Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko niitä keinoja joilla synnytys käynnistyisi?

Vierailija
29.01.2010 |

siis oikeesti, onko vai pelkkiä myyttejä..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta se ei onnistu kaikille. Mulle pomminvarma :D. Eli kun loppuraskaudessa on meillä ollut tooosi hiljaista seksin suhteen. Niin sitten kunnon panolla se on lähtenyt jo kahdessa raskaudessa. Tokassa siis sain jo päättää, että nyt voisin vaikka synnyttää (kaksoset rv37), ja sitten hommiin ja homma toimi. Ihan kuin kellosta katsomalla, molemmat synnytykset alkoi vesien menolla tasan 4h panosta :D

Nyt kolmas tulossa ja uskonpa, että voin taas valita syntymäpäivän :D

Vierailija
2/22 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttis muita vinkkejä minäkin, 40+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut. Kolme raskautta takana.

Vierailija
4/22 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen toimivuudesta en tiedä...:)

Vierailija
5/22 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkoha sauna sellanen paikka mikä käynnistäs?

Vierailija
6/22 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laskettu aika on ohitettu. Kaksi kertaa synnytys käynnistynyt sillä.

Vierailija
7/22 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotko tosta öljystä lisäää :)

Vierailija
8/22 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekeekö ne ne vyöhyketerapiaa ennen laskettua aikaa?

mulla siis viikkoja rv38 ja iso vauva tulossa ja pelottaa että menee yli ajan ja en sit saa synnytettyä tätä ulos..

ensimmäinen oli iso ja oli todella vaikea synnytys, jäi hartioista kii ym:(

Vierailija
9/22 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunaa ei taideta suositella raskaana oleville .. ?

Vierailija
10/22 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parafiiniöljyä saa apteekista. Ota vaikka aamulla ennen aamiaista niin illalla lähtee syntymään.

Vierailija
11/22 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voihan se tietty olla yksilöllistä. Mulla ei kyllä auttanut mikään vaikka kaikki kuulemani keinot testasin, vauva syntyi sitten käynnistyksellä rv 42+2. Eikä ollut edes ensimmäinen lapsi.

Vierailija
12/22 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nähä, öljyt syöty alkaako syntyyn....

Vierailija
13/22 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli kaks tuntia sit söin eikä mitään vaikutusta, vahvasti epäilen tätäkin myytiksi ! :)

Vierailija
14/22 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kuulemma veren kiertämään ja sitä myöten vaikuttaisi asiaan...

Vierailija
15/22 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni ekasta vedet 12h vahautuksen jälkeen rv 39+4 tokasta vajaa 2h rv 37+3.

Toisella kerralla kosmetologi sanoi, että toimenpiteellä on jostain syystä käynnistävä vaikutus. Ei edes suostunut poistamaan kun ihan vaan reunimmaiset. Rv 34 kun kävin edellisen kerran kieltäytyi tiukasti koko hommasta. On kuulemma monesti synnytys käynistynyt la_n tienoilla siinä hoitopöydällä...

Vierailija
16/22 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääpä varata huomiseksi kosmetologi!

saas nähä.. miten käy. miten se muuten vaikuttaa synnytyksen käynnistyksee, tiedätkö?

Vierailija
17/22 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkyyn (tai pöntölle istuun), puhtaat sormet pilluun. Etit kohdunsuun ja pyörittelet (eli ärsytät) kohdunsuuta mekaanisesti ja ihan reilusti. Kun supistukset alkaa, lähdet liikkeelle ja pysyt liikkeessä. Jos meinaa supistukset loppua niin eikun uusiksi vaan. Näin neuvoi neuvolan th. Ja itselläni on toiminu.

Mutta, hyvä hygienia ja lyhyet kynnet on tärkeet tässä!!

Vierailija
18/22 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olis liuta asioita koko raskauden ajan varottavana, muuten tulis keskenmenoja.

Ainoa mihin kolme ässää jne perustuu on loppuajalla supistuksien aiheuttaminen josta ne sitten vaan ei enää laka koska on tuuria ja synnytys alkaa.

Spermassa kuulemma on jotain ainetta (minimaalisesti) joka voi käynnistää synnytyksen, mutta kuten totesin: ei se tee keskenmenoakaan, joten pitää olla sunkin kropan valmiina että toimii.. ;)

Esikoisesta aikanani väsytin itseni seksillä, siivoomisella ja saunalla. Kävin lenkilläkin.

Ja supparit loppui.

Sitten vielä menin ja valvoin supistuksien väliä, viikonlopun.

Maanantaina alkoi synnytys joka kesti 23 h ja olin ihan kuitti.

Loput lapset syntyny kun supistaa, olen koittanut vaan nauttia loppujan makaamalla ja syömällä hyvin! Syntyy niinkin! ;)

Siivoaminen on ihan positiivinen asia: puhdas koti (ainakin päivän) niin raaskii lapsenvahdin tulla. Ainakin omalla kohdalla kivempi lähteä synnyttään tänään kuin eilen. Tänään iski hurja siivouskärpänen; enne?!

Voi niitä supistuksia ajankulukseen koittaa järjestää, jos vaikka olisi tuuria ja ne ei loppuisi. Mutta muuten kannattaa pitää positiivinen mieli!

Onpahan vähän tullut reenattua niitä suppareita.

Terkuin viikolla 38 odottava.

Vierailija
19/22 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin se öljy on oikeesti tarkoitettu? varten siis myydfää

Vierailija
20/22 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö tulista, voimakkaasti chilillä maustettua ruokaa. Mulla ainakin auttoi, vai oliko hyvä ajoitus. Se ei ainkaan ole vaarallista tai hankalaa,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän