Naisista nöyryyttävää?
Onko naisten mielestä nöyryyttävää, jos mies vihjaisee väljyydestä? Miten asian voisi esittää rakentavasti, jotta ei söisi naisen itsetuntoa? Ja saisi mahdollisesti jumppaamalla muutosta asiaan?
Kommentit (32)
Minkä fiksuna varmaan jo jostain edellisestä kommentista ymmärsitkin.
joiden pakkauksessa oikein ylistetään miten ne lisäävät NAISEN nautintoa?
Tai jättää nähtäville jotain luettavaa jossa noista harjoituksista kerrotaan?
Tai lukea jotain lehteä jossa SATTUMALTA juttua aiheesta ja sitten teeskennellä epätietoista ja alkaa keskustella aiheesta tyyliin "ohoo, en ole moisesta koskaan kuullutkaan, siellä on jotain lihaksia? oletko sinä koskaan jumpannut niitä, miten se tapahtuu? näytä!?
Nuorempana oli noin 18 cm/6 nyt ei oo ku 12 / 5
- joskus joku sano ISOksi -ei sanois varmaan.
Monen moiset asiat vaikuttaa je se kyl pieneenee
Omat havaintoni ovat päinvastaiset. 15-vuotiaana oli jotain 14 cm ja nyt on sellaiset 17 cm pituutta ja 4 cm paksuutta. Olen 31-vuotias. Seksi, liikunta ja ahkera runkkaus ovat ainakin minulla pitäneet kalun kunnossa.
ap
Nuorempana oli noin 18 cm/6 nyt ei oo ku 12 / 5
- joskus joku sano ISOksi -ei sanois varmaan.
Monen moiset asiat vaikuttaa je se kyl pieneenee
Ei huolta, pojat. Ette te joudu koskaan kertomaan naiselle, että hänen tavaransa on liian löysä. Ettei nimittäin saa naista ollenkaan, koska olette liian itsekeskeisiä
Kukaan täysjärkinen mies ei tule nettipalstalle kehuskelemaan oman peniksensä koolla. Naurettavat, epävarmat ja puutteessa elävät teinipojat kyllä yrittävät päteä ja kehua omia surkean lyhyitä peniksiään.
Ei huolta, pojat. Ette te joudu koskaan kertomaan naiselle, että hänen tavaransa on liian löysä. Ettei nimittäin saa naista ollenkaan, koska olette liian itsekeskeisiä
Kukaan täysjärkinen mies ei tule nettipalstalle kehuskelemaan oman peniksensä koolla. Naurettavat, epävarmat ja puutteessa elävät teinipojat kyllä yrittävät päteä ja kehua omia surkean lyhyitä peniksiään.
Missäs nää "pojat" ovat kehuneet omaa varustustaan? Sinä taasen vaikutat aika lapsekkaalta noilla haukkumisillasi? Kolahti todella noin pahasti omalle kohdalle?
M34
että ihanko oikeasti aikuiset miehet vehtaa mittanauhan kanssa omaa vehjettään mittaillen? Ihan totta? Eikö teillä ole muuta tekemistä? Ajattelemista ei ainakaan taida olla tarpeeksi, kun on aikaa pohtia, onko "pikkuveli" liian pieni tai onko naisella liian löysä...
Mä yhtenä iltana lueskelin jotakin tämmöistä mittailuketjua ääneen miehelleni, ja kysyin, mittaileeko hänkin kaluaan. Ei kuulemma mittaile, eikä osaa yhtään arvella, mihin kohtaan iso-pieni -asteikolla se asettuu. Hän jopa sanoi, että ihmettelee, missä välissä edes ehtisi tämmöisiä mittailuoperaatioita tekemään. Hän kun ei todellakaan kuljeta takataskussa mittanauhaa, eikä hänellä ole sellaista ylimääräistä aikaa, että joutaisi miettimään josko lähtisi tästä pikkuveikkaa mittailemaan.
N24
elämässäsi?. Mun mies ei tuommoisia edes mieti. Näköjään jotkut miehet ei ole mihinkään tyytyväisiä, kas kun et etsi muualta seksiä, kun naisesi ei ole tarpeeksi timmi?!.
Onko naisten mielestä nöyryyttävää, jos mies vihjaisee väljyydestä? Miten asian voisi esittää rakentavasti, jotta ei söisi naisen itsetuntoa? Ja saisi mahdollisesti jumppaamalla muutosta asiaan?
