Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on naisellinen nainen? ov

Vierailija
29.01.2010 |

onko jotkut perusjutut mitä pitää naisellisella naisella olla?

=)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä saa olla liian pitkä, siihen taas ei voi itse vaikuttaa.

Vierailija
2/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tähän vastausta. Määritelmä pakenee. Ehkä vastaan: naisellisuus on monimuotoista.

Terv. ei-niin-kovin siro, mutta ainakin omasta mielestään naisellinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- herkkyys

- sirous

- pienuus

- muodokkuus

- kikattelevuus

- runotyttömäinen haaveellisuus

- rakkaus

- hoivavietti

- tykkää laittaa itseään

- tykkää pukeutua kauniisti

Vierailija
4/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokee itse olevansa naisellinen, on myös sitä. Naisellisuus on katsojan silmissä. Siksi on vaikea menne sanomaan jotain tiettyä stereotypiaa, jota toteuttamalla jokainen vastaantulija pitäisi sinua naisellisena naisena

Vierailija
5/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle naisellinen tarkoittaa ehkä äidillistä? naisellinen nainen on mielestäni lempeä ja rakastava. voisi myös sanoa muodokas ja melko lyhyt. pitkät ja tuuheat hiukset on naiselliset.

Vierailija
6/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- herkkyys

- sirous

- pienuus

- muodokkuus

- kikattelevuus

- runotyttömäinen haaveellisuus

- rakkaus

- hoivavietti

- tykkää laittaa itseään

- tykkää pukeutua kauniisti

Ja olen varma ettei kaikki siltikään pidä mua kovin naisellisena.

Vierailija
7/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu " enemmän on vähemmän " periaatteella eli vartalonmyötäisiin ja hyvin istuviin vaatteisiin jotka eivät paljasta kaikkea, kenkiin joissa vähän korkoa - ei siis mitään hirveitä reisisaappaita tai 9cm piikkareita.

Hiukset ovat puolipitkät/pitkät ja nätisti laitetut

eli esim vähän laineita ( mielestäni seksikästä ) tai kiharoita. Jos hiukset kiinni niin sekin tilanteen mukaan.

Sopivasti meikkiä eli värejä jotka sopivat ja korostavat niitä parhaita puolia, vähän hajuvettä. Hillitysti koruja ja mielellään sellaisia mitkä sopivat kulloiseen asuun myös.

Puhuu pehmeästi eikä kiroile, omaa hyvän ryhdin ja osaa kävellä, käyttäytyy muutenkin hillitysti, ei särpi kaljaa eikä istu selkä lyyhyssä ja jalat harallaan rööki suussa.

Sitä joko on naisellinen ja sädehtivä tai sitten ei - mielestäni se lähtee sisältäpäin ja joillakin sitä on ja joillakin ei ole, mutta toki sitä voi harjoitella. Eli unohda ne marimekko ym junttivaatteet/ säkit ja isot kassialma laukut.

Ja mä olen naisellinen ja se on ihan synnynnäistä.

Vierailija
8/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tupakoi

-ryyppää

-sopusuhtainen

no joo, ehkä joskus innostuu juomaan mutta erittäin harvoin.

Vierailija
9/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pitää olla pitkät hiukset

- rinnat ja peppu pitää löytyä

-herttainen

-söpö

Vierailija
10/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nainen, joka kiroilee, ja yrittää olla kova jätkä rööki suupielessä ja vaihtaa renkaita :D

Naisellinen on naisen näköinen(pitkä tukka, muodokas jne) joka käyttäytyy kuin nainen, eli naisellisesti :D

Vierailija
11/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joskus kiroilenkin ja vaihdan renkaitakin ja huollan autoani ja moottoripyörää :D

Olen rehevän pehmeä naisellinen mukava nainen.

Vierailija
12/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

räkättää paskaisesti sätkä suussa ja kananpersetukka ja ei mitään muotoja. Tai 200 kg rasvaisessa tukassaan.

Vaan kaunis nainen, jolla pitkät hiukset, joka näyttää NAISELTA(tissit löytyy, ja takamus, silti olematta sotanorsu) ja joka on KAUNIS

Vierailija
13/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähköt hiukset.

Vierailija
14/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pienuus, niistä tulee mieleen lähinnä tyttömäisyys ei naisellisuus. Nainen on sellainen josta oikein huokuu se naisellisuus, iällä ei ole merkitystä mutta yleensä vähän vanhemmat naiset ovat naisellisempia kuin nuoremmat. Naisellinen nainen tykkää ehostaa itseään, mutta ei ole epävarma edes meikittä. Naisellisella naisella on aina koruja, paljon kenkiä ja laukkuja. Naisellinen nainen pitää huolta itsestään.

Vierailija
15/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Silvo on sellaisen seksikkään. naisellisen naisen arkkityyppi. En tosin ole nähnyt häntä pitkään aikaan tv:ssä, teatteriss tai oikeastaan edes valokuvissa, joten mun mielikuva sijoittuu paljon kaummas, ehkä johonkin omaan teini-ikään, kun Silvo oli vielä naimisissa Heikki Kinnusen kanssa. Siitä on tosi pitkä aika, kun oon nähnyt Akvaariorakkauden, mutta muistaakseni siinä hän on tosi hot.

Vierailija
16/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Silvo on sellaisen seksikkään. naisellisen naisen arkkityyppi. En tosin ole nähnyt häntä pitkään aikaan tv:ssä, teatteriss tai oikeastaan edes valokuvissa, joten mun mielikuva sijoittuu paljon kaummas, ehkä johonkin omaan teini-ikään, kun Silvo oli vielä naimisissa Heikki Kinnusen kanssa. Siitä on tosi pitkä aika, kun oon nähnyt Akvaariorakkauden, mutta muistaakseni siinä hän on tosi hot.

Satu Silvo on vaikuttaa ja näyttää tosi naiselliselta.

Vierailija
17/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka yleensä pidäkin hoikemmista naisista.

Satu on ollut aina jotekin upea!

Vierailija
18/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voi olla naisellin tyyliin Dita Von Teese, toinen kuin Audrey Hepburn ja kolmas joku maatalon emäntä.

Vierailija
19/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on musta sellainen vahva nainen, alfafemale tai jotain. Sillä on matala, seksikäs ääni, ah!

Vierailija
20/40 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellinen, mutta kun ihmiseen tutustuu, niin se ei olekaan sitten niin "naisellinen", tai löytyy yllättäviä piirteitä.

Itse olen esimerkki tällaisesta; meikkaan joka päivä, laitan hiukset, pidän mielellläni hametta tai jakkupukua ja ehdottomasti pitää olla töissä ym. korkeakantaiset kengät. MUTTA, olen käynyt armeijan, harrastan metsästystä ja kalastusta ja ammuntaa, osaan huoltaa autoa jne. Moni yllättyy kun kuulee noista puolista, eivät kuulemma olisi ihan heti uskoneet :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä