Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi inhoan kaikkia kavereitani?

Vierailija
30.01.2010 |

Musta on tullut viime vuosina sellainen, että olen alkanut lähestulkoon inhota lähimpiä kavereitani. Siis ihan normaalisti vietän aikaani heidän kanssaan, mulla on usein jopa hauskaa, mutta sitten jossain kohtaa alkaakin tökkiä ja mietin miten paska ihminen se kaveri onkaan. En ole mitenkään läheinen kenenkään kaverin kanssa, en osaa iloita kenenkään toisen puolesta vaan päinvastoin hyvänkin kaverin ollessa kyseessä salaa nautin jos hänellä menee huonosti. Ja vastaavasti kadehdin sikana jos hänellä menee paremmin kuin minulla.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo että kaikki ajattelee sisimmissään samalla tavalla kuin mä, mutta eivät vaan sano sitä ääneen.

Vierailija
2/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki ajattelee samoin!

Minusta tuollainen suhtautuminen voi kertoa siitä, ettet itse ole tyytyväinen elämääsi/sinut itsesi kanssa, siis sitä, että joku vaivaa sinua omassa persoonassasi. Muuten sinun ei tarvitsi ottaa toisten ihmisten piirteitä niin henkilökohtaisesti tai jopa tuntea vahingoniloa heidän epäonnestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen usein samallalailla.

Aikuiseksi kasvaminen tarkoittaa ehkä sitä, että tuolle tunteelle ei anna niin paljoa valtaa. Tai miettii menettääkö siinä jotain jos ei ole ystävien kanssa tekemisissä... Eli jos ystävä on oikeasti niin vähäpätöinen elämässäsi niin miksi tuhlaat aikaa?

Mulla oli raskausaikana lista ihmisistä jotka eivät ärsyttäneet mua ja sille listalle pääsi yksi ihminen :) Tällä hetkellä tuntuu, että kaikki ihmiset vit**taa, mutta oikeasti kyse on siitä, että oma elämäni on vähän hankalassa tilanteessa. Ja toisaaltaan taas tänään huomasin, että yksi "ärsyttävä" kaveri onkin oikeasti tosi hyvä ystävä... tunteet vaihtelee, mutta jos niille ei anna painoarvoa niin ei niihin tarvitse juuttua!

Vierailija
4/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen usein samallalailla.

Aikuiseksi kasvaminen tarkoittaa ehkä sitä, että tuolle tunteelle ei anna niin paljoa valtaa. Tai miettii menettääkö siinä jotain jos ei ole ystävien kanssa tekemisissä... Eli jos ystävä on oikeasti niin vähäpätöinen elämässäsi niin miksi tuhlaat aikaa?

Mulla oli raskausaikana lista ihmisistä jotka eivät ärsyttäneet mua ja sille listalle pääsi yksi ihminen :) Tällä hetkellä tuntuu, että kaikki ihmiset vit**taa, mutta oikeasti kyse on siitä, että oma elämäni on vähän hankalassa tilanteessa. Ja toisaaltaan taas tänään huomasin, että yksi "ärsyttävä" kaveri onkin oikeasti tosi hyvä ystävä... tunteet vaihtelee, mutta jos niille ei anna painoarvoa niin ei niihin tarvitse juuttua!

Juuri tuo tunteiden vallassa eläminen on niin monelle ihmiselle ongelma.

Vierailija
5/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sama juttu. Tosin osaan kyllä iloita kavereiden puolesta enkä ole kateellinen. Jotenkin vaan "tongin" kaikista ne huonot puolet, siis ajattelen ikävästi. En osaa selittää mistä tämä johtuu. Aika harvoin tapaankaan ketään, en nykyisin oikein viihdy kenenkään seurassa.

Vierailija
6/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankaan tyytyväinen omaan elämääsi.

Vierailija
7/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaankaan tyytyväinen omaan elämääsi.

kaikilta osin, mutta kukapa meistä olisi?? Olen aina ollut sellainen, että kaverit eivät periaatteessa merkitse mulle mitään. Tykkään kyllä olla kavereiden seurassa, käydä kahvilla ja jutella heidän kanssaan, mutta jos pitäisi olla pidempi aika kaverin seurassa, alkaisin inhota sitä. Ja monesti inhoankin, esim. nyt mulla olisi ollut mahdollisuus kutsua kaveri meille iltaa viettämään, mutta en viitsi, koska muistan miten viime kerralla tavatessamme se ärsytti mua tavattomasti!