Meillä tuntuu, että vain minä, siis nainen, kärsin tästä ongelmasta. Synnytysten jälkeen en todellakaan ole palautunut lähellekään entistä, en toki sitä odottanutkaan, mutta en toisaalta näin suurtakaan eroa entiseen. Olen jumpannut ja käyttänyt kuulia, onhan ne hieman tehonneet, vaan ei paljoa.
Muutenkin mua kiusaa vartalon rupsahtaminen, raskausarvet jne. Mies ei näytä välittävän mitään, haluaa seksiä yhtä paljon kuin ennenkin, ellei enemmänkin. Kun otin tuon löysyyden puheeksi, mies väitti, että värkki on parempi kuin ennen synnytyksiä. Oli kuulemma ennen ikävää, kun mulle kävi monissa asennoissa kipeää ja piti aina vähän varoa. Nyt on kuulemma mahtavaa, kun kaikki asennot käy ja saa panna täysillä. Mua tuo ei yhtään lohduta. tunnen itseni ikälopuksi luuskaksi, runnelluksi kaikin tavoin :(
Mietin usein millaisia teinipilluja mieheni mahtaa koneeltaan katsella. Ja miltä minä mahdan näyttää niihin verrattuna. Ja että miettiiköhän mieheni miltä nuo tytöt tuntuisivat...verrattuna tämmöiseen löysään äiti-ihmiseen...
Ap, vaimosi voi miettiä ihan näitä samoja asioita. Jos sitten vihjaatkaan jotain jumpan tarpeesta, voi tulos olla katastrofaalinen. Pahimmassa tapauksessa seksi loppuu siihen. en siis osaa auttaa, ikävä kyllä. Mutta hiukan varoittelen kuitenkin.
Onhan tuo tullut mitattua jo ennen täysi-ikäisyyttä, että sikäli "aikuiset miehet ei mittaile". On meillä muuta tekemistä. Kuten töissä käyminen, ruuan laittaminen, lapsen pyllyn pesu yms. Miksi ei olisi? Kyllä siinä pakostakin munan kokoa tulee mietittyä, kun se pimpsa ei enää tunnukaan yhtä hyvältä kuin ennen. Mittauksen tuloksena, että pituutta ja paksuutta on vähintään keskimääräisesti tai jopa enemmän eli kysymys kuuluu missä vika?
Tosiaan, missä välissä miehesi ehtii tekemään yhtään mitään, esim. vaihtamaan autoon öljyt? Ei varmaankaan kulje öljynsuodatin takataskussa?
Kaikesta päätellen sinulla on normaalin kokoinen pillu tai miehelläsi keskimääräistä paksumpi kanki.
että ihanko oikeasti aikuiset miehet vehtaa mittanauhan kanssa omaa vehjettään mittaillen? Ihan totta? Eikö teillä ole muuta tekemistä? Ajattelemista ei ainakaan taida olla tarpeeksi, kun on aikaa pohtia, onko "pikkuveli" liian pieni tai onko naisella liian löysä...
Mä yhtenä iltana lueskelin jotakin tämmöistä mittailuketjua ääneen miehelleni, ja kysyin, mittaileeko hänkin kaluaan. Ei kuulemma mittaile, eikä osaa yhtään arvella, mihin kohtaan iso-pieni -asteikolla se asettuu. Hän jopa sanoi, että ihmettelee, missä välissä edes ehtisi tämmöisiä mittailuoperaatioita tekemään. Hän kun ei todellakaan kuljeta takataskussa mittanauhaa, eikä hänellä ole sellaista ylimääräistä aikaa, että joutaisi miettimään josko lähtisi tästä pikkuveikkaa mittailemaan.
N24
Ei ole tärkeintä. Tärkeintä on lasteni terveys ja moni muu asia. Mutta sinähän olet niin täydellinen ihminen, että valitat ainoastaan pahimmista epäkohdista elämämässäsi kuten syöpäsairauksista tai muusta vastaavasta.
Kysyin neuvoa ongelmaan. Mikä sinä olet kyseenalaistamaan minun ongelmani? Minulla on perheessäni kuolemansairautta yms. stressiä. Älä minulle tule sössöttämään yhtään mistään.
voi jessus, tuoko se nyt on tärkeintä elämässäsi?. Mun mies ei tuommoisia edes mieti. Näköjään jotkut miehet ei ole mihinkään tyytyväisiä, kas kun et etsi muualta seksiä, kun naisesi ei ole tarpeeksi timmi?!.
