Paras tapa pitää alapää posliinina?
Epilointi liian kivuliasta, lady shaver ei aja tarpeeksi lyhyeksi...
Kommentit (27)
n. 3-4-vuotias tyttö kysyi äidiltään: "onko tuo tyttö vai nainen?".
äiti: no nainen...
tyttö: miksi sillä ei sitten ole pimppikarvoja?
äiti: ööh, en tiedä, ehkä hän ei pidä karvoista...
tyttö: no miksi sillä on hiukset?kertoa lapselleen että ihmisiä on erilaisia ja hiukset ON eriasia kuin esim kainalokarvat.
Nää kommentit on oikeesti säälittäviä ja lähtöisin jonkun takakireen eukon näppikseltä -huohihmettelen miten jonkun toisen karvattomuus voi joillekin olla niin iso ongelma. Tässä kysyttiin neuvoa miten pitää alapää karvattomana, ei mielipidettä karvattomuudesta
T: Ap
Tulee siisti ja pehmeä. Hiukan alkaa sitten sänkeä tulla, mutta se ei ole epämiellyttävä tai kutiseva ja sitten taas uusiksi höylää muutaman päivän päästä.
vähemmän kasvaa kun käy ensin säännöllisesti.
kaikki itsensä karvattomiksi haluavat istuisivat venelakka -ämpäriin. Eikö se ole sellaista myrkkyä, ettei sen alta enää mikään elävä tunge itseään päivänvaloon!
Miksi ne Veetin kylmävahaliuskat eivät käy?
Itse käytän niitä, miksi tuo sokerointi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne Veetin kylmävahaliuskat eivät käy?
Itse käytän niitä, miksi tuo sokerointi?
Kylmävahaliuskois on yhtälailla kemikaaleja kuin muissakin kaupan karvanpoistoaineissakin.
Itse poistan karvat perus höylällä, millä miehet ajelee partaa. Lady shavet ei tosiaankaan pysty alapään karvoihin ja epilointi jo ajatuksena kauhistuttaa.
Perjantaikevennys!!!!!!!
Ootte te kyllä uskomattomia!!!
Hekottelen tässä kuvitellessani, miten te tungette jotain sokerimönjää ( mitähän sekin lienee...) alapäähänne tai kannatte rahojanne jollekin kosmetologille, jotta "alapää näyttäisi siistiltä".
Hohohooo!!!!!!!!!!