Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vela-pariskunnilla on aina koira?

Vierailija
30.01.2010 |

Tuttavapiirin kaikilla vapaaehtoisesti lapsettomilla on koira, onko se kuitenkin lapsenkorvike? Hoitaa ja kasvattaahan sitäkin pitää?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys... :)

Vierailija
2/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella ei ole lemmikkiä, toisella kissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on koira tai kissa?

Vierailija
4/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken monia tunnekaan. Pakosta lapsettomia kyllä tunnen ja joka pariskunnalla on koira joka on todella tärkeä. Siitä puhutaan paljon ja sanotaan heti olevan perheenjäsen.

En edes oo koiraihminen, mutta voisin kuvitella itse haluavani jotain korviketta hoitoviettiä lieventämään.

Vierailija
5/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tunne useampiakin vela-pariskuntia joilla ei ole mitään lemmikkejä.

Vierailija
6/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela-pariskunnilla ei ole lemmikkejä. Sen sijaan tahtomattaan lapsettomilla joko on kaikilla koira tai ainakin ovat juuri hankkimassa sellaista.

Vierailija
7/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole meillä koiraa eikä mitään muutakaan lemmikkiä, ja ihan vapaaehtoisesti ollaan lapsettomia

Vierailija
8/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sääli sitä luojan luomaa joutua teidän perheenjäseneksi.

ole meillä koiraa eikä mitään muutakaan lemmikkiä, ja ihan vapaaehtoisesti ollaan lapsettomia

Vierailija
9/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sääli sitä luojan luomaa joutua teidän perheenjäseneksi.

Tai sit kaduttaa, että meni tekemään lapsia.. :D

Vierailija
10/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä, että että nuoret aikuiset tuppaavat yhteen muutettuaan, naimisiinmenon korvilla usein ottamaan koiran - ennen kun alkavat tekemään lapsia.

Näin ainakin mun ystäväpiirissä, jossa lähes kaikki 24-27-vuotiaat pariskunnat ovat ottaneet tai ottamassa koiran.

Samaan hoitoon kuuluu myös häät ja asuntolaina. Juuri kellään näistä ei vielä lapsia, mutta olen ihan varma että se koittaa sitten 2v päästä.

Vierailija
11/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

illat istutaan sen ääressä ja tehdään huomioita. On nimetty kaikki kalat ja tunnistetaan ne myös. Esim. tänään Elmeri oli vähän alakuloinen ja Kössi taas ylipirteä.

Vierailija
12/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä hankkinut koiraa. Myöskään suurimmalla osalla mun tuntemista vapaaehotisesti lapsettomilla koiraa ei ole.

Sen sijaan aika moni, joilla ollut vaikeuksia saada lapsi alulle, hankkivat koiran...

Vierailija
13/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille "tyhmille", että mitä tuo vela tuossa tarkoittaa??

Vierailija
14/16 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koira ei voi olla lapsen korvike. Okt-työmaa taas voi, koska se on projekti, joka sitoo puolisoita yhteen niinkuin lapsi.

Vierailija
15/16 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ainakin mun ystäväpiirissä, jossa lähes kaikki 24-27-vuotiaat pariskunnat ovat ottaneet tai ottamassa koiran.

Samaan hoitoon kuuluu myös häät ja asuntolaina. Juuri kellään näistä ei vielä lapsia, mutta olen ihan varma että se koittaa sitten 2v päästä.

Ilmeisesti matkustelut matkusteltu ja kaivataan jotain joka kaipaa huomiota kotona?

Vierailija
16/16 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vapaaehtoisesti lapseton. älkää tuomitko heitä! kaikkien elämään ei vain sovi lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä