitään? Luottaisitte vain mieheen?
Olen niin suuttunut tuosta valehtelusta, että olen aivan valmis laittamaan eroanomuksen samantien vireille, jos laivalle lähtee. En tiedä edes siitä pettämisestä, mutta mielestäni jo tuo päin naamaa valehtelu on liikaa. Varsinkaan kun se valehtelu ei ole ensimmäinen kerta..
Sori sekava selostus :(
Kommentit (11)
mistä tiedät, että hän on naisen pyytänyt mukaan?
hytissä niin että natina kuuluu yläkannelle asti... ja naisen voihke.... muista laittaa sukupuolitesteishin muutaman viikon päästä reissusta:)
Mutta jokainen perhe tablaa tyylillään. Tuollaiset laivareissut meillä on lopetettu heti kun tosissaan alettiin olemaan yhdessä. Myös itse lopetin, vaikka kivoja reissuja olivat, mutta en halua mitään hämärää välillemme ja jos reissut jättämällä on helpompaa niin minulle passaa.
Jos teillä saa mennä reissuille niin eipä siinä mitään. Itse en haluaisi olla suhteessa jossa lähdetään yön yli reissuille eikä puoliso pääse mukaan.
Miksi sinä et voi mennä laivalle mukaan?
voihan sinne mennä vaikka mies kavereiden kanssa suunnittelee menevänsä. Sano, että saa olla päivät ja illat ukkojen kanssa mutta tulee sun viereen yöksi. Itse sitten shoppailet ja mutustelet karkkia. Tulee ihan kivaa.
Eikö ole vähän tyhmää kahlita toista, jonkun epäilyn takia? Jos hän haluaa sinua pettää niin, pettää vaikka ei menisi risteilylle. Ethän sinä nyt voi aina kieltää miestäsi menemästä risteilylle, juhliin ym. vaan sen takia että epäilet pettämistä. Ja kai se nyt on parempi että pettää laivalla kuin esim. teidän kotona. Tuomonen kieltely ja epäileminen syö parisuhdetta ihan kamalasti, tiedän kokemuksesta. (ex mieheni vahti minua koko ajan ja lopulta halusin erota vahtimisen takia) Ei kukaan ihminen kestä sitä että pitää elää toisen tahdon mukaan. Sinuna päästäisin miehen laivalle ja jos epäilet että pettää tai tiedät että pettää niin miks ihmeessä sinä roikut tuollaisessa miehessä? EI se eroaminen helppoa ole, mutta joskus se todellakin kannattaa.
mies ei välttämättä petä jos ei ole humalassa ja hytti vieressä ja vaimo sadan kilometrin päässä.
mies ei välttämättä petä jos ei ole humalassa ja hytti vieressä ja vaimo sadan kilometrin päässä.
pettää laivalla niin kyllä hän olisi pettänyt muuallakin. Miks te naiset edes olette tuommosten miesten kanssa joita epäilette pettämisestä? Oma mieheni käy joka kuukausi työmatkoilla, eikä ole ikinä ollut edes pienintäkään syytä epäillä pettämisestä. Jos jonkun kanssa aikoo elää niin kai sitä nyt pitää luottaa sen verran kumpaniin että voi päästää toisen vaikka laivalle.
Meillä mies ehdotti, että kutsuisimme hänen entisen työtoverinsa miehineen kylään. Innostuin asiasta, kiva juttu! Sitten pienessä sievässä selvitti toisen kerran, että tämä nainen on juuri vähän sellainen hänen unelmanaisensa.
Hetken harkittuani sanoin, että illalliskutsu ei ole enää voimassa. Jos haluaa illastaa tai lounastaa unelmiensa naisen kanssa, niin voi tehdä sen muualla kuin oman kattomme alla. Minä en suostu pöydässä istumaan ehtoisana emäntänä ja edesauttamaan suhteen kehittymistä.
Mies sanoi, että olen ikävä ihminen ja en halua elämäämme muita ihmisiä. Minä sanoin, että hän on tunteeton sika ja pitää minua kaiken lisäksi tyhmänä.
Tienooni ei ole tullut, että olisivat tavanneet naisen kanssa muutoinkaan.
Miehet ovat juuri tällaisia. He petailevat tilaisuuksia ja jos olosuhteet ovat suosiolliset, niin ei kun pettämään.
Jos siis miehesi suunnittelee laivamatkaa ja on naisen mukaan pyytänyt, niin hänellä lienee myös tarkoitus katsoa, käykö kala pyydykseen.
Hanki lastenvahti ja sano, että yllätys, yllätys: mie tulen mukaan ja pidetäänkin välillä yhdessä hauskaa. Ja btw, se sun mieskollega on kanssa niin kiva!
Eikö ole vähän tyhmää kahlita toista, jonkun epäilyn takia? Jos hän haluaa sinua pettää niin, pettää vaikka ei menisi risteilylle. Ethän sinä nyt voi aina kieltää miestäsi menemästä risteilylle, juhliin ym. vaan sen takia että epäilet pettämistä. Ja kai se nyt on parempi että pettää laivalla kuin esim. teidän kotona. Tuomonen kieltely ja epäileminen syö parisuhdetta ihan kamalasti, tiedän kokemuksesta. (ex mieheni vahti minua koko ajan ja lopulta halusin erota vahtimisen takia) Ei kukaan ihminen kestä sitä että pitää elää toisen tahdon mukaan. Sinuna päästäisin miehen laivalle ja jos epäilet että pettää tai tiedät että pettää niin miks ihmeessä sinä roikut tuollaisessa miehessä? EI se eroaminen helppoa ole, mutta joskus se todellakin kannattaa.
rakastavaa ja määrätietoista opastamista. Ainakin joitkut.
Miks te naiset edes olette tuommosten miesten kanssa joita epäilette pettämisestä? Oma mieheni käy joka kuukausi työmatkoilla, eikä ole ikinä ollut edes pienintäkään syytä epäillä pettämisestä. Jos jonkun kanssa aikoo elää niin kai sitä nyt pitää luottaa sen verran kumpaniin että voi päästää toisen vaikka laivalle.
Loppuviimeksi käy ahdistavaksi itse kullekin.
kenenkään naikkoisen kanssa..