Vierailija
8/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palveluksen "kavereillesi", kun lakkaat tapaamasta heitä.

Vierailija
9/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palveluksen "kavereillesi", kun lakkaat tapaamasta heitä.

Muutama kaveri pitää mua todella läheisenä ystävänään ja olenkin heille aina ystävällinen ja auttavainen, mutta sisimmissäni ajattelen minkälaisia luusereita he ovat.

Vierailija
10/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kusipää. Minkäs sille voi.

Vierailija
11/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se johtuu omasta riittämättömyyden tunteestani. Tällä ei ole mitään tekemistä aikuisuuden kanssa, poden välillä katumusta ja huonoa itsetuntoa, ei voi mitään.

Vierailija
12/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla ei ole yhtään hyvää ystävää tai ihmistä kenestä oikeasti pidät.

Se kertoo, että sulla on huonosti asiat sun omassa elämässä.

Ystävät antaa elämälle kuitenkin tarkoituksen. Kukaan meistä ei varmaan voi elää täydellisen yksin. Toki jos haluat erakoitua niin ei sitä kukaan estä...

surullista

Vierailija
13/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät antaa elämälle kuitenkin tarkoituksen. Kukaan meistä ei varmaan voi elää täydellisen yksin. Toki jos haluat erakoitua niin ei sitä kukaan estä...

surullista

Ja mulle riittää yksi läheinen jolle kerron kaikki asiani ja joka tuntee mut perinpohjin ja se on mieheni. Mä en todellakaan allekirjoita tuota että ystävät antavat elämälle tarkoituksen. Musta se on perhe, joka antaa sen tarkoituksen, ystävät on vaan joku kiva lisä siihen päälle, mut ei olis mikään katastrofi jos niitä ystäviä ei niin oliskaan.

Vierailija
14/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista

Ihmisiä on erilaisia. Minulle ystävät eivät anna tarkoitusta elämääni, vaan muut asiat. Näen ystäviäni harvoin, ehkä kerran 2-3 kuukaudessa, se riittää minulle. En vihaa tai inhoa heitä, päinvastoin, mutta en vain halua olla tekemisissä heidän kanssaan useammin.

Mikä sinä olet sanomaan noin toiselle?

Vierailija
15/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kusipää. Minkäs sille voi.

Aivan, ja tuollaista ajatusmaailmaa voi kuvata hyvin ikävilläkin sanoilla.

Ja ei, kaikki eivät ajattele noin, mutta noin ajattelevat varmaan tuudittautuvat siihen, että muut ovat yhtä paskamaisia kuin itse.

Vierailija
16/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo että kaikki ajattelee sisimmissään samalla tavalla kuin mä, mutta eivät vaan sano sitä ääneen.

osasta kavereitaan noin ja osasta välittää oikeasti.

Vierailija
17/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaudu viettämään vapaa- aikaani sellaisten ihmisten kanssa, joista en oikeasti välitä. Mitä järkeä teeskennellä että tykkää jostakusta? Miksei vain etsi uusia kavereita? Tottakai kaikissa on huonojakin puolia, ja joistain kaverin ratkaisuista tai luonteenpiirteistä voi ajatella negatiivisesti, mutta jos niitä huonoja puolia on omaan makuun paljon enemmän kuin hyviä, niin miksi roikkua sellaisessa henkilössä?

Vierailija
18/27 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi miksi. Hänelle on annettu vastauksia. Ne eivät kelpaa. Miksi kyselet tällaisia, jos ongelmaa ei mielestäsi ole?

Vierailija
19/27 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

surullista

Ja mulle riittää yksi läheinen jolle kerron kaikki asiani ja joka tuntee mut perinpohjin ja se on mieheni. Mä en todellakaan allekirjoita tuota että ystävät antavat elämälle tarkoituksen. Musta se on perhe, joka antaa sen tarkoituksen, ystävät on vaan joku kiva lisä siihen päälle, mut ei olis mikään katastrofi jos niitä ystäviä ei niin oliskaan.

Mitä jos avioliitolle tapahtuu joku ikävä vastoin käyminen eikä liitto sitä kestäisi. Et osaisi enää tehdä mitään kun olet riippuvainen vain yhdestä ihmisestä. Eikä sillä hetkellä ole enään ketään kelle kertoisi asioista tai vain viettää aikaa saaden elämään muuta sisältöä.

Vierailija
20/27 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ajattele. Kusipäät vain puolustelevat omaa käytöstään tällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi