Mihinkäs suunnistatte rantalomalle ens kesänä?
Mä varasin just loman heinäkuulle Mallorcalta, Alcudiasta. Blue star Viva Blue hotellista... :)
Kommentit (16)
Sen hetken kun Suomessa on kesällä oikeasti lämmintä haluan olla täällä!
opettajia, joten voidaan matkustaa ainoastaan koulujen loma-aikoina. Kyllä Suomen kesästä ehtii hyvin nauttia, vaikka viettäisi viikon etelässäkin. Hiihtoloman vietämme talvipuuhissa ja syysloman yleensä jossakin Euroopan kaupungissa.
matkustettava, kun on lomaa... jos siis haluaa matkustaa... vielä, kun matkalle lähtee muita kuin oman perheen jäseniä, niin helpoiten saa kesälomista järjestettyä yhden yhteisen lomaviikon. Mieluiten matkustaisin kesäkuussa/syyskuussa mutta tälläkertaa siis heinäkuussa...
-ap-
Sea Club Alcudia kesäkuussa!
Mä en ymmärrä noita höpinöitä Suomen ihanasta kesästä. Ei viime kesänäkään ollut kovin lämmin enkä mä ainakaan löydä Suomesta yhtä ihania hiekkarantoja kuin etelässä.
Ja sitäpaitsi kaikilla ei ole mahdollisuus pitää lomaa silloin kun haluaa.
Jos on normaalit vuosilomat, 4 viikkoa kesällä ja 1 talvella niin kesällä se matkustaminen on ehdottomasti helpointa sovittaa koko perheen aikatauluihin.
en ole koskaan ymmärtänyt miksi etelään pitää matkustaa juuri silloin kun Suomessa on kerrankin kesä. Olkoonkin, että Suomen kesä on lyhyt mutta vähäluminen...
Meidän perhe matkustaa etelään välillä (syys-) lokakuu-huhtikuu (touko). Kesästä nautimme kotimaassa ja mökillä etelänaapurissa.
kun ei ole vielä edes tulevista kesälomapäivistä päätetty.
Ulkomaan rantalomille lähdemme silloin kun täällä on pimeä ja kylmä.
Mä taas en ymmärrä sitä, että miksi jotkut haluaa olla koko kesän suomessa?? Täällä kuitenkin suurimman osan ajasta vaan sataa ja on kylmä ,muutama hellepäivä kesässä ei paljon auta. Ja inhoan olla mökillä!! Ehdottomasti kesällä pitää päästä etelään, että saa 100% aurinkoa, yleensä ollaan aina 2 viikkoa, voisin olla pidempäänkin. Talvella myös matkustellaan, ei ne pois toisiaan sulje :).
10 päivän reissu tulee aika kalliiksi viideltä hengeltä all inclusivena, mutta saapahan äitikin lomailla.
Meillä loma suunniteltava koululaisten ja aikuisten lomien ehdoilla. Emme periaatteestakaan lähde kesken kouluajan pidemmälle matkalle. Nyt koulusta poissaolo ajoittuu heti ensimmäiselle viikolle. Toinen vaihtoehto olisi syysloma tai toukokuun viimeinen kouluviikko. Syyslomalla tuo matka tosin maksaa 1000€ enemmän kuin elokuussa, joten elokuu voitti. Olisihan se mukavaa lähteä syksyn/talven pimeillä loskakeleillä etelän aurinkoon, mutta aina ei voi lomailla silloin kun itse haluaisi.
Lähellä on North Yorkshire Moors -kansallispuisto patikointireitteineen.
Lähdemme Tunisiaan toukokuun lopussa
mutta tuulista ja kylmäähän sielläkin on. Robin Hood's Bay oli kyllä ihan kaunis, mutta porukkaa on niin paljon, että mennään mieluummin etelään. Toisaalta etelästä ei saa yhtä hyviä fish and chipsejä.
Lisäksi pikkuinen kaupunkiloma, ei etelän rantoja meille. Suomen kauniit järvet ja saaristomeri riittävät paremmin kuin hyvin.
Laskettu aika on juhannuksena joten ensi kesälle ei suunnitella vielä yhtään mitään.
en ole koskaan ymmärtänyt miksi etelään pitää matkustaa juuri silloin kun Suomessa on kerrankin kesä. Olkoonkin, että Suomen kesä on lyhyt mutta vähäluminen...
Meidän perhe matkustaa etelään välillä (syys-) lokakuu-huhtikuu (touko). Kesästä nautimme kotimaassa ja mökillä etelänaapurissa.