Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko muiden naiset ruvenneet kieltäytymään antamasta pillua nuoltavaksi

Vierailija
26.10.2014 |

pikkuhiljaa tai yhtäkkiä. jokin heitä alkaa ujostuttaa siinäkin asiassa. vttaa tosiaan kun aloittasin hommat sillä niin tulee otsaan heti että "ei nyt sitä", "emmä haluu sitä"

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti eivät tunne suuseksissä mitään tai tarpeeksi. En itsekään halua kun mies ei vaan osaa

Vierailija
2/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei hommia aloiteta millään nuolemisella. Ainakin mulle olisi total turn off, jos kylmiltään käydään jalkoväliä lipittelemään. Ensin muuta lämmittelyä ja sitten saa nuolla, mutta ei suinkaan joka kerralla. Ei se nuoleminen sentään niin mukavaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä tavallaan olen. Hyvin harvoin annoin miehen nuolla, vaikka alkuun kohteliaisuussyistä (kun mies kerran halusi) sallin sen varmaankin vähän useammin eli kai siinä miehen kannalta joku muutos tapahtui. Mutta sittemmin olen tajunnut etten vain halua sitä nuolemista alkuun, se ei tunnu miltään tai enintään kutittaa, jos en ole valmiiksi tosi kiihottunut. Kun tämän tajusin niin olen kieltänyt nuolemisen yrittämisenkään alkuun mutta myöhemmin saa nuolla niin paljon kuin haluaa. 

Mies varmaan luulee että nuolemalla saisi mut hyvin tunnelmaan, koska mun ei siinä ns. tarvitsisi tehdä mitään vaan voisin vain nauttia, mutta ei se toimi niin.

Vierailija
4/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi h....i voisiteko naiset kertoa tilanteen laidan eikä sanao ettö EI . vi...ako mies tietää mistä kielto johtuu ja itse ainakin haluaan naistani nuolla!!!

Voi hyvä sylvi näitä!!!

Mies 45

Vierailija
5/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 45, minä ainakin luulin monta vuotta että olen vain jotenkin outo kun en tykkää siitä suuseksistä. Taikka että ehkä mies ei vain osaa, mutten tiennyt miten olisin voinut neuvoakaan parantamaan tekniikka. Kesti aika kauan tajuta että se vika on ajoituksessa eikä tekniikassa. Onneksi kokeiltiin suuseksiä muutenkin kuin yhdellä tapaa (esileikkinä), muuten olisi jäänyt ehkä ikuisiksi ajoiksi ratkeamatta tämä mysteeri.

t. 4

Vierailija
6/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehenne vaan osaa?
Itse olen siis mies ja nuolen joka yhdyntäkerralla ennen yhdyntää naistani.
Nuolen suoraan klitorista nopealla liikkeellä ja lähes joka kerralla saan naisen muutamassa minuutissa laukeamaan, meillä tämä sattuu olemaan ainoa tapa millä nainen haluaa saada orgasmin.

Vierailija
7/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas on upeaa saada orgasmeja eri tavoilla. Nuolemalla saatu ei suinkaan ole paras tapa.

Vierailija
8/12 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolemisessa ja NUOLEMISESSA on eroja!

Tosiaan kun mies hyökkää pillun kimppuun ja alkaa raivoisan pillun nuolennan heti kun sänkyyn kaadutaan, tuntuu se siltä kuin olis objekti.

Mutta kun mies menee kohti pillua pikkuhiljaa ja nautiskellen, saa jo pieni hipaisu pillun alueelle kaikki solut värähtelemään!

Tehkää miehet se nautiskellen! Jo 10 minuuttia lisä-aikaa tekee ihmeitä.

Jos suoritatte suuseksiä ilman tunnetta, tuntuu se naisesta kuin dildolla pantais menemään.

Vierailija
9/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 05:51"]

Luultavasti eivät tunne suuseksissä mitään tai tarpeeksi. En itsekään halua kun mies ei vaan osaa

[/quote]

voin tunnustaa naiseni puolesta että todella osaan, ainut moite joskus kuulleeni on "kutla vähän hellemmin"

nainen arvostaa paljon tuottamaani iloa ja nauttii hirveästi tullessaan kaks pillussa ja yks pepussa ja nuollessani klittaa.

tunnetasot vain heittää nyt..

enkä tiedä miten saada hänet "normalisoitumaan"

Vierailija
10/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:03"]

Mun mielestä taas on upeaa saada orgasmeja eri tavoilla. Nuolemalla saatu ei suinkaan ole paras tapa.

[/quote]

miksi naiset valittaa joka paikassa että kun ei nuolla jopa kun ei saa seksii. nyt on ristiriita. totakai jokainen mies tietää että aina ei mennä nuolemaan ekana paitsi kun on nainen jo siihenki valmis

Vierailija
11/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:03"]

[/quote]

miksi naiset valittaa joka paikassa että kun ei nuolla jopa kun ei saa seksii. nyt on ristiriita. totakai jokainen mies tietää että aina ei mennä nuolemaan ekana paitsi kun on nainen jo siihenki valmis

[/quote]

Ehkä kannattaisi kysyä siltä naiselta, mitä tämä haluaa ja missä vaiheessa? On naisia, jotka haluavat joka kerralla samaa toimintaa ja toiselle pitää olla vaihtelua. Tuskin on yhtään naista, joka tykkää samoista asioista kuin kanssasisarensa ja toisaalta ei ole yhtään miestä, joka pystyy tyydyttämään useamman naisen samalla tavalla.

Vierailija
12/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa tylsiä naisia taas kerran..

pankaa jääpala persereikään ja häipykää vittuun kitisemästä!!!