Tämä sattuu olemaan vauvapalsta ja täällä pitäisi keskustella ihan muista asioista, kun jonkun seksielämästä. Selvitä asiat kotona niin kuin normaalit ihmiset. Mulla ei ole tarvetta keskuteella palstalla tuollaisista asioista, mutta ehkäpä elämäsi on niin tyhjää ettet osaa muuta kuin rähistä tällä palstalla. Säälittävää....
Ei ole tärkeintä. Tärkeintä on lasteni terveys ja moni muu asia. Mutta sinähän olet niin täydellinen ihminen, että valitat ainoastaan pahimmista epäkohdista elämämässäsi kuten syöpäsairauksista tai muusta vastaavasta.
Kysyin neuvoa ongelmaan. Mikä sinä olet kyseenalaistamaan minun ongelmani? Minulla on perheessäni kuolemansairautta yms. stressiä. Älä minulle tule sössöttämään yhtään mistään.voi jessus, tuoko se nyt on tärkeintä elämässäsi?. Mun mies ei tuommoisia edes mieti. Näköjään jotkut miehet ei ole mihinkään tyytyväisiä, kas kun et etsi muualta seksiä, kun naisesi ei ole tarpeeksi timmi?!.
Ota silmä käteen niin huomaat tämän olevan "seksi" -osio. Eli mistä seksiosiossa pitäisi keskustella ellei "jonkun" seksielämästä? Seksistä vain yleisellä tasolla vai miten?
Sääli on sairautta.
Tämä sattuu olemaan vauvapalsta ja täällä pitäisi keskustella ihan muista asioista, kun jonkun seksielämästä. Selvitä asiat kotona niin kuin normaalit ihmiset. Mulla ei ole tarvetta keskuteella palstalla tuollaisista asioista, mutta ehkäpä elämäsi on niin tyhjää ettet osaa muuta kuin rähistä tällä palstalla. Säälittävää....
Et kai muutoin kommentoisi tuohon sävyyn? Onko paineita parisuhteessa?
Mistä tiedät mitä miehesi miettii? Oletko ajatustenlukija? Kätevää :)
Miehesi ei varmaankaan edes vilkuile nuorempia ja nätimpiä naisia :)
voi jessus, tuoko se nyt on tärkeintä elämässäsi?. Mun mies ei tuommoisia edes mieti. Näköjään jotkut miehet ei ole mihinkään tyytyväisiä, kas kun et etsi muualta seksiä, kun naisesi ei ole tarpeeksi timmi?!.
onko mulla "normaali" pillu (mitä helvettiä se nyt sitten tarkoittaakaan, värkkihän nyt on mitä on) tai millainen kanki miehelläni on. Ehkä se tarkoittaa sitten sitä, että kaikki on meillä hyvin, en ole väljistynyt huolimatta kolmen yli 4-kiloisen lapsen synnytyksestä, tai ehkä mieheni kanki kasvattaa ympärysmittaansa pari senttiä jokaisen synnytyksen jälkeen.
Ei mieheni vaihda autoon öljyjä, ei meillä edes ole autoa. Ja vaikka olisikin, minä ne öljyt vaihtaisin, kun mies ei edes tiedä, mikä on öljynsuodatin :) Eikä hän todellakaan ehdikään tekemään yhtään mitään "ylimääräistä", jos sitä ei suunnitella etukäteen, sovita ja merkitä kalenteriin. Toistaiseksi ei kalenterista ole löytynyt yhtään merkintää, että "mittaa molo".
ellei löydy kalenterista merkintää, että 1 maito tarvitaan? Leikkaa kyntensäkin kalenterin mukaan?
On melko harvinaista, että mies ei tiedä kalunsa kokoa. Tietääkö hän edes kuppikokoasi? Entä tietääkö onko sinulla posliini vai luomupimpsa?
Eikä hän todellakaan ehdikään tekemään yhtään mitään "ylimääräistä", jos sitä ei suunnitella etukäteen, sovita ja merkitä kalenteriin. Toistaiseksi ei kalenterista ole löytynyt yhtään merkintää, että "mittaa molo".
jos vika ei olekkaan värkissä vaan sinun vehkeen pienuudessa? isonnusleikkaukseen mars...vaan saisitko siitä jumppaamalla isomman .