Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mistä asiasta olet erityisen ylpeä lapsessasi?

Vierailija
30.01.2010 |

Tähän ketjuun saa estoitta kehua lastaan/lapsiaan :)

Itse olen ylpeä siitä, että 2-vuotiaamme osaa puhua todella hyvin. R ja S sujuvat ja artikulaatio on erittäin selvää :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen päivä ilman mitään erikoista taitoa tai kykyä. Minä olen ylpeä siitä et 2,5 v poikani osaa laittaa housut jalkaan tai et 4v tyttäreni kampaa hiukset itse tai et 14 vuotias tyttäreni ei myöhästynyt bussista aamulla.

Vierailija
22/30 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen ylpeä :). Samoin siitä että hän pukee ja riisuu itse, potkii ja heittää palloa, matkustaa ilman rattaita eikä ala vikisemään jos pitää sietää vähän epämukavuuksia (= aina ei ole istumapaikkaa tai bussimatka voi kestää tunteja). Ihan uskomattoman tyytyväinen ja onnellinen lapsi, ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erittäin empatiakykyinen ja ihana muita lapsia kohtaan. Halailee ja pussailee ja tykkää hoitaa pehmoleluja. Silti hän on hyvin poikamainen ja utelias ja rohkea. On myös tosi hyvä auttamaan kotitöissä, tykkää siivota ja järjestellä ja auttaa mua.

Kohta 4v tyttö on erittäin sosiaalinen ja iloinen, rohkea. On ihan juuri oppinut piirtämään tosi hienosti ihmisiä, vielä hetki sitten piirustukset näyttivät aivan samoilta kuin 1-vuotiaan pikkuveljen.

6v tyttö on taiteellisesti erittäin lahjakas. On kuulemma päiväkodissa suosituin lapsi, koska osaa ottaa muut huomioon ja leikkii kaikkien kanssa ja on reilu kaveri. On tottelevainen ja uskoo kun kerran sanoo, eli ei jää vonkumaan eikä parkumaan kun ei saa tahtoaan läpi. (Tätä asiaa on työstetty paljon, ja nyt huomaan olevani onnistunut tavoitteessani!)

Vierailija
24/30 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ominaisuudet minulta perittyjä.

Vierailija
25/30 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa lyödä kovia alakoukkuja ja etusuora on silmää nopeampi.

Myös äskettäin opittu hyppykiertopotku on salaisesti tehnyt äidin ylpeäksi. Hän tekee sen niin uljaasti ja korkealle.

Vierailija
26/30 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus (6 v.) on todella empaattinen (tämän on todennut myös lastenpsykologi), luova ja herkkä.

Vierailija
27/30 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on luova ja toinen tekninen

Vierailija
28/30 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalinen, hyvä koulussa, älykäs, musikaalisesti lahjakas, hyväkäytöksinen ja hänellä on erittäin miellyttävä luonne. Hurmaava tapaus kertakaikkiaan!

Vierailija
29/30 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereita ystävilleen. Kuopus on aurinkoinen ja suloinen pikkupoika joka rakstaa kaikkia.

Vierailija
30/30 |
30.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen analyyttisyydestä. Lapsi imee tietoa, oikeasti pohtii asioita ja näkee asioiden välillä yhteyksiä ja suhteita, joita kaikki aikuisetkaan eivät näe. Hänen kanssaan on todella ilo keskustella kaikesta mahdollisesta.

Kuopuksen ihanasta luonteesta, on samanlainen kuin tuolla aiemmin jonkun tyttö: viihdyttäjä, näyttelijä ja aurinko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan